Ani 4 branky na nejhorší tým soutěže nestačily...

17.11.2017, 06:15 | Reportáž ze zápasu |  Martin Formánek
 

Bohužel Arizona se dočkala. Coyotes si v noci v souboji s Montrealem připsali vůbec první výhru po šedesáti minutách v sezoně, na což potřebovali historických jednadvacet utkání. Vítězství arizonskému týmu vystřelil Chritian Fisher, který se trefil hned dvakrát.

Branky a nahrávky: 11. Gallagher (Hudon), 14. Byron (Galchenyuk, Drouin), 36. Morrow (Plekanec), 40. S. Weber (Plekanec) - 25. Richardson (Goligoski), 30. Dvorak (Fischer, Duclair), 40. Rieder (Dvorak, Martinook), 45. Stepan, 51. Fischer (Perlini, Keller)

C. Lindgren (MTL) - odchytal 58:23 minut, 27 zákroků, úspěšnost 84,4 %
A. Raanta (ARI) - odchytal 59:44 minut, 33 zákroků, úspěšnost 89,2 %

 
 
 
 
 
 

Diskuse

 
 
20.11.2017 11:34 | reagovat
sefor | opiumlord@seznam.cz
Jen k těm posilam co by mohly týmu prospět.RNH by se mi líbil ale nabízejí se i jiné varianty.já bych se pokusil o nějakého mladého hráče například právě z Arizony.sice jsou tam kde jsou ale tech talentovaných hráčů tam je opravdu spousta.A obrana? Škoda komentovat,vzal bych si příklad z obrany Caroliny,tam sme se měly pokusit sehnat obránce,i když třeba nebudete souhlasit,ale Francis to dělá vážně dobře.
No ucite budeme draftovat z dobrého místa,ten Dahlin by byl opravdu skvělí :D
 
AvatarReakce na příspěvek:Pamatuješ si to velice dobře, Alznerův podpis jsem chválil, protože jsem byl rád, že jsme urvali top 3 rybu z FA trhu, Alzner všude figuroval na vrcholu toho, co lze získat. A já, jelikož jsem ho neznal a četl jen pár názorů od fandů Caps, jsem těm "odborníkům", co tyhle žebříčky tvoří sežral a nechal se opít rohlíkem. Nijak jsem ho nescoutoval a nestudoval jeho hru (to mě udělat Bergevin než ho podepsal, idiot...). Ale pokud si pamatuješ, tak jsem se s tebou nehádal, když jsi tvrdil, že to bude průser, řekl jsem ok, dám mu 10-20 zápasů tak jako každému nováčkovi v našem dresu a pak řeknu svůj verdikt. Což je právě teď ta doba. Takže ne, žádné po bitvě je každý generál tady rozhodně neplatí. Ale máš pravdu, tohle dohnojil, Alzner není v ničem lepší než Jemelin, nehraje fyzicky jako on a je podepsaný dráž a na dýl. A máš pravdu, je to asi jeden z nejhorších podpisů, ne-li vůbec nejhorší. Nedokážu si vůbec představit jak bude Alzner hrát v posledních letech své smlouvy.

Benna jsem tam dal, protože je typově podobný bek jako Jemelin, jen lepší, a s ním Subban hrával, nemyslím si, že by to byl špatný obranný pár. Nakonec Subby hraje dnes i v Nashvillu s Jemelinem a celkem jim to jde. Ovšem, není tam na něj takový tlak jako u nás...

O MB opakuješ, co jsem tady psal já, souhlasím, prvních několik let nám tady dělal skoro jen radost a nikdo neměl důvod na něj být naštvaný, ale od trejdu Subbyho u mě skončil a od té doby podělal, na co sáhl. A egoistické hovado to je, zase příklad za všechny, imbecil stáhne z waiveru Niemiho a prohlásí o něm- He is not a goalie he was 7, 8 years ago when he won the Cup with Chicago thats for sure- WTF?! Neříkám, že to není pravda, ale tohle o něm mají psát novináři ve svým článcích nebo my fandové v komentářích, nemůže to přece říct GM o hráči, kterého právě získal! A to jen jeden z mnoha příkladů jeho chování. Ale je to můj pohled a nikomu ho nenutím, ale už ho nemůžu ani vidět. Trejd Drouin-Sergachev mu naopak nezazlívám, udělal bych ho možná taky, však v mojem fantasy Drouin je. A Carey a jeho kontrakt, je to ošemetné téma, ale taky ho v tomhle spíš bráním a dementům, co by Caryho vypláceli z kontraktu po deseti nepovedených zápasech se jen směju.

Já jsem o Webberovi neřekl ani slovo, máš naprostou pravdu, hraje perfektně a nejde ho nemilovat v našem dresu. Je to mašina. Ale já bych prostě raději Subbyho i vzhledem k budoucnosti. A tady zase nechápu ten rozdíl mezi Webbym a Radulovem. Webber nikomu nevadí, že za nás bude hrát jako čtyřicátník, kdyby u nás měl hrát 37- letý Radulov, tak to by byla tragédie, to mi nedává smysl. Nevím, kde bereš ty informace o Subbanovi, já nic takového nečetl, že by jej všichni nenáviděli, i když se o tom hodně spekulovalo.

Bergevina letošní sezona musí stát místo!!! A nejlépe i Juliena. A vůbec, jaký je tvůj názor na CJ? Therriena si vždy dost hatoval po právu, tak jak jsi na tom ty s CJ?
 
AvatarZa mě pořád hodnotím trejd Drouin Sergačev jako dobrý. Drouin nemá k sobě hráče, je to smutné, ale on nechává na place 100 %. Mrzí mě, že Paci je mimo, má neskutečné sinusoidy ve výkonech, které ho provázení celou kariéru. Dá 5 branek v 5 zápasech, pak 10 zápasů není vidět. To je nám bohužel na nic. Galchenyuk se zvedl, ale stejně neboduje. Pleky je fajn 2./3. (spíš) cetnr, jen kdyby stál o 3 mega méně, bohužel to není hráč, který nás vytrhne z mizérie. Naši útočníci krom Drouoina neumí u střelby přemýšlet, úkol je pro ně dát co největší ránu, ale trefit branku neumí. Weber jasně nejlepší bek. Souhlasím, že ho stahuje příšerně pomalý Benn a navíc často chybující. Vidět to krásně bylo v posledním zápase, x krát mu nabijí na modrou a on ani nezpracuje puk. Bohužel Benn patří do třetího páru a tam by svoji práci zvládal lépe... Začínám mít jako Theo velký strach o Price, zranění se začínají sakra kumulovat, věk přibývá a Habs mohou mít obrovský problém. Pokud od začátku chytal se zraněním, nedivím se, že vypadal, jak vypadal, čili jako sněhulák v několika zápasech. Alzner zapadá mezi naše pomalé beky (opravdu zlatý Jemelin), které ale vůbec CJ nemění a šanci jiní nedostanou, takže si na ledě prdí každý to svoje a je to. S čím se dá rozhodně souhlasit, tak je náš tragický rozvoj mladých hráčů, tam neznám horší družstvo. Zašlapat mladé umíme bezvadně...
 
20.11.2017 05:43 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Sorry chlape, máš Habs rád, máš v NHL přehled, ale tohle to nebaštím :) Už pohled na u tebe napsanou obranu u mě vykouzlil velký úsměv na tváři :)

Podpis Alznera si tady v červnu chválil, že poměr/cena výkon bude kvalitní, že hrál v Caps stabilně top 4 a najednou ho tam nemáš, když hraje (podle naprostého očekávání) prd? Po boji je každý generál, ale tohle neberu.
Pamatuju si, jak jsem tu psal, že jsem hodně otráven z jeho podpisu a považuji to za MB jeden z nejhorších tahů za šest let a zatím si nadále stojím.

Byli jsme zbaveni Jemelina a upřímně, Alzner je podle mě ještě horší, navíc dražší. Opravdu úlet a tohle MB podělal, protože už loni vypadal v druhé půlce sezony za Caps hrozně a ani pak zdraví na základ v PO nestačil.

Dál tam vidím Benna v první obranné dvojice? Wow, takhle vypadá tvůj fantasy scénář? :) Ano, teď tam občas nastoupí, ale protože nemáme vůbec koho. Jako kdyby si dal Benna do první vedle P.K, tak ho stáhneš ke dnu, jako stahuje teď Webera. Benna mám docela rád, ale sorry 5-7 bek MAX! Proto taky stojí mega a ne 4-5 :D

Já MB dlouho zastával. Co jsem měl možnost okrajově poznat, už vůbec si nemyslím, že je egoistické hovado. Je svůj, někomu sedne někomu ne (třeba Jágrovi) ale v klubu 4 roky odváděl perfektní práci. Několikrát v nominaci na nejlepšího GM v lize. Povedené kroky bezkonkurenčně převažovali nad přešlapy...ale poslední dva roky je to slabý. Ruku na srdce ani štěstí mu nepřeje. Drouina jsme tady všichni (včetně mě) oslavovali a teď i tne trejd nevypadá dobře. Ze Sergačeva roste (podle očekávání) stud a Drouina poctivá hra dozadu hrozně brzdí a ač tomu dává 110%, dře, bojuje, tak prostě góly nepřicházejí, očekávání byla zatím vyšší.

Přeplatí Careyho (asi musel no) a bum smůla, ten se zraní (prý od začátku nebyl v pohodě zdravotně) a teď z gólmana, za kterého by celá liga dal půl království se možná stala s tím kontraktem a náchylností na zranění (kolen) časovaná bomba.

Subban trejd, taky mě naštval. Ale upřímně, Weber je by far nejlepší Habs hráč za sezonu a čtvrt co u nás je. Monstrum, kvalita, jen k sobě nemá parťáka...U něj problém není ani v nejmenším. Vůbec nevím, co mu vyčíst. Je skvělý (dokud mu věk slouží) A P.K. nesneslo bohužel 80% kabiny (ti co se s ním sedli už v klubu rok nejsou) včetně kouče. Nebyl pouze problém mezi ním a MB, to je naprostá blbost.

Každopádně uznávám, že MB (i s přispěním smůly) v posledních měsících několikrát selhal a pokud se zázračně nevzchopíme (upřímně to také moc nečekám), tak ho to zřejmě bude stát místo a pár opor půjde o dům dál.

K Radulovovi jsme se zmiňoval několikrát.

V konečném účtování podle mě to nejpodstatnější: Já bohužel největší slabinu současných Habs nevidím ani v podpisech/draftování...ale v developmentu mladých (které je absolutně katastrofální), a proto většina našich mladíků nedoplňuje solidní jádro týmu, jako v jiných týmech...snad přemístěním do Lavalu a dalšími kroky přijde zlepšení. (Pro MB zřejmě pozdě)

njn třeba předvedeme tanking jako Toronto, kterého po desetiletce bídy předvedlo konstruktivně v pravý čas. Njn Dahlin by se hodil, ale jsou tam hrůznější týmy :D
 
AvatarReakce na příspěvek:Tak nebudu se tady s tebou hádat, ale takový pesimistický odhad ty máš odjakživa a že by se to vždy vyplnilo se říct nedá, to bys musel být fanda Buffala a ne Montrealu, kde se přeci jen za posledních x let několik sérií v PO vyhrálo a odehrálo se několik hodně silných základních částí. Neuraž se a ber to trošku s humorem, neříkám že to je špatně a často krát jsi pravdu měl, to je fakt. A taky Ti rozumím, jsi tady služebně nejstarší a už jsi toho zažil dost, takže tě jen tak něco z míry nevyvede a jen tak něco neohromí.

Však to je taky pravda, na papíře určitě patříme výš, než jsme ted a jak jsem několikrát řekl, tak se tam třeba i dostaneme v průběhu sezony a PO uděláme, to je řekl bych všeobecný úsudek. Ale pokud se tohle stane, tak to bude spíš vydřené a souhra okolností a v PO stejně nikde jinde nedojdeme. Tento názor tady prosazuji plus mínus posledního půl roku. A tu větu, že se vrátíme tak, kam kvalitativně patříme jsem myslel jako návrat do bojů o PO, rozhodně ne o návrat o President trophy. Zkrátka jako vybřednutí ze dna NHL.

Znovu opakuji, před sezonou jsem nám věřil na PO, ale na žádný run, natož na Cup. Na Cup jsem nám věřil několik let zpět. O tom jsem taky mluvil ve svých elaborátech o Radulovovi, ty a spousta fans podle mě absolutně nesmyslně pořád opakujete dokonala (bez urážky) jak by byl přeplacený a jak by to bylo na dlouho, já budu donekonečna opakovat a oponovat, že by mě to v jeho případě vůbec neštvalo a že zrovna on jeden z deseti hráčů typově, u kterých se tyto kroky vyplatí i přes delší term, mírné přeplacení a na oplátku poměr cena/výkon bude obrovský a to zvlášt u nás, když on nabízí to, co my tolik potřebujeme. Na rozdíl od long term podpisů hráčů jako je Lucic, Backes a nebo vlastně i Webber, u kterých se vzhledem k jejich stavbě těla, (ne)rychlosti a stylu hry dá očekávat s přibývajícím věkem strmý pád výkonnosti. A proč by jsme jej měli podepsat? Protože on by byl jeden z těch částí skládačky, která by nás posunula ze škatulky, ve které jsme ted (tým přešlapující na místě, na hraně PO) v tým, který v PO může něco předvést. Ale to by náš GM musel přemýšlet trochu víc, což po něm chtít nemůžeme. A říkám jeden díl ze skládačky, ne že by nás Radu vytrhl... Ale o tom je ten můj fantasy team.
 
AvatarS tím věčným pesimistou jste si to tady vymysleli vy a pořád ten nesmysl někteří dokola omílají! Ano, možná na některé věci nahlížím trochu z té horší stránky, nicméně myslím, že se tu mnohokrát mé názory potvrdily, takže to nebyl pesimismus, ale reálný stav věci - to je obrovský rozdíl! A tady se to potvrdilo znovu...
A k těm názorům - o Priceovi jsem si to opravdu nemyslel, o zbytku mužstva spíš ano, ale to bych se opakoval, můžeš si to na začátku sezóny tady klidně najít. Ano, malinko mě uklidnil poslední přípravný zápas, ale pak mě to vrátilo do smutné reality. Taky jsem pak věřil, že po Chicagu a Vegas se zvedneme, ale nepsal jsem tu jako ty, že se konečně vrátíme tam, kam kvalitativně patříme - teď to píšeš jinak... V tom vidím tu změnu.
 
AvatarReakce na příspěvek:Tak ty jsi pesimista vždy, to u tebe není žádné já ti to říkal, ale trvalý stav smajlik Ale zrovna přípravu bych neřešil, ta mohla klidně dopadnout i úplně naopak a nic by to na stavu věci neměnilo.

Já po Subbyho odchodu četl hodně článků od hodně insiderů a vůbec si nemyslím, že by problém byl v kabině. Problém s ním měl MB, nikdo jiný. Ale je to samozřejmě vše moje hypotéza, můj fantasy team, takže to je jedno, jen mě to napadlo si takhle ze srandy sestavit. My musíme žít s krutou realitou a ne mým fantasy teamem.

Já neříkám, že by nám RNH/Schenn vytrhli trn z paty, ono kdo by nám jej vytrhl? Crosby, Stamkos, Toews, Getzlaf nebo snad Mattherws či McDavid? Jo, ti stoprocentně, ale ti se netrejdují. A v Tavarese já ve skrytu duše doufám, ale nevěřím. To se zase musím MB zastat, všichni chtějí velkého centra, co bude střílet goly, ale tihle hráči prostě nejsou k dispozici. Letos se trejdovali Schenn, Stepan a blízko trejdu je RNH, top kvality nemají, ale pořád jsou všichni do jednoho lepší než naší centři.

Oilers budou mít problémy s cap hitem a RNH tam hraje třetího centra, což je rozhodně pod jeho možnosti. Čili jeho trejd se očekává a protihodnota těžko bude další zaběhlý hráč s velkým kontraktem, to spíš prospecti, drafty a max hráč, kterému kontrakt končí na konci sezony. Už jsem tady o tom psal, úplně se nabízí trejd za Gallyho (homeboy, super kontrakt, křídlo...), ale to bych fakt nechtěl obětovat. Moje protihodnota se mi zdá fér, v mém fantasy teamu bychom měli solidních wingerů dost, takže by se Lehkonen dal obětovat. Schenn nešel k Blues nijak draho a Stepan k Yotes taky ne, protihodnota za RNHl by měla být podobná.

Drouin je lepší volba, ale co takhle mít v teamu oba? Ale to bych se jen opakoval, znova tady ty elaboráty z léta psát nebudu, ale stačí se podívat na jeho čísla v Dallasu a naše statistiky, no vlastně veškeré ofenzivní, a je jasné, jak by se nám hodil.

Del Zotto by se hodil, ale vlastně i waivnutý Barberio by týmu mohl prospět, to byl další fail MB.

Nechápu, v čem se mé názory mění? Prohlásil jsem tady na začátku sezony, že na SC to rozhodně není (i na to sis rýpnul), ale čekal jsem, že nějakou škodu udělat můžeme, PO uděláme, ale žádný run to nebude. To je myslím takový všeobecný názor jaký tady před sezonou panoval špatné preseason navzdory. Že bude Carey špatný a celý tým tak tragický nemohl čekat nikdo, takže jen reaguju na současnou situaci. A jak jsem psal, nějaké výhry mi daly trochu naději, že bychom se snad přesto mohli poprat o WC, ale zkrátka po téhle domácí šňůře mě přesvědčili, že to fakt letos nebude žádný med. Tak nevím, kde a jak razantně měním své názory? smajlik
 
AvatarParda: Já ti to tu říkal už od přípravných zápasů, že ten tým není dobře poskládaný, ale ty s Theem jste si dělali ještě blázny a vytahovali loňskou přípravu Colorada...smajlik. A jak jsem tehdy psal - nešlo o výsledky, ale o hru, která nebyla dobrá. Teď je to sice herně, alespoň dopředu, lepší, ale zbytek je strašný a výhledy nejsou růžové - nakonec měl ten prudič, co sem chodil, pravdu... smajlik.
A k tvému složení mužstva - těžko řešit odchod Subbana, když nevíš, zda důvodem nebylo hlavně vyčíštění vzduchu v kabině. Protože potom to holt musíš brát tak, že to holt hokejově bylo špatně, ale pro mužstvo a jeho další fungování dobře. Nevím, jestli zrovna RNH by nám vytrhl trn z paty a hlavně si nejsem jistý, zda by Oilers přistoupili zrovna na takovou protihodnotu - třeba hledali úplně něco jiného. Radulov na tu dobu a za ty prachy ne, tam si myslím, že Drouin je lepší volba. S Andrighettem a Alznerem souhlasím - Alzner je stylem hry druhý Gill a to si ještě myslím, že Gill toho vzadu ubránil víc... Del Zotto byla jasná volba, to jsem psal už dávno a nechápu to!
Jinak malé rýpnutí - tvé názory na to, kam kvalitativně patříme, se dost mění... smajlik.
 
AvatarPěkná ostuda. Vývoj je pořád stejný, šance, nedáme a pak nás soupeř během minuty smázne a je po zápase. Tragická koncovka a následné obvyklé sesypání se z toho je do očí bijící. Mohl by se zkusit Jeřábek, tak jsme o něj stáli, až mu nedáme šanci, ani když jsou naši beci k smíchu. Pacioretty je neviditelný a jeho bránění se sakra podobá Galchenyukovu deset zápasů zpět, prostě k zblití. Tato sezónu bude asi velká zkouška pro fanoušky...
 
AvatarNe, tohle opravdu nebude fungovat a tak jak jsem si říkal ze začátku sezony ok, je pořád brzy, rozehrajeme se, oklepeme se z té smůly a půjde to. Ne, nepůjde to. Možná se zvedneme v průběhu sezony, uděláme nějaký W streak, třeba se přiblížíme wild card, ale spíš budeme bojovat na dně a asi tam patříme. Není to dobře poskládaný tým a hlavně není ani dobře vedený.

CJ a jeho příchod vlil optimismus do našich žil, ale přiznejme si, v čem je lepší nebo diametrálně odlišný než Therrien? Moc rozdílů mezi nimi po nějaké době fakt nevidím. Typický příklad je nenasazení Drouina do OT, to je tak typical Therrien a máme to tady zase od dalšího dědouše.
Bergevin je egoistické namyšlené hovado, tvrdím to tady poslední dva roky a stojím si za tím. První roky dělal skvělé kroky, neslo to ovoce, ale poslední dva roky je všem pro smích.

Kdybych si já mohl zahrát na GM Habs a troufám si říci, že v tom není moc second guessing. Dejme tomu poslední dva roky:
- po sezoně 15/16 bych odvolal MT a pokusil se získat Guy Bouchera nebo jiného MLADÉHO kouče.
- nevyměnil bych Subbyho, Ghetta, Ellera, nebo Ellera možná ano, Shaw má taky něco do sebe, spíš tam jsou ty dvě "vysoké" druhé kola, které jsme obětovali. Hawks vzali DeBrincata, ale tady už to je second guessing, uznávám.
- nepodepsal bych Alznera, Hemského, Streita, odpustil bych si tu šaškárnu při lonské TDL s Kingem a Ottem.
- nepodepsal bych Plekyho, rozhodně ne za ty šílené peníze, na 60-65% současného platu by asi nepřistoupil, takže bychom se loučili.
- pokusil bych se na FA trhu podepsat někoho jako Del Zotto či Franson.
- pokusil bych se získat trejdem Nugenta-Hopkinse nebo Schenna. Obětoval bych něco ve stylu 1. kolo, Lehkonen a prospect? Nebo kdyby se podepsal levněji Pleky tak třeba Pleky, 1. kolo, prospect za RNH/Schenn a 3. kolo.

A samozřejmě bych podepsal Radua, to je a navždy bude mega fail MB.

Jak by to mohlo vypadat, kdybych Bergevinovi mohl poradit a zkombinoval jeho kroky s mými? Podle mě by to nevypadalo zle:

Gallagher-Nugent-Hopkins/Schenn-Galchenyuk
Pacioretty-Danault-Radulov
Andrighetto-Drouin-Hudon
Byron-Eller-McCarron
Mitchell, De La Rose

Subban-Benn
Petry-Mete/Juulsen
Del Zotto-Schlemko
Jeřábek, Davidson

Price, Lindgren, Montoya

Samozřejmě jsem to nepočítal, ale hrubým odhadem by to vyšlo i finančně a tým by vypadal úplně jinak a podle mě i hrál úplně jinak. Je to malý tým, ale to dnes vůbec nevadí, naopak by to byl obrovsky rychlý tým s mnohem mobilnější obranou a taky si troufám říci mnohem ofenzivněji laděný tým. Což jsou v podstatě hlavní aspekty dnešního moderního hokeje a jenž v našem týmu postrádáme.

Co na to říkáte?

A teď zpět do reality...
 
19.11.2017 11:17 | reagovat
Rexxarus | rexxarus@seznam.cz
AvatarObdivuju všechny tady co mají čas a sílu koukat na přenosy, mě by asi už dávno praskla cévka. Porážka s Torontem byla očekávaná, takový debakl však už ne. Vždyť ani v sestřihu pomalu neukázali ani jednu naši šanci, děs. Další dva matche body těžko uhrajeme, to by nás Dallas a Nashville museli sakra podcenit, navíc Radulovi i Subbanovi se celkem daří takže je další X-factor.

Ono už nebude předčasné říci, že tuhle sezonu budeme "bojovat" s Arizonou a Buffalem o nejhorší tým v lize, vždyť statistiky (a body!) nelžou. Lituju trochu CJ že k nám šel, ani on asi netušil v jakém marastu se naše sestava ocitne po letních (ne)podpisech. I když ono i to pla-off ukázalo dost problémů v plné nahotě. MB musí být odejit, klidně i v průběhu sezony (něco podobného udělalo St. Louis nebo Dallas tuším), s jeho manažerským uvažováním to půjde čím dál víc do kopru. Máslo na hlavě má i Molson, hodnota klubu pořád stoupá a že tým je v troskách ho asi tak netrápí, když dolary se sypou. No nic, doufejme že se s té mizérie k něčemu odrazíme, ale jak koukám na managment a scouting za posledních X let, nevím nevím.
 
AvatarTakže opět se ukázal pravý stav věci - hra dopředu obstojná, koncovka víc než tragická a soupeř si z nás pak udělá trhací kalendář! Takový tragédy, aby člověk v lize fakt pohledal, tohle je šaškárna první kategorie a myslím, že by se mělo začít něco dít, protože jinak tenhle ročník skončíme s nevídanou ostudou! Přitom jsme herně půl zápasu lepším týmem, ale co je to platné, když Toronto má prostě hráče, kteří góly dávat umí a my ne...
Chci vidět razantní změny, jinak už teď tu sezónu odpískávám.
 
AvatarJá jsem totálně znechucený. Tohle prostě není možný. To co tam nedal Gally, to se opravdu nevidí. Máme šance a potom si necháme dát 2 goly během 37 sekund. Už fakt nevím co dělat, aby to začalo být lepší. Pochybuji, že to ve třetí třetině vyrovnáme nebo dokonce otočíme. Jestli nezačneme proměňovat vyložené šance tak to tak opravdu. nebude. Neznám větší magory v koncovce, než jsme my. Toronto nám ukázalo, jak je to jednoduché. Navíc nás při několika akcích zachránil Lindgren, takže kdo ví, jak by to vypadalo, kdybychom s těch další šancí Toronta dostali goly.
 
18.11.2017 11:48 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarJe to mizérie...nevidím v naší hře ani žádná pozitiva. Semtam je hezký co předvede Druin, ale to je tak všechno. Ostatní jsou na zabití. Šance něco dokázat tu byla poslední 3-4 roky.
Teď je čas na rebuild protože tahle loď už odjela. Vyházel bych komplet scouting a všechny co mají na starost mladé hráče,protože jejich výsledky za 10 let jsou k smíchu.

The Habs (8-10-2) now rank 27th in overall NHL standings. They rank 28th in offence, 27th in defence, 26th on power play and 28th on penalty-killing. There are 31 teams in the league.
 
AvatarReakce na příspěvek:Bohužel máš asi pravdu. Už máme přeci jen něco odehráno a víc se to rozhodně blíží tvému tvrzení než tvrzení o dosavadní velké smůle či chybějícímu štěstí, které nás brzdí v rozletu. Ne, tenhle tým se pohybuje plus mínus tam, kde patří, čili okolo 8-16. místa a třeba PO uděláme, ale ani náhodou nemáme na to udělat v PO vážnější škodu či někoho potrápit, natož vyhrát SC.

A dávám Theovi za pravdu, o Alznerovi jsem ztratil veškeré mínění. Chtěl jsem být fér a počkat si na výkony v našem dresu, dával jsem mu jako každé letní posile nějaký čas na rozkoukání se, ale ten chlap je totálně mimo, pomalý, bez myšlení a co je nejhorší, tak mi nepřijde ani nějak důrazný v obraně a ani nehraje tvrdě. Za co pak dostává ty peníze mi je záhadou. Ten nás tady bude ještě dlouho strašit, něco jako Lucic v Edmontonu.
 
AvatarReakce na příspěvek:Naděje na dlouhodobější kvalitní výkony ve mně zhasla - ano, uvěřil jsem tomu po výhře v Chicagu a bodech proti Vegas, ale pak to upadlo opět do starých kolejí a teď vidím, že na stabilnější výkony nyní prostě nemáme... Obranná činnost je chaotická, v útoku o něco lepší, ale nedokážeme celkem solidní hru přetavit ve více gólů. Navíc k tomu všemu Price a jeho velmi rozpačitý vstup do sezóny, který naštěstí částečně napravuje Lindgren - asi nejpříjemnější překvapení z našeho mužstva!
 
AvatarToto nemá cenu ani komentovat. Velmi špatný je Max, prostě chybí jeho branky, už to vypadalo, že se chytl, ale poslední dva, tři zápasy, zase zhasl... Vést nad Kojoty o dvě branky a nechat je zápas otočit je trestuhodné a opět nás to vrací o 6 zápasů zpět. Derby s Torontem nás může nastartovat, ale musíme konečně předvést dobrý výkon na obě strany, jak do útoku, tak do obrany. Protože když se podívám na další zápasy, co nás čekají, tak body se budou lovit velmi těžko...
 
AvatarKlasika, trápící se tým se na nás zvedne, ještě jsem čekal nějaké nováčky dát svůj první gol, ideálně Hanleyho...
Zmar nad zmar, totální ostuda a projebané dva body. A to ještě mohlo být rozhodnuto i dříve nebýt Lindgrena.

Drouin a Chucky se očividně na ledě vidí, někdy se na to hezky dívá, ale je třeba víc produktivity, jinak to je k ničemu. Max měl další neviditelný zápas.

Fakt jsem znechucený a mám zkažený zase celý den. S takovou formou nás Toronto rozpráší na atomy.
 
AvatarTo fakt není normální! Takhle projebaný zápas a navíc s nejhorším mužstvem ligy, to ať už jdou někam do p... V klidu vedeme 2-0, můžeme to pojistit, ale ne, necháme to srovnat, totálně v druhé části vypadneme z role a navíc hrajeme přesilovky tak katastrofálně, že na Lindgrena jezdí sami jeden hráč Arizony za druhým! Ti navíc hrají přesilovky jinak než my, takže pak je tu takovýhle výsledek - ostuda!!!
Bohužel, takové to herní i výsledkové vzepětí mělo opravdu jepičí život a jsme zpátky v tom neskutečným marastu a hlavně chaosu ve vlastní obranné třetině. S tímhle do osmičky nepůjdeme.
 
 
Související zápas
 
 
detail zápasu
 
 
vs. Arizona Coyotes
 
 
přehled všech zápasů
 
 
Nejnovější články
 
 
archiv článků
 
 
Napsali jsme 21.11
 
 
 
 
Tabulka
 
P.TýmZ.SkoreB.
 
celá tabulka
 
 
Aktuálně z fóra
 
  • A já byl, po letech. Máte tam příjemnou atmosféru. ... | více
  • Ne, nebyl jsem, i když jsem to původně plánoval ... | více
  • Nejlepší zápas v sezoně od Habs. Poctivej, vybojovanej, takhle ... | více
  • Vybojované vítězství a souhlasím, že v první třetině nás ... | více
  • Skvely zapas, jeden z nejlepších letos zatím. Zpočátku bylo ... | více
 
 
 
 

© Copyright - Všechna loga a známky NHL, jakožto další zde zobrazené vlastnické materiály jsou vlastnictvím NHL, NHL Enterprises, L. P. a příslušných týmů. © NHL Enterprises, L.P. Všechna práva vyhrazena.

Web created by Martin Formánek (martin.formanek(at)gmail.com) | design by Aleš Koňařík