Montreal prohrál doma s Columbusem

24.02.2008, 12:00 | Reportáž ze zápasu |  redakce
 

Po vynikajícím převratu v zápase s Rangers, po vyrovnaném a vypjatém duelu s Pittsburghem, který jsme nakonec prohráli, přišla prohra jasnější. Uštědřil nám Columbus Blue Jackets. Marně se tak zatím snažíme dohánět vedoucího kolegu z divize - Ottawu. Ta porazila Penguins na jeho ledě 3:4 po prodloužení a se 78 body má na Habs tříbodový náskok.

Souboji předcházela slavnostní akce, při které se zavzpomínalo na nevšední kariéru dnešního generálního manažera Boba Gaineho. Pak už nebylo tolik příležitostí na oslavu. V sedmé minutě přišel první úder, jenž skončil za zády Priceho. Střelou zápěstím ho prostřelil Rick Nash. Vše začalo prohraným Plekancovým vhazováním. Toto buly se navíc konalo před Leclairem. Poté už si hráči Columbusu nenechali kotouč vzít a dokonale rozebrali pětku Canadiens. Obránci Markov s Komisarkem jen bezmocně přihlíželi. Druhý zásah přišel taktéž v úvodním dějství. Postaral se o něj Andrew Murray. Ten propálil domácího gólmana mezi betony, a ač měl Price téměř volný výhled švih tohoto hráče Columbusu zastavila až síť. Opět u toho byla již zmiňovaná obranná dvojka.

Také Montreal se nenechával zahanbit a snažil se zkoušet Leclaira. Ten ale pokaždé stál na správném místě. Dobře se ho snažil překonávat zejména pilný Kovalev, který při jedné akci prokličkoval mezi hráči soupeře, ani nevěděl jak.

Přesto se na další zápis do listiny střelců čekalo až do poslední třetiny. A zase to nebyli domácí, kdo slavnostně zvadal ruce nad hlavu. Díky bekhendové střele Manny Malhotry, se Columbus definitivně odtrhl od stále ještě doufajících Habs. Malhotra zbavil puku Maxima Lapierra a ten už pak nedokázal rozjetého Malhotru zastavit. Centr Blue Jackets si pak vychutnal Priceho.

Montreal tak prohrál s Columbusem 3:0. Po zásluze byl první hvězdou zápasu vyhlášen Leclaire.

Příští zápas nás čeká v úterý doma s Atlantou, která sídlí ve východní konferenci na 13. místě.

 
 
 
 
 
 

Diskuse

 
 
Avatar5:1 jsme vyhráli. Aspon ze tak :-) go habs
 
27.02.2008 12:00 | reagovat
Frankie
Néééééééééééééééééééééééééééééééééééé,tak tohle je naprosto šílený zjištění. To že nepřišel Hossa je mi úplně fuk,stejně jsem psal,že bych neměnil.Ale co tohle má znamenat s Huetem? To si Gainey něco píchnul,že byl mimo nebo co? Jsem vážně otřesen,nasrán atd.
 
27.02.2008 12:00 | reagovat
Theo33
panove...vcera rozlicen nastvan rozuren...dnes ponekud s klidnejsi hlavou pokusim udelat za celou vetsi zaver...pokus o hossu nevysel skoro jaky kazdy trade motrealu o velkeho hrace jako by sme uz na to tady byli zvykli ....uz sou davno pryc casy kdyz kazdy chodil do montrealu s uctou s obrovskou chuti...ted uz sem moc hracu nechce...takze se to dalo nakonec cekat..to ze gainey vsadil na vsechnu kartu jen ukazalo ze ma ve sve funci mezery a neprojevilo se to poprve ja osobne sem velkym kritikem jeho prace a ztrata hueta je naprosto nesmyslna pred PO...dnes me ale vic trapi to ze sme za nej nic nedostaly:-(zkratka vsadil na to ze bude draft potreba na ziskani hossi pustil hueta ale hossa se na nej vybod...velka chyba nenadelas nic:-(To same sem to videl s Riberiem Samsonovem ...nadruhou stranu ikdzy nerad protoze huet je proste zed hlavne svym zvlastnim stylem ji pripomina kolikrat on za zapas spadne na zem....porad v rozkleku....prijde mi ze ma nejaky vets betony. nadruhou stranu:-)price je budocnost proste habs na nej sazi budou sazet a chteji sazet...jeho vyvoj podle me byt ppomalejsi a mel dosta cas ikyz muze si za to sam :-)za ten povedeny minuly rok...holt v PO se ukaze jak na tom ten kluk je jestli na to ma nadruhou stranu on a halak jako lidi to ted beru sou uplne nejlepsi typ na brankare klidni flegmatici...a vtom je jejich sila ja doufam ze se budou ted tocit a ukaze se kdo bude lepsi....osobne dost fandim pricevi ale rikam ted se muze ukazat kdo je lepsi....ikdzy obavam se neobjektivity kanadskych medii...huet muj treti nejoblibenejsi hrac po chrisovi a matym odesel je to skoda protoze sme ho zde vytahly o on sam podle me odejit nemel..ale vtomhle kanadskem meste je vsechno trochu jine nez jinde cekaji na price jako na spasitele...ikdyd pro me byl huet po tragickem propadu predtim skveleho joseho jako spasitel..to asi nevideli...cas ukaze jak to bude dal...ale mame neskutecne perspektvini tym a pokud se dockame jednoho vetsiho jmena pres leto tak pristi rok budem hdone silny to vam zarucuju....jen aby bob uz nejaky to jmeno udelal...do leta bude mit dost casu na premysleni o tom a ja doufam ze se probere..a nejaky supr zkusenejsho hrace privede...good luck cristowall ....care about you . doufam ze se treba jeste nekdy vrati
 
27.02.2008 12:00 | reagovat
Frankie 33
Pokud tak horečně potřeboval draft,mohl jej vyměnit za někoho jinýho a nééééé za giga brankáře......horší den.Netrade století!!!!!!
 
AvatarNechci tady borit nejake nadeje ale big name cekame uz tak 3 leta a porad nic :-))) Po vcerejsku uz tomu neverim vubec
 
AvatarTak aspoň menší uklidnění po tom včerejšku je, že sme výsledkově přejeli Atlantu. Herně dvě třetiny vyrovnaný a pak sme nasázeli 5 golů za neceléch 7 minut a bylo. Price měl jistý zákroky, myslím si, že i podržel tým. Hodně se mi líbila Koivova lajna, nevím jestli je zase první nebo jaká, ale připadlo mně, že tam byli skoro pořád. Plekyho lajna taky dobrý, jenže proměnit šance je pro ně teď asi nadlidské úkol. Tak 3 tutovky minimálně měli a nic:( Ale když se daří jiným, tak je dobře, že si to schovali do Buffala:)
 
27.02.2008 12:00 | reagovat
Frankie 33
Jo výsledek super,ale krapet malá pomoc na mé rozbolené srdce.......tohle budu mít dlouho v paměti.Brankářská špička za volbu v draftu...opravdu nejčernější černá můra.
 
27.02.2008 12:00 | reagovat
newt
Evidentne neprisly lepsi nabidky a Gainey nechtel pustit Hueta po sezone zadarmo.. a kdovi, treba z te dvojky v draftu bude novy Lafleur ;)
 
AvatarJá možná během pár dnů zkousnu, že je Huet pryč - to se stává. Ale co nezkousnu je fakt, že jsme ho obětovali za nějaký pofiderní draft, který jsme evidentně chtěli použít na další trejd. Ve výhledu jsme měli jen jednoho hráče a taktika "všechno na Hossu" se prostě nevyplatila. Nechápu, proč když ta jednání tak drhla, nevykašlal se na to Gainey včas a nezkusil aspoň toho Havláta, pořád by to byla solidní posila a nemusela by v téhle době vyjít ani nijak draze. Včera v tom zápase bylo po dvě třetiny jasně vidět, že tohle mužstvo nějaký impuls potřebovalo a potřebovalo hlavně STŘELCE! Dobře jsme hráli až poslední třetinu, první dvě nebyly moc ke koukání, všechno jen nahazování puků. Bylo vidět, jak hned od začátku se fanoušci snažili Pricemu tu jeho těžkou úlohu usnadnit, když aplaudovali i při běžném jeho zákroku. To se mi líbilo, že i po takové frustraci ukázali pravé montrealské srdce. Já s tím měl včera třeba docela problém...
 
27.02.2008 12:00 | reagovat
newt
Jo, Gainey mel rozhodne mit pojistenej zalozni plan, o tom zadna - cekal bych treba Jokinena. Kazdopadne Penguins pry prebili montrealskou nabidku sedm minut pred deadline a Atlanta pak chtela (podle informaci Sportsnetu) Higginse, Plekance a starsiho Kostitsyna, coz by bylo absolutni silenstvi..
 
AvatarCo ja jsem se docetl tak po neuspechu s Hossou chteli MTL havlata ale nevyslo to... Btw pokud Gainey udela spatny trade s huetem tak proc by nemeli fans prijit na zapas ? To by teda byli hodne spatni fans... naopak ja si na tom zapase spravil naladu. V zapase s Atlantou to bylo prvni 2 tretiny celkem vyrovnane ale uzemni prevahu jsme meli urcite my a proste to tam spadlo az v posledni tretine. Atlanta zase tak moc nebezpecna nebyla - zacala radit az po presilovkovem golu coz byla celkem ale "haluz" protoze Begin ztratil hokejku a Kovalchuk si mohl udelat co potreboval :-( A Price za to ze vymenili Hueta nemuze - on muze ted jen zmirmit tu chybu - treba vykonem jako dneska
 
AvatarAle já jsem nepsal nic o tom, že by neměli diváci přijít na zápas... Já jsem psal o tom, že po té frustraci (aspoň tedy většiny z nich) ze ztráty Hueta si to nevybili na Priceovi, ale naopak ho od první minuty podrželi i při jednoduchých zákrocích. A že to zklamání mezi nimi bylo dokumentovaly i některé záběry do hlediště, kde byly nápisy o Huetovi a Hossovi a u nich smajlík :-(... Nikdy by mě nenapadlo, že by diváci v Montrealu kvůli takové "malichernosti" nepřišli v hojném počtu na hokej. Já jen měl trochu problémy se přemoci vstát zrovna včera, protože mě to všechno hrozně s.alo! Všechna ta prohlášení o posilách atd., všechno mi to přišlo jako špatný vtip a téměř rezignace na nějaké letošní vyšší cíle. A když jsem pak viděl první polovinu zápasu, tak mě to dalo za pravdu. Naštěstí třetí třetina už byla o něčem jiném, tak mě to zase trochu zvedlo náladu. Ale docela začínám mít obavy, aby Plekancově útoku nějak nedocházela šťáva - v poslední době je to bodově slabší, včera byla Koivova řada určitě lepší.
 
27.02.2008 12:00 | reagovat
mejdlo
To s Tebou Miro musim plne souhlasit, ze Sakovo lajna byla lepsi nez ta Plekyho.Hlavne Higgins se mi libil, ta prihravka Markovovi byla nadherna!:)Skoda ze nedoslahl na hattrick, ale to je jedno, hlavni jsou body a ty zustaly u nas.
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
mejdlo
Dobre Sak ted hraje celkem dobre, ale celkove cely mesic to nebylo uplne to nej...No to je jedno, ted pisu kvuli tomu, ze dneska vysilaji na GS zapas Montrealu s Atlantou od 1:35, tak se nazapomente divat a fandit:)
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Gagner | joachym.gagne@seznam.cz
17:55 - Do Washingtonu se stěhuje brankář Cristobal Huet za 2. kolo na draftu v roce 2008. !!!!!!!!!!! Tak teď jako nevím co si mám myslet !!!
 
AvatarTak Canadiens prý nabízí za Hossu Lapierra, Rydera, Grabovského a první volbu v draftu... Dost drahá výměna, snad se vyplatí.
 
AvatarTak s Huetem je to hrůza!!! Znamená to asi jediné - volba v draftu bude obětovaná nejspíš za Hossu...
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Gagner | joachym.gagne@seznam.cz
O Hueta jsem teda přijít nechtěl, ten pro mě byl velká jistota
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Theo33
coze........................huet to si delaj prdel....nechapu kdo ya nas bude chytat...uz sem si maloval hossu u nas a jen za trojci lapiere kyle a ryder a ted prijdem o hueta to si snad delja prdel...tohle nechapu nepochopim...pode me cristo za posledni dva roky mezi peti nej golamanama ligy..
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Arian | rimalm@centrum.cz
To šel Cristowall hodně lacino...
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Theo33
rikam vam panove tohle od fandu v montrealu bob schyta...milacek fandu odejde a takhle za nic...golman je v po 70procent carey je supr ale nezkusenej nechapu duvod proc sme se crista zbavily vemte si kolik ted vsechno vyhodime ryder huet lapier kyle a pak nam vlete hossa nepodepise...a sme totalne v piice....druha moznost je ze by se huet v lete vratil ale rekne te mi enkdo proc tohle nejvesti stalici jak muzes menit golmana pred PO v kterzm mame sanci kdyz zanim mas sice dva supr perspektvini ale nezkuseny golmany....
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Theo33
rikam vam panove tohle od fandu v montrealu bob schyta...milacek fandu odejde a takhle za nic...golman je v po 70procent carey je supr ale nezkusenej nechapu duvod proc sme se crista zbavily vemte si kolik ted vsechno vyhodime ryder huet lapier kyle a pak nam vlete hossa nepodepise...a sme totalne v piice....druha moznost je ze by se huet v lete vratil ale rekne te mi enkdo proc tohle nejvesti stalici jak muzes menit golmana pred PO v kterzm mame sanci kdyz zanim mas sice dva supr perspektvini ale nezkuseny golmany....
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Theo33
rikam vam panove tohle od fandu v montrealu bob schyta...milacek fandu odejde a takhle za nic...golman je v po 70procent carey je supr ale nezkusenej nechapu duvod proc sme se crista zbavily vemte si kolik ted vsechno vyhodime ryder huet lapier kyle a pak nam vlete hossa nepodepise...a sme totalne v piice....druha moznost je ze by se huet v lete vratil ale rekne te mi enkdo proc tohle nejvesti stalici jak muzes menit golmana pred PO v kterzm mame sanci kdyz zanim mas sice dva supr perspektvini ale nezkuseny golmany....
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Gagner | joachym.gagne@seznam.cz
Já doufám že to je jen nenápadný tah k získání Hossy a třeba ještě někoho dalšího, nemělo by to pak logiku.
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
velu | velu@volny.cz
Jsem v šoku.Pustit prvního brankáře byla hloupost.Protihodnota žádná.To se můžeme jít klouzat.Halák ani Price ještě nedorostli.To jse zvědavý,kdo bude dělat prvního golmana.Nechápu!!!!!
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Theo33
co si myslite o tom mym nazoru aby nas v lete hossa nevypek... huet ikdyz chtel aby se uz nevratil...jak to vidite dal...
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Theo33
co si myslite o tom mym nazoru aby nas v lete hossa nevypek... huet ikdyz chtel aby se uz nevratil...jak to vidite dal...
 
AvatarHuet odešel hrozně lacino, vůbec tomu nerozumím... Ale je pravda, že nikdo z nás nevíme, jaké jsou zákulisní tahy a jestli vůbec Huet měl zájem u nás v létě podepsat. Jestli ne, tak to byl logický tah, ale protihodnota je téměř nulová... Určitě ten výběr v draftu použijeme na Hossu a možná i někoho dalšího, ale jestli u nás Hossa zůstane i po skončení sezóny, to je ve hvězdách. Jestli odejde, bude to obrovská cena za nic!
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Spatt
Nevěřím tomu, že by Huet byl vyměněn prakticky za nic, aniž by v tom nebylo něco víc....a jestli je to pořád k výměně za Hossu, tak to je už obětování 4 hráčů.....to přece nemůžou myslet vážně!!!
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
velu | velu@volny.cz
Já se třesu,aby sehnali ještě jedničku brankáře.Brankář je podle mne nejdůležitější post,s tim si teď zahrávat je opravdu riziko!!!Jinak nevim jak by jsme to slušně mohli dohrát.Tedy získat Hossu za cenu,že rozeberu celý tým na všech postech,to vážně nechápu.Budou to krušné tři hodiny.
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Gagner | joachym.gagne@seznam.cz
Byla by fantazie, kdyby nepřišel nejen Hossa, ale třeba i Olli Jokinen nebo Martin Havlát ;)
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Spatt
Jestli by někdo pasoval k Saku Koivu, tak je to Jokinen!!!
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Gagner | joachym.gagne@seznam.cz
Hlavně ať někoho z nich Gainey přivede, po tom tradu Hueta je to jeho povinností !
 
AvatarTo si Bobo dela koz. Huet za draf ? Navic pred pripadnym play-off ? Heh. Vsecka ucta k Pricemu - jiste mu patri budoucnost ale nemyslim si ze by byl pripraveny na pozici jednicky a navic tahnout tym v play-off. Jedine ze by Huet nechtel podepsat dalsi kontrakt v MTL ale nechapu proc - dari se mu - lidi ho milujou... hmmm snad aspon prijde ten hossa protoze tenhle tah fakt boli
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
velu | velu@volny.cz
Hoši teď je priorita,brankář!!!S tím co máme těžko můžeme uspět.Toho Hossu zřejmě udělají,ale cena je to hodně vysoká!!!!
 
AvatarOttawa ziskala Martin Lapointeho z Chicaga takze by mohli dat od Hossy ruce pryc :-)
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Gagner | joachym.gagne@seznam.cz
16:33 Ottawa, Boston a Detroit vypadli ze hry o Hossu. Cena je prý příliš vysoká.
 
AvatarV Montrealu proste v Pricem vidi noveho Roye ktery taky v mladem veku ziskal SC pro Habs... rad bych se mylil ale Pricemu tak moc neverim. Za par let jo ale tedkom ne
 
AvatarOttawa už ve hře o Hossu není už nějakou chvíli, protože se jim zdál prý příliš drahý - museli by obětovat Vermetta a Mezsaroše.
 
AvatarPokud Hossu udelame tak ho uprimne lituju protoze to bude neskutecny tlak na nej aby podaval supervykony protoze jinak ho fans sezerou za ziva...
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Spatt
Tak Huet šel za 2.kolo draftu 09 nikoliv O8, tak to je ještě větší loterie!!!
 
AvatarPricemu bohužel taky ještě nevěřím, Bob mě tímhle tahem hodně zklamal. Doufal jsem, že je trochu větší pragmatik a nedá tolik na mínění novinářů. Aspoň, kdyby k Huetovi přihodili Kölziga, hodil by se pro play-off. Takhle jsme udělali z Washingtonu ještě horkého kandidáta na postup.
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Gagner | joachym.gagne@seznam.cz
18:51 Marián Hossa by měl přestoupit do Montrealu. Čekáme na další podrobnosti. Tak teď ať při nás stojí všichni svatí.
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Kavenka
hossa podla mna ide k HABS. som si tym na 95 percent ista, vsetko tomu nasvedcuje,...je to vynikajuci hrac, ale obetovat za neho Hueta a dalsich hracov....to je chore a podla mna absolutne zly tah od Boba...
 
AvatarJeště mě napadá, jestli nakonec nezkusí Bob Chabibulina z Chicaga, i když je teď zraněný...
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Theo33
docela bych na PO bral rolsona z edmontonu maximalne ale nedokazu pochopit hueta stavebni kamen pro me nevymenitelnejhrac...milacek fandu frantik kde jinde bych chtel hrat dyt jeho vlastne habs vytahly nahoru nerikejte mi ye by chtel odejit...jedine ze by citil ze casem bude protezovanej price ale to mohl jit az po sezone??
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Theo33
docela bych na PO bral rolsona z edmontonu maximalne ale nedokazu pochopit hueta stavebni kamen pro me nevymenitelnejhrac...milacek fandu frantik kde jinde bych chtel hrat dyt jeho vlastne habs vytahly nahoru nerikejte mi ye by chtel odejit...jedine ze by citil ze casem bude protezovanej price ale to mohl jit az po sezone??
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Kavenka
velky zaujem bostonu o hossu
 
AvatarPřesně tak, asi necítil ze strany vedení takovou podporu, proto asi šel. Na Rolosona jsem zapomněl, ten by taky nebyl vůbec od věci. Ale co nabídneme Edmontonu, to fakt nevím - aby nám ještě zbyli nějací hráči...
 
AvatarNejvetsi prca bude az nam hossu vyfoukne boston nebo jini a jsme bez hueta i hossy :-(
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Kavenka
take radsej ani nehovor, Hossa ide k nam
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Kavenka
Fedorov do washingtonu (vraj) som zvedava za co resp. za koho
 
AvatarHeh Washington to letos asi mysli vazne :-) Uz maji i Fedorova
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Theo33
rolsona,chabibulin , jsou sice na PO dobri ale ani jeden t neni kvalit huueta momentalne...:-(
 
AvatarTaky jsem si to říkal, když jsem o Fjodorovovi četl. Výborný gólman, zkušený veterán do útoku - to jsou výborné nákupy! Ne jako my! Snad to Bob ještě aspoň trochu napraví.
 
AvatarTheo: Nám stačí gólman na play-off, příští sezónu se Price s Halákem v pohodě podělí.
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
velu | velu@volny.cz
Snad má Bob vše dobře promyšlené.Většinou mě nezklamal,doufám,že s Hossou ještě někdo přijde!!
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Spatt
Fedorov za Rutha.....jak to ten WSH dělá??? to snad není pravda
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Kavenka
fedorov za nejakeho mladika teda rutha
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Theo33
tak prijde ten hossa vubec aspon proc nas natahujou....doufam ze jeste neytratime chrisse..
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Kavenka
no dufam ze pride majo jeden. Boston uz vypadol z hry, zamiesat karty moze lel detroit, ale ja si myslim ze majo sa dohaduje na viac rocnej zmluve s HABS momentalne a definitivum pride tesne pred 21:00
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Gagner | joachym.gagne@seznam.cz
Hossa v Pittsburghu ....
 
AvatarNo co jsem rikal nemame Hueta ani Hossu - klasika.
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Kavenka
a nemam hueta :D:D:D:D :D:D:D:D:D:D: :D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D
 
AvatarTohle snad není normální!!! To byli dneska všichni z managementu ožralí? Nemám slov!!!
 
AvatarAsi chteli moc a Hossa nechtel delsi smlouvu. Mozna je to tak dobre
 
AvatarTim padem ale odchod Hueta nedava ABSOLUTNE ZADNY SMYSL !!!
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Gagner | joachym.gagne@seznam.cz
Jsem nehorázně naštvanej, a že prý posilovat před play-off ... ztratili jsme důležitého hráče a máme z toho druhé kolo draftu 2009 >:(
 
AvatarZa Hueta by min. Fedorov apod mohl prijit - aspon NECO - nejaky bezejmeny mladik co ma aspon spetku talentu - takhle mame nejaky draft k h.... Vsecky tymy co to s nama pecou trosku vice v tabulce vyrazne posilili - jak je dobrym zvykem Habs neprivedli nikoho. Tento rok ale presto nejaka zmena je - dokonce jsme OSLABILI :-)))
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Kavenka
mna urve, idem si zapalit :D:D:D:D:D toto je najhorsi hokejovy den odkedy slovensko prehralo s cehmi na olympiade :D:D:D ja chcem HUETAAAAAAAA
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
velu | velu@volny.cz
Marian Hossa (ATL to PIT)+ Pascal Dupuis ->
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Gagner | joachym.gagne@seznam.cz
Já navrhuju lepší trade. Co třeba vyměnit Boba Gainehyo ?? !!!
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Kavenka
normalne sa hambim zajtra prist do skoly a kuknut mojim spoluziakom do ich vysmevnych ksichtov :D:D:D ale niee, zas take hrozne to nie je
 
AvatarTo je zly sen - vzdycky jsem se Boba zastaval ale dneska me zklamal - neskutecne moc. Kdyby za Hueta aspon neco kloudneho vykseftoval, tak budou stejne fans nespokojeni. Ale takhle ... dneska budou v Montrealu horet ohne na ulici :-)
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Theo33
to si delate prdel stim hossou neskutecne snama vyjebali....to si delate prdel...nejde mi nhlpro.cz tak to nevim co jokinen je sance ze nekdo prijde jeste vubec nebo je to mrtvy???
 
Avatarnevim nejede mi nhlpro cely den ted uz mi nejede uz ani tsn.ca, vysrat se na vsecko to je zase den :-(
 
AvatarJen co sem se to dozvěděl, tak sem myslel, že mě mrdne, sem totálně nasrané, ať už dojde kdokoliv, Huet tady prostě měl zůstat. Price ho nenahradí, teď su nehorádně naštvané, Bob ať jde všichni víte kam. Ani už nemám síly fandit dál, prvně mi vymění Tea, kterýho sem měl moc rád, teď Hueta, to mě snad dělají schválně a nechají mi tady Price, kterýmu vůbec nefandím, snad se prosadí Halák, ale ikdyby byl sebelepší, tak budou prosazovat Price:(((
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Theo33
je sance jeste na jokinena???nebo nekoho nebo sme totalne utrelz posraly suprove rozjetou sezonu...nechali si bohuzel ted trapnyho rydera a nechali to na mladicich vse...nechapu mame sanci jeste na nekoho dobryho nebo je to mrtvy???piste sem mimo info bey nhlpro.cz
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Theo33
je sance jeste na jokinena???nebo nekoho nebo sme totalne utrelz posraly suprove rozjetou sezonu...nechali si bohuzel ted trapnyho rydera a nechali to na mladicich vse...nechapu mame sanci jeste na nekoho dobryho nebo je to mrtvy???piste sem mimo info bey nhlpro.cz
 
AvatarNení šance už na nic, už to skončilo v 21, aspoň myslím. Konec naděje v play off, rád bych se mýlil, ale vůbec tomu nevěřím.
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Theo33
pcokej dyt to konci o pulnoci ne???tim padem jokinen zustal na floride a patric v san jose a alex v calgary to je blnost ne??jeste je sance ne???PO udelame ale vnem sance nase vidim minimalni...nechapu bob v dallasu to delal suprvoe ale u ans to sere...Riberio-Ninnima,prichod samsonova,hueta out...a neulovil nic..neskutecny preslapy:-(pritom takovej sypatak a ikona nechapu:-(
 
AvatarZadny zazrak se konat uz nebude. Vsichni nasi konkurenti VYRAZNE posilili my nic. Chapu ze neprisel Hossa ze by to nejspise nemelo dlouhodobe smysl a obetovali bysme hodne - to OK - neresim. Ale proc je pred play-off pryc Huet za absolutne zadnou protihodnotu nad tim budu chte nechte uvazovat cele zbytek sezony. Budme radi ze jsme treba nevymenili Koiva za nejakou patou volbu v draftu a Markova s Kovaljovem za nejakeho bourace do ctvrte lajny :-))) Dneska bych se tomu ani nedivil. Jedine pro me pozitivum je ze zustal muj oblibenec - Ryder... Doufam ze ho aspon Bob podepise na dalsi sezony kdyz uz ho nevymenil. Jinak opet prehmat neskutecnych rozmeru.
 
AvatarŠance samozřejmě je, ale jen v případě, že projednávaná transakce byla oznámena na vedení ligy do 21 hod. Pak se může doladit déle. Ale moc tomu už nevěřím, pořád se mi zdá, že jsem ve snu... V hrozně zlém snu a to ještě spousta fanoušků na oficiálním fóru Gaineyho chválí, že nechal pohromadě jádro mužstva a nesnažil se přeplácet Hossu... Ano, přeplácet ne, ale snad měl nějaké indicie, za kolik je ochotna Atlanta měnit a za kolik pak Hossa u nás podepsat? Jestli ne a šel do toho naslepo i za cenu ztráty Hueta, tak je to u mě normální nýmand!!! Sorry, ale jinak to říct nemůžu.
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
mejdlo
Tak ten Criso me fakt mrzi...Jestli si mysli, ze Carey bude zarit v pripadnym PO jako treba Ward za Carolinu tak to fakt nevim, ale rozdil mezi nima je, ze Warda nikdo neznal a ted uz tak uzasne nechyta rikalo se ze potom co hraci poznali jeho slabiny to zas takova zed v brane nebyla a Priceho uz vsichni znaj...Ale zase na druhou stranu meli sme 3 kvalitni golmany - jeden byl zkusenej a ve zbylich dvo je potencial.Ted je otazkou jestli nechat by nebylo lepsi nechat jednoho zkoseneho a jednoho mladeho nez dva mlady...Snad to vsechno dobre dopadne, ale ta zprava s Huete me fakt sokovala...vubec jsem to necekal
 
AvatarDiky Miro presne jsi to vystihl. Udrzet jadro tymu a nemenit Hossu za neodpovidajici protihodnotu je jedna vec, ale druha vec je pustit golmanskou jednicku nekam za nic - od koho ted bude Price sbirat zkusenosti ? V zapasech ? No super tak to se muzeme tesit na nekolik neuspesnych play-off nebo serie porazek. Ale vzdyt my jsme uz vlastne celkem zvykli ze :-(
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
newt
Za Hueta bych cekal vic, ale jinak bych to bral vcelku s klidem. Penguins ze zblaznili, tolik za Hossu mi prijde absurdni. To bysme museli vysolit Higginse s Plekym - diky, nechci!A rad bych pripomnel, jak jsme tu kolektivne fnukali pred sezonou, ze vsichni posilili a my nic. A kde je Montreal ted? Gainey vi, co dela, i kdyz z dnesku urcite nadsenej neni.
 
AvatarMě ta zpráva totálně odrovnala. Mira má asi pravdu, zase tolik sem to nestudoval, psal mi (vysmíval se mi spíš) kamoš, že je to do devíti. CHjo nemám fakt vůbec náladu čumět dneska na Habs s Atlantou. Musíme dneska vyhrát, aby to kluky zase nakoplo. Díval sem se na další zápasy a ten výlet do západní konference bude hodně klíčový, moc se bojím, že to pouze Price nezvládne, ale třeba mu křivdím a pokud uvidí, že je jasná jednička, tak se mu bude chytat líp. Uvidíme, třeba ještě někdo dojde. Miro a do kdy se to pak může dolaďovat, když to bylo do 21 oznámený???
 
AvatarTaky jsem rad ze Hossa za tu cenu neprisel. Ale lepsi kdyby se nic nedelo - zustalo to tak jako bylo - s HUETEM :-((((
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
mejdlo
JA tomu porad neverim......to neni mozny neziskat nic a ztratit Hueta bez ktereho (jestli ted kvuli tomu vubec v PO budeme) si ve vyrazovacich bojich asi moc neskrtame.Price je sice dobrej, ale nekdy ma vykyvy a v PO to bude uplne jiny... Hueta sem mel fakt rad:-(((
 
Avatarnewt: O té vyřešené brankářské otázce jsem si přečetl právě od tebe na fóru Canadiens - dobrá, něco na tom bude, ale proboha, vždyť jsme za tak výborného gólmana nic nedostali a ještě jsme si přidělali soupeře v boji o postup do play-off... A s trejdem Hossa - rozhodně si nemyslím, že by Penguins nějak ohromně tratili. Opravdovou ztrátou je jen Armstrong, ostatní jsou průměrní hráči a rozhodně bych to nepřirovnával k dvojici Higgins-Plekanec, ti jsou úplně někde jinde. Třeba na nhl.com vyhlásili Pittsburgh jako vítěze "deadline day". Já s nimi souhlasím. Ale i taková Tampa nebo Buffalo vůbec nepřišly zkrátka a vlastně jen málo týmů dopadlo tak mizerně jako my!
 
AvatarNa tsn.ca pořád ještě nabíhají nové výměny, i když už ne zdaleka tak zajímavé. Do kolika hodin se musí uzavřít, to přesně nevím, ale zatím je tam poslední výměna Hlaváče do Nashvillu z 21:49.
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
newt
Jo, to ja se nepru, ze ten dnesek je jiste prohra! Ale nevidel bych to tak cerne, jak to vnimaji fanousci tady nebo na canadiens.com (tam uz je to vylozena hysterie). Zklamani? Ano. Tragedie? Urcite ne.
 
AvatarNjn, na canadiens se to docela rozjelo ta diskuze, co sem tak koukal. Mrkl sem taky na Huetovy statistiky a proc. úspěšnost nad 91%, to je hodně good a když vidím, že sme za to dostali volbu v 09, tak se mi chce opravdu brečet. Nadruhou stranu další rok už je jasně nachystané na Priceho, tak to jen urychlili, škoda, že to je zrovna před play off:( Tak se jdu na chvíli vyspat a pak hurá na Atlantu, snad ji dáme
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Spatt
Může mi někdo vysvětlit, proč Bob před uzávěrkou přestupů plácal nesmysly o tom, že přivede velké hráče??? To si ze mně, dělá prd...l, že mu Hossa unikl, a díky tomu jsme ztratili Hueta!
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Petr
Pokud mě paměť neklame tak Bob říkal, že přivede velkého hráče, ale za rozumnou cenu, jinak nechá tým pohromadě. S Huetem mě to až tak nepřekvapilo. Jak jsem psal již před několika dny, v Montrealu se otevřeně mluví O Priceovi jako o spasiteli a budoucí jasné jedničce. Huet je výborný gólman a ve většině týmů může dělat jedničku. Proč by měl chtít tudíž podepsat v Montrealu? Pořád je to obchod a na nostalgii nebo vlastenectví nezbývá místo. Jeho odchod mě moc mrzí, ale stejně by podle mě odešel po sezóně. Jen ta protihodnota mohla být asi větší.
 
AvatarDobře, taky jsem o Huetovi přečetl pár spekulací, ale vždy to bylo v souvislosti s nějakým "big" trejdem. Tohle je výsměch a přijde mi to opravdu jako snaha zbavit se Hueta za každou cenu. No a co Ryder? Znamená to tedy, že ho Gainey podepíše nebo ho zase nechá odejít zadarmo? Osobně jsem měl jeho odchod za hotovou věc a celkem by to dávalo smysl. To, co se událo dneska, nemá smysl ani omylem! Jsem hrozně moc zklamaný, protože sice nejspíš play-off s odřenýma ušima uděláme, ale první kolo je konečná. A to po takové sezóně je hodně, hodě málo! Nevím, jak v noci budu schopen koukat na Atlantu, vůbec nemám náladu.
 
AvatarTeď jsem si přečetl, že když nevyšel Hossa, zkoušeli Habs ještě Havláta, ale bohužel taky neúspěšně... Pittsburgh si to dobře pojistil - první volbu v draftu dostane Atlanta jen v případě, že Hossa u nich bude pokračovat i po sezóně. Takhle se dělají obchody, Mr.Gainey...
 
26.02.2008 12:00 | reagovat
Gagner | joachym.gagne@seznam.cz
Dnes 1:30 na galaxii sport ---> Montreal vs Atlanta
 
AvatarPro Mejdlo: Neřekl bych, že zrovna v posledních zápasech dává góly Plekancova řada, s kritikou Koivu jsi přišel trochu pozdě, protože v poslední době docela zabral a pár bodů udělal. Každopádně, jak jsem již psal, posílit potřebujeme, to se v plné nahotě ukázalo v zápase s Columbusem, kde jsme měli většinu zápasu víc ze hry, ale nebyli jsme schopni si vytvořit větší množství vyložených brankových příležitostí. Columbus přijel s jasnou defenzivní taktikou a trpělivě čekal na chyby, které pak dokázal využít. Jednoduché, ale efektivní.
 
AvatarColumbus jsem nevidel a podle toho co tu ctu jsem i rad - takovy hokej nesnasim - tuha obrana navic s vybornym brankarem. No ale i s tim se musi tym umet vyrovnat. 0:3 doma je tak trochu i ostuda. Snad to byl chvilkovy vypadek a doma s Atlantou zase budeme bodovat. Jeste ze se Mira zastal Koiva jinak bych to tady musel PORADNE :-) vysvetlit. Taky myslim ze Koivu zabral. Ostatne poslednich 7 zápasu - 6 bodu je důkazem. Paradoxem je že se mi zdá že uvadá zase KPK lajna :-( No uvidíme co bude dál. Trade deadline se blíží - jsem zvědavý co se nakonec stane (pokud neco)
 
AvatarPřesně tak, taky se mi zdá, že se Pleky nějak "zadrhnul", takže body obstarává pouze Kovaljov, kterému to jde pořád skvěle - bod na zápas je skvělý průměr! Já doufám, že se něco stane, docela bych to přivítal, v posledním zápase jsme jasně mohli vidět, že mužstvo je sice dobré, ale má pořád podstatné slabiny, které by mohly v play-off rozhodovat. Samozřejmě pokud se tedy do play-off dostaneme...
 
24.02.2008 12:00 | reagovat
Margaretka
to by bolo pekne keby sme proti ottawe hrali s hossom v nasich dresoch :D:D no ale radsej by sme mali vyhravat a hlavne davat goooooooly
 
24.02.2008 12:00 | reagovat
mejdlo
Hossu mám docela rád, ale rozhodně bych ho do Montrealu nepřiváděl za každou cenu(myslím tím za Higginse se Streitem a už vůbec ne za Hueta).V případě výměny by si za Habs zahrál i druhý z bratří Hossových - Před pár lety byl u nás i mladší Marcel, který momentálně hraje za NY Rangers... Jinak k dnešnímu zápasu:Video jsem bohužel neviděl, ale myslím si, že by se nějakým způsobem mělo minimálně zamíchat s útokem, protože není možné, aby všechny góly dávala jen Plekancova řada.Docela mě mrzí, že se už dlouho trápí Sak, i když se od něj asi očekavá moc, věřím, že by mohl hrát lépe(alespoň co se produktivity týče, jiného kapitána bych v životě nechtěl).
 
 
Související zápas
 
 
detail zápasu
 
 
vs. Columbus Blue Jackets
 
 
přehled všech zápasů
 
 
Nejnovější články
 
 
archiv článků
 
 
Napsali jsme 21.11
 
 
 
 
Tabulka
 
P.TýmZ.SkoreB.
 
celá tabulka
 
 
Aktuálně z fóra
 
  • Ne, nebyl jsem, i když jsem to původně plánoval ... | více
  • Nejlepší zápas v sezoně od Habs. Poctivej, vybojovanej, takhle ... | více
  • Vybojované vítězství a souhlasím, že v první třetině nás ... | více
  • Skvely zapas, jeden z nejlepších letos zatím. Zpočátku bylo ... | více
  • Skvely zapas, jeden z nejlepších letos zatím. Zpočátku bylo ... | více
 
 
 
 

© Copyright - Všechna loga a známky NHL, jakožto další zde zobrazené vlastnické materiály jsou vlastnictvím NHL, NHL Enterprises, L. P. a příslušných týmů. © NHL Enterprises, L.P. Všechna práva vyhrazena.

Web created by Martin Formánek (martin.formanek(at)gmail.com) | design by Aleš Koňařík