Začaly přípravné zápasy
Montreal zahájil přípravu domácím zápasem proti New Jersey Devils. Hosté se v první třetině ujali vedení gólem Speerse. Canadiens zápas otočili až v závěru zápasu kdy se postupně trefili Mete, Hudon a finská draftová naděje Jesperi Kotkaniemi.
Diskuse
Pokud chcete diskutovat přihlaste se
Máme teď takovou Finskou enklávu v Habs...
Niemi,Jespi,Lehkonen,Armia
Niemi,Jespi,Lehkonen,Armia
Reakce na příspěvek:
Webs je dobrá voľba ako kapitán, ale aby to bol aj hrajúci kapitán a nie len maródujúci kapitán...Reakce na příspěvek:
Že budeme hrát zhruba 3 měsíce bez řádného kapitána.... Shea Weber je novým kapitánem HABS...co na to říkáte?
Reakce na příspěvek:
Kdyby Drouin, Tatar, Gally, Lehko, Domi i Byron splnili normu a dali okolo 20-25 gólů, mohlo by to bejt zajímavý. A třeba překvapí i Armia a Scherbak.
máš pravdu, vypadl mi Charlie a pro mě je to třeba teď s Lehkem vlastně největší naděje na breakup season)Kdyby Drouin, Tatar, Gally, Lehko, Domi i Byron splnili normu a dali okolo 20-25 gólů, mohlo by to bejt zajímavý. A třeba překvapí i Armia a Scherbak.
Reakce na příspěvek:Armia není hráčem do první lajny, prohodil bych třeba s Lehkonenem nebo Hudonem, kterého třeba vůbec nemáš a určitě bude hrát na úkor DLR nebo Scherbaka.
Podle mě Reakce na příspěvek:
Je otázka, jestli nezkusit tradeovat perspektivně Scherbaka za obránce, pokud by ho jakejkoli tým vzal s Bennem nebo Alznerem. Křídel máme dost, je to risk, ale je to náš největší asset, kterej nám může pomoci zbavit se jednoho z nejcitlivějších míst...zadina na farmu a Jes zůstává - pro hodně lidí asi překvapení, pro mě docela taky před přípravou, po ní už ne. I když jsem čekal obecně že oba jsou typy hráčů, kteří ještě budou potřebovat piplat (narozdíl od Tkachuka například). Máme kliku.
Drouin - Domi - Armia
Tatar - Danault - Gally
Lehkonen - Jes - Byron
De La Rose - Pleky - Scherbak
Chaput s Agostinem jdou na farmu, stejně jako Lindgren.
Myslím, že až se uzdraví Deslauriers, tak Jese nahradí, pokud vyloženě nebude bodovat zápas po zápase. Je dobrý, že teď máme docela variabilitu centrů i bez Suzukiho a dalších prospektů. Price se chytí, ale nemá to jednoduchý, Niemi vypadá zase při formě - narozdíl od Careyho, který vypadá jen průměrně. Uvidíme jak mu pomůžou obránci.
Drouin - Domi - Armia
Tatar - Danault - Gally
Lehkonen - Jes - Byron
De La Rose - Pleky - Scherbak
Chaput s Agostinem jdou na farmu, stejně jako Lindgren.
Myslím, že až se uzdraví Deslauriers, tak Jese nahradí, pokud vyloženě nebude bodovat zápas po zápase. Je dobrý, že teď máme docela variabilitu centrů i bez Suzukiho a dalších prospektů. Price se chytí, ale nemá to jednoduchý, Niemi vypadá zase při formě - narozdíl od Careyho, který vypadá jen průměrně. Uvidíme jak mu pomůžou obránci.
Reakce na příspěvek:Price se opravdu nemůže pyšnit nějakými extra čísly, tak jen doufejme, že na ostro to bude mnohem lepší - i když teď jsem malinko skeptičtější než před přípravou...
Opravdu nepovedený zápas, moc jsme toho dopředu nepředvedli. Já si nemyslím, že DLR kádr opustí, z těch čtyř má nejvíc zkušeností a podle mě zůstane on a Chaput. O Hudonovi snad není potřeba mluvit, ten v sestavě musí být. Tak to byl z naší strany otřesný zápas. Zpočátku jsme měli určitou převahu, ale kombinace do nikam a střely hlavně vedle nebo doprostřed brány. Pak se to vytratilo a Ottawa si v klidu dohrála zápas. Ani nevím koho pochválit. Možná Chaput, jeho dotěrná hra by se mohla hodit, navíc to i umí s hokejkou. Scherbak i DLR prohráli s Chaputem i Pecou boj o místo v soupisce podle mě, Hudon to má doufám jisté. Carey bude zase bit za svá čísla v přípravě, ale opět opravdu nevím co mohl s goly dělat.
Je po přípravě, Kotkaniemi se v týmu udržel, tak uvidíme jak bude vypadat v reálné NHL a jestli ho udržíme v týmu a nebo půjde po 9 nebo méně zápasech dolů.
Je po přípravě, Kotkaniemi se v týmu udržel, tak uvidíme jak bude vypadat v reálné NHL a jestli ho udržíme v týmu a nebo půjde po 9 nebo méně zápasech dolů.
Reakce na příspěvek:
Sestava je jaká je, Alzner-Benn pár je hodně vtipný. Bude zajímavé jak s nimi bude CJ v sezoně nakládat. Několikrát v rozhovorech zmínil jak chce vidět naše beky hrát s pukem rychle, což oni nezvládají, tak bychom je snad oba mohli vídat na tribuně čas od času.
Týmy jako Buffalo nebo Arizona aj. mají super prospecty x let a kde jsou. Není to vše. Samozřejmě je super, že jsme se tak posunuli a armáda centrů vypadá velice slibně, je to naděje, ale práce je před námi ještě hodně. Sestava je jaká je, Alzner-Benn pár je hodně vtipný. Bude zajímavé jak s nimi bude CJ v sezoně nakládat. Několikrát v rozhovorech zmínil jak chce vidět naše beky hrát s pukem rychle, což oni nezvládají, tak bychom je snad oba mohli vídat na tribuně čas od času.
Tohle je složení mužstva na posledním tréninku:
Tatar - Danault - Gallagher
Byron - Domi - Lehkonen
Drouin - Kotkaniemi - Armia
Chaput - Plekanec - Scherbak
De la Rose - Peca - Hudon
Agostino
Mete - Petry
Alzner - Benn
Reilly - Juulsen
Ouellet - Despres
Price
Niemi
Lindgren
Jako Benn s Alznerem je fakt vtip týdne... .
Tatar - Danault - Gallagher
Byron - Domi - Lehkonen
Drouin - Kotkaniemi - Armia
Chaput - Plekanec - Scherbak
De la Rose - Peca - Hudon
Agostino
Mete - Petry
Alzner - Benn
Reilly - Juulsen
Ouellet - Despres
Price
Niemi
Lindgren
Jako Benn s Alznerem je fakt vtip týdne... .
Jen si tady odložím pro jedince, co nevidí žádné světlo na konci temného tunelu..:)
https://www.tsn.ca/radio/montreal-690/dumont-habs-prospect-pool-is-top-5-maybe-top-3-1.1180994
S připomínkou, že M. Dumont je chlapík, co ještě před podpisem loni kritizoval případný zájem o Alznera - i díky jeho reviews, jsem MB za podpis tolik trýznil ještě než Karl vyjel na led v dresu Habs.
Jinak jsem velkým zastáncem Kotkaniemiho zaslání zpět do Finska na sezonu (vývoj i kontrakt), a za rok s ním a Poehlingem jít do zbraně. Zároveň jsem jeho herním projevem velice mile překvapen a ač jsem se netajil, že jsem chtěl Tkachuka (Brady i Matt to fakt mají v sobě), tak se Kotkaniemi jeví fakt nadočekávání dobře je tam to \"it\", co má jen velmi kvalitní centr.
Takže svítí, pánové svítí :)
btw: že Big Macka nikdo nevzal ani an waiveru mě nepřekapuje. Dva roky říkám, že u něj \"tráva neroste\" a je to AHL hráč.
Zas někdy..
https://www.tsn.ca/radio/montreal-690/dumont-habs-prospect-pool-is-top-5-maybe-top-3-1.1180994
S připomínkou, že M. Dumont je chlapík, co ještě před podpisem loni kritizoval případný zájem o Alznera - i díky jeho reviews, jsem MB za podpis tolik trýznil ještě než Karl vyjel na led v dresu Habs.
Jinak jsem velkým zastáncem Kotkaniemiho zaslání zpět do Finska na sezonu (vývoj i kontrakt), a za rok s ním a Poehlingem jít do zbraně. Zároveň jsem jeho herním projevem velice mile překvapen a ač jsem se netajil, že jsem chtěl Tkachuka (Brady i Matt to fakt mají v sobě), tak se Kotkaniemi jeví fakt nadočekávání dobře je tam to \"it\", co má jen velmi kvalitní centr.
Takže svítí, pánové svítí :)
btw: že Big Macka nikdo nevzal ani an waiveru mě nepřekapuje. Dva roky říkám, že u něj \"tráva neroste\" a je to AHL hráč.
Zas někdy..
Reakce na příspěvek:
Jo, zapomněl jsem třeba na námaz Marnerovi, který naštěstí netrefil bránu... Dříve se mu tohle při rozehrávce nestávalo.Reakce na příspěvek:
Myslím celkově můj pocit z něj na ledě. A třetí gól dojebali společně s Petrym, nejenom Petry!Reakce na příspěvek:
Právě jsem dodíval highlighty a říkám si to samé. Míro, co jsi měl na mysli, samotné goly nebo nějaké momenty ze zápasu? Protože za goly nemohl ani v nejmenším, možná čtvrtý když bych byl hodně přísný. Já věřím, že Carey bude mnohem lepší, ne v god modu jako 14/15, ale bude dobrý. Reakce na příspěvek:Price dělat? 1.) pod břevno po přihrávce z poza brány 2.) vykombinování pod břevno 3.) nechá Petrymu puk za bránou a ten mu ho nesmyslně hodí pod nohy 4.) nájezd 2 na 1 5.) vykombinování po předešlém chycení nájezdu 2 na 1, kdy to obrana ztratí přímo před brankou. Jinak hokej pěknej a snad to bez těch kiksů přeneseme i do sezony.
Tsiiii krávo a co s těma brankama měl jako Díky za report kucí.
“Right now it’s pretty hard not to see him on our roster,” Habs coach Claude Julien says about Jesperi Kotkaniemi
Tak a je to asi jasné, Jesperi zatím nikam nejde.
“Right now it’s pretty hard not to see him on our roster,” Habs coach Claude Julien says about Jesperi Kotkaniemi
Tak a je to asi jasné, Jesperi zatím nikam nejde.
Reakce na příspěvek:Hudon a Armia. Přesto všechno jsme byli po většinu zápasu aktivnějším mužstvem, stíhali jsme jim, zásadní rozdíl byl ale v efektivitě střelby - tady se jasně projevila velká kvalita jejich ofenzívy, kdy dokázali chyby tvrdě trestat. A hlavně pak faktor Marner - to je neskutečný hráč! Ten zkrat v naší přesilovce byl absolutně nepochopitelný, celkově nemám pořád z Price ten dojem absolutní jistoty, co jsem u něj v minulosti vždy míval... Kotkaniemi se mi u Drouina líbil, stejně tak dobře fungovala i Danaultova lajna. Souhlas s Tatarem, pro mě zatím celkem příjemné překvapení.
Naprostý souhlas, zápas se mi taky líbil - Toronto téměř v plné palbě (chyběl snad jen Nylander), my taky v sestavě, které chyběl asi jen Domi, Reakce na příspěvek:
Sem se lognul nějakým zázrakem na svůj starý účet, no nic:) Ještě bych pochválil Tatara. Skvělá střela v přesilovce a dobře makal i dozadu. Snad mu to vydrží.Když si odmyslím šílenost na začátku třetí třetiny, tak jsme s nadupaným Torontem sehráli výborný utkání. Zápas se mi opravdu líbil a bavil. Pěkné kombinace, dobrá rozehra. Toronto dalo branky v přesilovkách, kde jejich sestava působí děsivě, tam bude neskutečná síla. Nechápu, co se stalo v naší přesilovce, kde jsme měli jít my do vedení a ne dostat dvě branky, navíc první po blbosti Price s Petrym, asi ještě byli kluci v šatně... Každopádně je nutné, ale Alzner zůstal mimo hru. Hrajeme rychlý hokej s rychlým přechodem do útoku, kde i beci hodně podporovali útok a na to Alzner opravdu nestačí (on teda nestačí na nic). Doufám, že se hra nezmění s příchodem ostrých zápasů, protože takto by se mi to líbilo (až na tu tragickou půl minutovku)...
Reakce na příspěvek:
Jsou poslední dva zápasy, tak se už škrtá ve velkém, to mě něpřekvapuje.
Jak říkáš, Benn byl v přípravě hrozný co jsem viděl. Ještě že už mu letos končí smlouva. A to jsme ho tady tak všude chválili jak k nám přišel, od té doby to je děs. Kája Alznerů vyměnil číslo z 22 na 27, bohužel skill od Chuckyho tím moc nepobral Snad se dočkáme i Alznera na tribuně, Benn si to už loni vyzkoušel.
Já bych nerad ztratil ani jednoho, naše farma potřebuje kvalitní hokejisty ať zase funguje farma a udělají PO. Jsou poslední dva zápasy, tak se už škrtá ve velkém, to mě něpřekvapuje.
Jak říkáš, Benn byl v přípravě hrozný co jsem viděl. Ještě že už mu letos končí smlouva. A to jsme ho tady tak všude chválili jak k nám přišel, od té doby to je děs. Kája Alznerů vyměnil číslo z 22 na 27, bohužel skill od Chuckyho tím moc nepobral Snad se dočkáme i Alznera na tribuně, Benn si to už loni vyzkoušel.
Reakce na příspěvek:Alzner s Bennem to mají nejspíš předplacený, Oulett bude maximálně sedmým bekem...
No, z výše jmenovaných by mě nejvíc mrzela ztráta Shinkaruka a Lernouta, čekal jsem, že Moravčík ještě zůstane, včera hrál dobře. Suzukiho jsem taky ještě očekával u prvního mužstva, nevím, přišlo mi, že je na dospělý hokej víc připravený než Kotkaniemi. Jen doufám, že stabilním bekem zůstane Reilly, v přípravě byl jeden z nejlepších. Bohužel, Oulett mě teda překvapil Je fajn mít tak úspěšnou preseason, zejména ve srovnání s loňským rokem. Ale všichni víme, že to znamená kulové.
Tito hráči byli umístěni na waiver:
Hunter Shinkaruk, Michael McCarron, Byron Froese, Rinat Valiev, Brett Lernout
Předpokládám, že důvodem je nutnost jít na farmu přes waiver, ne že bychom se jich chtěli zbavit. Shinkaruk se jevil dost dobře, Froese si asi letos moc nezahraje, když přišel Peca a Chaput se jeví taky dost dobře. Big Mac je asi bohužel done, musely by přijít velká zranění, aby se on dostal nahoru.
Moravčík se Skleničkou šli taky na farmu, ale je s nimi spokojenost a snad dostanou šanci dřív než loni Jeřábek. Suzuki šel do juniorky a Ward naštěstí kontrakt nedostal.
Tito hráči byli umístěni na waiver:
Hunter Shinkaruk, Michael McCarron, Byron Froese, Rinat Valiev, Brett Lernout
Předpokládám, že důvodem je nutnost jít na farmu přes waiver, ne že bychom se jich chtěli zbavit. Shinkaruk se jevil dost dobře, Froese si asi letos moc nezahraje, když přišel Peca a Chaput se jeví taky dost dobře. Big Mac je asi bohužel done, musely by přijít velká zranění, aby se on dostal nahoru.
Moravčík se Skleničkou šli taky na farmu, ale je s nimi spokojenost a snad dostanou šanci dřív než loni Jeřábek. Suzuki šel do juniorky a Ward naštěstí kontrakt nedostal.
Reakce na příspěvek:Suzuki velmi dobrý dopředu, stejně jako Kotkaniemi, který také buly zvládal. Moravčík solidní. Těžko z těch příprav soudit, ale lepší než minulý rok by to být mohlo. Niemi tentokrát kvalitní zápas...
Toronto bylo aktivnější, ale střely počítali spíše propagační a měli závar jen v přesilovce. Naopak my postupně zlepšený výkon a po té i díky slabšímu golmanovi nasázeli několik branek a některé velmi pěkné. hudon nadhernej gol a i jinal dravej, kotkaniemi zase zvedl i partu okolo sebe. Lehko skoro hattrick. Xavier Quellet dobredu i dozadu skvely. Armia je potencialne do prvnich dvou utoku.
krasa. ve full season cekam naraz a reqlity check ale tym pusobi minimalne jako po resuscitaci. bude záležet na careym. Niemi nebo lindgren? ja bych charlieho do ahl jeste poslal....
krasa. ve full season cekam naraz a reqlity check ale tym pusobi minimalne jako po resuscitaci. bude záležet na careym. Niemi nebo lindgren? ja bych charlieho do ahl jeste poslal....
No, tak z Toronta s výhrou 5-1 není určitě špatný.... Mladíci na obou stranách, herně první třetina jasně pro Toronto, ale góly jsme dali my. Pak se obraz hry srovnal a my byli kupodivu efektivnější a Niemi lepší než jejich gólman. Suzuki s Kotkaniemim velmi snaživí, polepšil se Scherbak, líbil se mi Moravčík, který se snažil hodně střílet a vzadu hrát do těla. Zajímavý byl také pohled na mladého Subbana v dresu Toronta - svým pohybem staršího bratra rozhodně nezapře....
Reakce na příspěvek:Sergachev si určitě zaslouží.
Paulie B a jeho nový kontrakt je podle mě v pohodě. Zrovna včera jsem si při sledování jeho krásného gólu říkal jaký v něm máme poklad za ty šušně za které u nás hraje. 3,4 milionu na rok jsou dnes pouze průměrné peníze tak proč je nedat rychlonového dvacetigolovému dříči, který umí bránit.
Říkám, dát mu čuchnout NHL max 9 zápasů aby se neaktivoval ELC. A mám takové tušení, že to tak dopadne. Musel by jo překvapit, aby se chytil na dýl. Třeba Edmonton zpětně přiznal, že to posrali s Draisaitlem, dali mu rok po draftu 38 zápasů a trápil se než ho vrátili do juniorky. Tak daleko bych to nechtěl nechat zajít, to určitě ne.Ale o malou zkoušku jako dostal Paulie B a jeho nový kontrakt je podle mě v pohodě. Zrovna včera jsem si při sledování jeho krásného gólu říkal jaký v něm máme poklad za ty šušně za které u nás hraje. 3,4 milionu na rok jsou dnes pouze průměrné peníze tak proč je nedat rychlonového dvacetigolovému dříči, který umí bránit.
No já nevím, ale za mě Kotkaniemi rozhodně ještě zpátky do Finska! Vůbec nic proti němu, působí sympaticky, ale fyzicky na to prostě nemá - nechat ho teď hrát NHL by byla, podle mě, velká chyba... Pokud se Domi zklidní, tak na prvního centra jeho, pak Danault, Pleky, De La Rose, Peca...
No z Kotkaniemiho radost velká, Julien má konečně materiál, kterej může tvarovat podle svých představ - a věřím, že i on to s mladíkama umí. Taky je měl v bostonu - a je to defenzivní taktik, na druhou stranu dokázal z Bostonu bez velký ofenzivní superhvězdy udělat tým se skvělým přechodem do útoku, který nebyl zdaleka oproti Therrienovi tak fyzický, jak se o nich obou mluví.
Jestli se i Max chytí na centru a k tomu Evans v Lavalu (snad i Bitten), pod novým koučem Bouchardem...bude to za pár let hodně zajímavý. A do toho Byron nová smlouva. Ten kluk si to zaslouží. Jen Pkeje jsme mohli prostě ušetřit a pustit Patchese (nic proti němu, ale prý se nemohli vystát hlavně oni dva...) no nic , history is gone))
Jestli se i Max chytí na centru a k tomu Evans v Lavalu (snad i Bitten), pod novým koučem Bouchardem...bude to za pár let hodně zajímavý. A do toho Byron nová smlouva. Ten kluk si to zaslouží. Jen Pkeje jsme mohli prostě ušetřit a pustit Patchese (nic proti němu, ale prý se nemohli vystát hlavně oni dva...) no nic , history is gone))
Tak jsem dnes shlédl svůj první letošní preseason game a musím říct, že jsem spokojen. Soupeř sice byla Ottawa, která je teda v hlubokém rebuildu, ale herně jsme je dost přehrávali, zejména do půlky zápasu. Pak jsme polevili a ještě do vyhráli o chlup, ale herní projev byl dobrý. Samozřejmě nás trápila koncovka, ale i skvělý Andy, který na nás snad ještě nezachytal špatně.
Kotkaniemi (sakra, to ještě nemá nějakou přezdívku?) byl opravdu hodně vidět, byla radost jen sledovat. Trefil tři tyčky, vždy byl na správném místě, přihrávka vždy přesně na hůl. Opravdu palec nahoru. V pravé NHL budou samozřejmě těžší soupeři, ale možná bych jej i nechal čuchnout NHL na max devět zápasů a pak do Finska mezi chlapy. Tak uvidíme jak se rozhodnou povolaní.
Kotkaniemi (sakra, to ještě nemá nějakou přezdívku?) byl opravdu hodně vidět, byla radost jen sledovat. Trefil tři tyčky, vždy byl na správném místě, přihrávka vždy přesně na hůl. Opravdu palec nahoru. V pravé NHL budou samozřejmě těžší soupeři, ale možná bych jej i nechal čuchnout NHL na max devět zápasů a pak do Finska mezi chlapy. Tak uvidíme jak se rozhodnou povolaní.
Montreal Canadiens forward Nick Suzuki missed practice today with an undisclosed injury.
Rumour has it Montreal tried returning Suzuki to Vegas for a new Suzuki GSX but were told no refunds or exchanges.
Rumour has it Montreal tried returning Suzuki to Vegas for a new Suzuki GSX but were told no refunds or exchanges.
Reakce na příspěvek:
Domi-Danault-Pleky-Peca (De La Rose)?
v záloze Froese, Chaput, Alain, Shinkaruk
a možná se párkrát ukážou i Suzuki s Kotkaniemim...
i tak jsem na složení centrů letos zvědavý.Domi-Danault-Pleky-Peca (De La Rose)?
v záloze Froese, Chaput, Alain, Shinkaruk
a možná se párkrát ukážou i Suzuki s Kotkaniemim...
Reakce na příspěvek:
Moje chyba, je z něj pravé křídlo a ne centr.No Max to přehnal, vo tom žádná. Na druhou stranu to určitě nebylo jen tak - roli hrál i táta, asi do nás hodně jezdili atd. Já jsem rád že je to srdcař jako Gally a s tím že i Drouin snad pookřál a líp se připravil (trochu připomíná s tím mulletem Jardu), budeme v útoku dravější.
Klika je, že v ideálním případě dostanou v přípravě díky tomuhle excesu větší prostor naši mladý centři, že se Max nezraní a HLAVNE, že to bude snad pro něj ponaučení pro začátek sezóny a bude se držet zpátky.
Nevýhoda je, že se lajna Drouin-Domi-Armia líp nesehraje... Gally mi chyběl pořádně. V obraně chválili kromě Meteho i Skleničku...Moravčík zase možná zahraje líp než Alzner s jeho stay at home postavou...uvidíme.
Viděli ste fotku táty od Caryho btw jak se šel podívat i teď na trénink? Je to Carey za 20 let ))) Cítím pozitivní vibe...a hlavně , nemáme co ztratit, jen získat Hughese kdyžtak.
Klika je, že v ideálním případě dostanou v přípravě díky tomuhle excesu větší prostor naši mladý centři, že se Max nezraní a HLAVNE, že to bude snad pro něj ponaučení pro začátek sezóny a bude se držet zpátky.
Nevýhoda je, že se lajna Drouin-Domi-Armia líp nesehraje... Gally mi chyběl pořádně. V obraně chválili kromě Meteho i Skleničku...Moravčík zase možná zahraje líp než Alzner s jeho stay at home postavou...uvidíme.
Viděli ste fotku táty od Caryho btw jak se šel podívat i teď na trénink? Je to Carey za 20 let ))) Cítím pozitivní vibe...a hlavně , nemáme co ztratit, jen získat Hughese kdyžtak.
Já osobně doufám, že mi podobně jako loni vyjde predikce s Metem, kterého tenkrát nikdo téměř neznal. Tak že u nás letos rozkvete Armia,hodně jsem se zaradoval když k nám přišel. Má velký potenciál a osobně nevím co se stalo, že ho ještě nenaplnil. Když jsme kdysi s redaktory hráli NHL fantasy manager ligu on byl zrovna na draftu, hodně jsem o něj stál a následně jej i vytradoval, když se mi ho nepodařilo draftovat. Tím, že nemáme centrů nazbyt by se u nás mohl dostat mezi kvalitní křídla a ne do bottom formací kam zkrátka nepatří.
22.09.2018 10:35 |
reagovat
wp2t | wp2t@email.czReakce na příspěvek:
Při tom zápase hnedka co dostal trest tak kamera zabírala jeho taťku Tie v hledišti. Tak se asi předváděl před ním.
No a další blbá věc, že už takový magory máme dva.
Nejhorší je, že vědí jak na něj a že mu ujely nervy při takovým pouťáku, co bude dělat až o něco bude.Při tom zápase hnedka co dostal trest tak kamera zabírala jeho taťku Tie v hledišti. Tak se asi předváděl před ním.
No a další blbá věc, že už takový magory máme dva.
Reakce na příspěvek:Domi má udržet nervy na uzdě, nehraje jen za sebe, ale za mužstvo.
Nevím, máme na to jiný názor, no.... Když hráč jasně ukáže, že se bít nechce a není na to připravený, je tohle prasárna - můj názor. A jak říkám, je v tu chvíli jedno, co si řekli nebo udělali předtím - možná ho vytočil záměrně, nevím, ale to nic nemění na tom, že Reakce na příspěvek:
Neviděl bych to tak dramaticky. Je to tou dnešní vyměklou NHL kde jsou bitky na ústupu. A zase bych to nepřeháněl s těm řečmi o fotříkovi, Max snad neměl ještě žádný vroubek u Players safety, kdyžtak mě opravte, takže bych se fakt nedivil, kdyby tohle byla dohra za něco z předchozích střídání a Ekblad je jen pussy co se nechce bít. Pokud takové excesy bude dělat častěji, tak je to samozřejmě špatně a bude nás jen oslabovat, ale takto proti tomu nic nemám, spíš naopak. Reakce na příspěvek:Domi přehnal a bylo to naprosto zbytečný - pokud se nedokáže ovládnout jako jeho tatík, který byl v tomhle směru pěkným sráčem, tak to není pro nás posila, protože mužstvo zbytečně oslabuje!
Ať je Ekblad, jaký chce, tohle Tak Domi si nezahraje v preseason, pak jsem se na ten incident díval a nevidím tam nic hrozného, docela souhlasím s tímto názorem:
Ekblad is the type of player who is silently dirty, always hacking and whacking. If you\'re going to play that way when you get called on it you have to back it up. Probably has 6 inches and 50 lbs on domi, domi gave him plenty of time to defend himself. He never got sucker punched, Domi gave him plenty of time to be ready.
Domi dal zprávu, že nejsme žádní fackovací panáci a líbí se mi, že se mu postavil. Docela změna oproti takovému Jemelinovi, který sice uměl skvěle hitovat, ale následkům svým hitů nikdy neuměl čelit. Je to na hovno, že si nemůže Domi vyzkoušet další pozice v týmu a chemii se spoluhráči, ale zas taková tragédie to není.
Caps přijeli do Quebecu s první lajnou a pár NHL beky, jinak AHL sestava, my měli ale podobně nezkušneou sestavu, hlavně v obraně. A poradili jsme si s nima hravě, fajn že dala Danaultova lajna nějaké goly. Letos je tedy příprava o něčem jiném než loni
Ekblad is the type of player who is silently dirty, always hacking and whacking. If you\'re going to play that way when you get called on it you have to back it up. Probably has 6 inches and 50 lbs on domi, domi gave him plenty of time to defend himself. He never got sucker punched, Domi gave him plenty of time to be ready.
Domi dal zprávu, že nejsme žádní fackovací panáci a líbí se mi, že se mu postavil. Docela změna oproti takovému Jemelinovi, který sice uměl skvěle hitovat, ale následkům svým hitů nikdy neuměl čelit. Je to na hovno, že si nemůže Domi vyzkoušet další pozice v týmu a chemii se spoluhráči, ale zas taková tragédie to není.
Caps přijeli do Quebecu s první lajnou a pár NHL beky, jinak AHL sestava, my měli ale podobně nezkušneou sestavu, hlavně v obraně. A poradili jsme si s nima hravě, fajn že dala Danaultova lajna nějaké goly. Letos je tedy příprava o něčem jiném než loni
Reakce na příspěvek:Price velmi dobrý, klidný, jeden excelentní zákrok a dvě branky do prázdné. Niemimu se zápas nepovedl. Druhá třetina výborná, bohužel opět jsme nedokázali zamést puk ani do prázdné branky. Vrchol naší snahy o vyrovnání byl v oslabení, kde jsme hráli většinu pětiminutovky v útočném pásmu, to bylo super. Scherbak pro mě také zklamání, hodně ztrácel puky a velký nedůraz. V první formaci opět vynikal Drouin. Florida dojela našlapaná, ale my nedali kůži lacino...
Souhlas, přišlo mi, že po první takové oťukávací třetině jsme do toho šli pěkně zostra, ale až na Domiho i férově. Reakce na příspěvek:
Snad jen, nikde jsem neřekl jakou bych si představoval protihodnotu za Price. Tím jak ho mám rád mi je až nepříjemné o tom vůbec spekulovat a tím jak to MB shrnul ze stolu, tak je zbytečné nad tím vůbec přemýšlet, já mám zkrátka problém jen s tím jak MB dělá ten svůj rebuild alias reset. Toronto to vzalo od podlahy a třeba Kessela poslali k Pens za nic. Nešlo jim o to za něj dostat top procpecta, první kolo a top hráče, prostě se zbavit s nějakou hrdostí velkého kontraktu, získat nějaké picky a průměrné prospecty a vrhnout se do přestavby. Problematiku brankáře jakožto tak dobře placeného hráče tady všichni známe, nějaký hvězdný trade si moc neumím předtavit za brankáře ani kdyby to mělo být po hvězdné sezoně, ted mě třeba napadá Millerův trade do St. Louis. To byl ještě poměrně na vrcholu a Buffalo tehda za něj moc nezískalo. Ale poslali ten rok pryč Vaneka, Pominvilla, Millera, Otta a jali se přestavovat tým. Že to nevychází je věc jiná, ale takhle si to já představuju i proto, že by to prospělo týmu ale i Carymu.
Snad ses neurazil A nazývat to tady MB-Molson antiklub? No trošku nefér vůči mě, kdy já tady byl léta letoucí největší optimista a ty s Mírou jste mě nejvíc sráželi Teď to vidím trošku hůř a hned jsem součást klubu Ale v pohodě, já taky pevně doufám, že uvidíme letos dobrý hokej a bude nás sezona bavit i přes to, že se SC nedočkáme.
Co dodat, bavíme se o tom samém pořád dokola...Snad jen, nikde jsem neřekl jakou bych si představoval protihodnotu za Price. Tím jak ho mám rád mi je až nepříjemné o tom vůbec spekulovat a tím jak to MB shrnul ze stolu, tak je zbytečné nad tím vůbec přemýšlet, já mám zkrátka problém jen s tím jak MB dělá ten svůj rebuild alias reset. Toronto to vzalo od podlahy a třeba Kessela poslali k Pens za nic. Nešlo jim o to za něj dostat top procpecta, první kolo a top hráče, prostě se zbavit s nějakou hrdostí velkého kontraktu, získat nějaké picky a průměrné prospecty a vrhnout se do přestavby. Problematiku brankáře jakožto tak dobře placeného hráče tady všichni známe, nějaký hvězdný trade si moc neumím předtavit za brankáře ani kdyby to mělo být po hvězdné sezoně, ted mě třeba napadá Millerův trade do St. Louis. To byl ještě poměrně na vrcholu a Buffalo tehda za něj moc nezískalo. Ale poslali ten rok pryč Vaneka, Pominvilla, Millera, Otta a jali se přestavovat tým. Že to nevychází je věc jiná, ale takhle si to já představuju i proto, že by to prospělo týmu ale i Carymu.
Snad ses neurazil A nazývat to tady MB-Molson antiklub? No trošku nefér vůči mě, kdy já tady byl léta letoucí největší optimista a ty s Mírou jste mě nejvíc sráželi Teď to vidím trošku hůř a hned jsem součást klubu Ale v pohodě, já taky pevně doufám, že uvidíme letos dobrý hokej a bude nás sezona bavit i přes to, že se SC nedočkáme.
Tak Florida v celkem nadupané sestavě byla hokejovější, nicméně druhá třetina byla z naší strany velice sympatická a tam jsme byli aktivnější my. Rozhodla opět, jako vždy, efektivita v koncovce. Řekl bych, že tvrději jsme hráli my než oni, pokud se takto bude Domi prezentovat i nadále, není to žádná posila - asi byl přemotivovaný, protože jinak nevím, co to mělo na Ekblada znamenat.... Drouin dobrý, Armia s Domim se rozkoukávali a Domi pak vlastně třetí třetinu nebyl... Suzuki hodně podoně jako Kotkaniemi, orientuje se. Líbil se mi Bitten a hráč s číslem 86 - výborná práce při tom pětiminutovém oslabení! Veliké zklamání pro mě Scherbak - sice dal gól, ale jinak po celý zápas bloudil po ledě jak \"bludný Holanďan\"... V obraně se mi nejvíc líbil Reilly a tvrdou hrou jeho parťák Lernout. Price solidní, Niemi dvě hrubice a dva góly...
Reakce na příspěvek:
O tom kdo ví víc, už mi příjde už úplně bezpředmětné se víc bavit. Jen je to jako kdybych já se s tebou přel o silničním provozu, tak asi tak...
Centr je číslo jedna, první bek číslo dvě. Tohle ti řekne 98% manažerů a lídí pohybujících se kolem NHL. Stačí se podívat na vítěze SC posledních 10 let, všichni měli top centra, občas i dva. Nezískali ho trejdem, vychovali si ho.
Co se týče STL, tak ti ho také roky neměli a třeba v sezoně s Elliotem, kdy byli ve finále konference a Elliot měl zrovna životku, tak dojeli match up na centru, ne na gólmana. Phila je jiná kategorie, ti nemají průměrného brankáře, ale přišerného 20let (s Hartem se to snad změní) a to pak moc neuděláš, ikdyby ti tam hrál McDavid. Můj argument je, že s top centrem, dobrým bekem a pouze průměrným golmanem (ne přišerným) se dostaneš dál, než slabým centrem, průměrným bekem a top 3 gólmanem. A posledních 10 mi dává \"bohužel pro Habs, nebo třeba Rangers\" za pravdu.
I proto myslet si, že v tuhle chvíli (po té loňské sezoně) ti dá za Priceho půlku království je prostě hovadina. To nedá nikdo. A dávat ho za \"plebs\" asi nemá smysl ne :) Aspoň na tom se snad shoneme, že le lepší doufat, že bude v top 5 formě a koleno vydrží ještě 5-6let.
Neříkám, že to vidím letos nějak dobře. Ale minimálně čekám, že se na Habs bude dát koukat a nebude to nudné trápení a křeč. Spíš aktivní bruslivý hokej, plný napadání s výjezdy Meteho, Reillyho, Petryho - ale i chyby mladíků, z kterých se budou učit. A čím miň uvidíme Benna a Alznera tím líp. Světlo na konci vidím kvůli mladí, pro ně je přítomnost Webera a Pricem naprosto nezbytná, jako si třeba Boston vychoval novou generaci kolem Cháry a Bergerona. I proto chápu
Tím bych to asi uzavřel, zas se na čas odmlčím, a nebudu provokovat \"MB - Molson antiklub\", že vše je už dopředu špatně.
Ok, tak 75% :D Přít se o tom kolik kritizuješ a kolik hatuješ fakt nebudu. Rozhodně čtu u tebe víc \"egoistické hovodo/kokot\" než že se něco tu a tam povedlo. Tolik k tomu. O tom kdo ví víc, už mi příjde už úplně bezpředmětné se víc bavit. Jen je to jako kdybych já se s tebou přel o silničním provozu, tak asi tak...
Centr je číslo jedna, první bek číslo dvě. Tohle ti řekne 98% manažerů a lídí pohybujících se kolem NHL. Stačí se podívat na vítěze SC posledních 10 let, všichni měli top centra, občas i dva. Nezískali ho trejdem, vychovali si ho.
Co se týče STL, tak ti ho také roky neměli a třeba v sezoně s Elliotem, kdy byli ve finále konference a Elliot měl zrovna životku, tak dojeli match up na centru, ne na gólmana. Phila je jiná kategorie, ti nemají průměrného brankáře, ale přišerného 20let (s Hartem se to snad změní) a to pak moc neuděláš, ikdyby ti tam hrál McDavid. Můj argument je, že s top centrem, dobrým bekem a pouze průměrným golmanem (ne přišerným) se dostaneš dál, než slabým centrem, průměrným bekem a top 3 gólmanem. A posledních 10 mi dává \"bohužel pro Habs, nebo třeba Rangers\" za pravdu.
I proto myslet si, že v tuhle chvíli (po té loňské sezoně) ti dá za Priceho půlku království je prostě hovadina. To nedá nikdo. A dávat ho za \"plebs\" asi nemá smysl ne :) Aspoň na tom se snad shoneme, že le lepší doufat, že bude v top 5 formě a koleno vydrží ještě 5-6let.
Neříkám, že to vidím letos nějak dobře. Ale minimálně čekám, že se na Habs bude dát koukat a nebude to nudné trápení a křeč. Spíš aktivní bruslivý hokej, plný napadání s výjezdy Meteho, Reillyho, Petryho - ale i chyby mladíků, z kterých se budou učit. A čím miň uvidíme Benna a Alznera tím líp. Světlo na konci vidím kvůli mladí, pro ně je přítomnost Webera a Pricem naprosto nezbytná, jako si třeba Boston vychoval novou generaci kolem Cháry a Bergerona. I proto chápu
Tím bych to asi uzavřel, zas se na čas odmlčím, a nebudu provokovat \"MB - Molson antiklub\", že vše je už dopředu špatně.
Reakce na příspěvek:Armia teadu, v minulosti trade Flašky a Weissyho za Danaulta a další. Vadí mi na něm dost věcí, které nebudu opakovat, ale nikdy jsem neřekl, že mi vadí vše co dělá a umím ho i pochválit. Koneckonců i ten trade Maxe je pro nás v pohodě, špatně jsou na tom jiné zde milionkrát omýlané věci.
Nebudu se s tebou přít kdo toho ví více o Habs, je to asi stejně jedno, jestli ty víš víc a nebo naopak je fuk, protože rozhodující budou výkony na ledě a já to zkrátka vidím po letech optimusmu špatně, ty naopak.
Taky nesouhlasím, ano, 1. centr je alfa a omega nejen dnešního hokeje, ale stačí se podívat kolik týmů má velké ambice, které dlouhodobě pohřbívá absence pořádného golmana, namátkou stačí jmenovat St. Louis nebo Philly. Nemyslím si tedy, že by o něj nebyl zájem.
Očekávání od sezony máme stejné, doufám v energický a bruslivý hokej od našich útočníků, obrana to snad nějak uklepe.
Cats přijel v téměř plné sestavě, což je teda neobvyklé takhle brzy v přípravě, ale prý jsme hráli solidně a nenechali se rozhodit jejich tvrdou hrou. Domi nic moc a ještě dal sucker punch Ekbladovi, ale Suzuki se jevil dobře.
Znovu nemáš pravdu jako už poněkolikáté co se týká mých názorů nebo co jsem tady napsal. Ano, Bergevin podle mě a nejen podle mě je egoistické hovado , ale rozhodně není pravda, že bych odsuzoval 90% jeho kroků. Stačí si vzpomenout jak jsem jej tady chválil namátkou za trade a znovupodepsání Plekyho, podpis Niemiho, Nebudu se s tebou přít kdo toho ví více o Habs, je to asi stejně jedno, jestli ty víš víc a nebo naopak je fuk, protože rozhodující budou výkony na ledě a já to zkrátka vidím po letech optimusmu špatně, ty naopak.
Taky nesouhlasím, ano, 1. centr je alfa a omega nejen dnešního hokeje, ale stačí se podívat kolik týmů má velké ambice, které dlouhodobě pohřbívá absence pořádného golmana, namátkou stačí jmenovat St. Louis nebo Philly. Nemyslím si tedy, že by o něj nebyl zájem.
Očekávání od sezony máme stejné, doufám v energický a bruslivý hokej od našich útočníků, obrana to snad nějak uklepe.
Cats přijel v téměř plné sestavě, což je teda neobvyklé takhle brzy v přípravě, ale prý jsme hráli solidně a nenechali se rozhodit jejich tvrdou hrou. Domi nic moc a ještě dal sucker punch Ekbladovi, ale Suzuki se jevil dobře.
Reakce na příspěvek:Subban odchodu).
Oproti tomu já, nejsem jeho fanda, ani mi nějak výrazně nevadí. Hodnotím krok po kroku celých šest let. Přehmaty i dobrý kroky. Zajímám se co ho k tomu vedlo atd. Někdy chápu, někdy nad tím kroutím hlavou. Tím, že je to v podstatě moje práce (ne zrovna Canadiens samozřejmě) a sleduji to 24/7 články, kanadské radio, kanadskou tv, a tím, že \"čas od času\" mám info dost od zdroje, tak si prostě nedělám obrázek na základě pár článků, nebo pár názorů někde na fóru. Což není o povyšování, je to naprosto pochopitelný vzhledem k času kolik tomu člověk věnuje. Práce/koníček vs koníček.
A věř, že za Careyho TEĎ v tuhle chvíli by žádný z 30 týmů nedal kvalitní protihodnotu. Ano vědí, že když je koncetrovaný a zdraví, tak je top...ale taky vidí, že jeho koleno není v dobrém stavu. Je mu 31 let, s astronomickou smlouvou, po doslova katastrofální sezoně, ne jen ze strany týmu ale i dost jeho. Přiznejme si, on nebyl průměrný, on byl opravdu velmi podprůměrný brankář NHL bez ohledu na to, jak bídná obrana byla (zřejmě i letos) před ním byla. Pokud se vrátí do Top 5 formy (já věřím, že ano, ale zdraví je vykřičník, velký vykřičník), tak samozřejmě jeho cena je úplně jiná, ale pokud ne, tak jsme v prdeli.
Navíc rovnání s Toewsem a už vůbec ne Kopitarovi není na místě. Bavíme se o golamanovi, čili o jedinci, který 20-25 zápasů ani neovlivňuje co se děje na ledě. NHL v roce 2018 mluví jasně. Přeplať centra či první beka, nepřeplácej gólmana, bohužel.
Jak jsme říkal, mládí se mi líbí, hodně líbí. S novými trenéry na farmě i u týmu věřím v daleko lepší zítřky a to byl pro mě nejzásadnější krok léta. Proto světla na konci tunelu vidím a i přes slabou obranu si myslím, že pár hráčů nás letos \"zaujme\". Víc od sezony ani nečekám.
Já netvrdím, že nemáš pravdu. Jenže rozdíl je mezi námi, že ty máš MB za egomaniaka a v podstatě 90% věcí co udělá/řekne, je už dopředu špatně (od Oproti tomu já, nejsem jeho fanda, ani mi nějak výrazně nevadí. Hodnotím krok po kroku celých šest let. Přehmaty i dobrý kroky. Zajímám se co ho k tomu vedlo atd. Někdy chápu, někdy nad tím kroutím hlavou. Tím, že je to v podstatě moje práce (ne zrovna Canadiens samozřejmě) a sleduji to 24/7 články, kanadské radio, kanadskou tv, a tím, že \"čas od času\" mám info dost od zdroje, tak si prostě nedělám obrázek na základě pár článků, nebo pár názorů někde na fóru. Což není o povyšování, je to naprosto pochopitelný vzhledem k času kolik tomu člověk věnuje. Práce/koníček vs koníček.
A věř, že za Careyho TEĎ v tuhle chvíli by žádný z 30 týmů nedal kvalitní protihodnotu. Ano vědí, že když je koncetrovaný a zdraví, tak je top...ale taky vidí, že jeho koleno není v dobrém stavu. Je mu 31 let, s astronomickou smlouvou, po doslova katastrofální sezoně, ne jen ze strany týmu ale i dost jeho. Přiznejme si, on nebyl průměrný, on byl opravdu velmi podprůměrný brankář NHL bez ohledu na to, jak bídná obrana byla (zřejmě i letos) před ním byla. Pokud se vrátí do Top 5 formy (já věřím, že ano, ale zdraví je vykřičník, velký vykřičník), tak samozřejmě jeho cena je úplně jiná, ale pokud ne, tak jsme v prdeli.
Navíc rovnání s Toewsem a už vůbec ne Kopitarovi není na místě. Bavíme se o golamanovi, čili o jedinci, který 20-25 zápasů ani neovlivňuje co se děje na ledě. NHL v roce 2018 mluví jasně. Přeplať centra či první beka, nepřeplácej gólmana, bohužel.
Jak jsme říkal, mládí se mi líbí, hodně líbí. S novými trenéry na farmě i u týmu věřím v daleko lepší zítřky a to byl pro mě nejzásadnější krok léta. Proto světla na konci tunelu vidím a i přes slabou obranu si myslím, že pár hráčů nás letos \"zaujme\". Víc od sezony ani nečekám.
Reakce na příspěvek:
Taky si myslím, že ještě ready není, to spíš bych dal šanci Suzukimu, ten se jeví dobře. Deslarieus je po té bitce mimo, takže další adept na místo v sestavě je mimo na nějakou dobu, má zlomeninu v obličeji. Uvidíme, je toho ještě hodně před náma. Reakce na příspěvek:Weber i Price budou dlouho, tzn. on je neplánuje shoppovat (jo, jeho slovo nemá moc váhu, ale berme to tak, že teď nekecá). Ani letos když Carey třeba bude a to on bude hrát lépe. A zase se nebojím toho, že by Caryho nikdo nechtěl. Hodně týmu nemá legitimního 1. brankáře a GM v lize nejsou hysteričtí fans, kteří ho po jedné sezoně odepsali. Carey má jo velké jméno skrz ligu a jedna nepovedená sezona na tom nic nezměnila. Nebo mi chceš tvrdit, že by třeba nikdo nechtěl Toewse po jedné nepovedené sezoně (čistě teoreticky)? Nebo Kopitara po sezoně 16/17? GM´s mají trošku lepší a delší paměť než fandové. U Shey to je díky těm zraněním horší, to je fakt. Tím neříkám, že chci Caryho pryč, já mu bezmezně věřím a je to můj nejoblíbenější hrát, ale smysl mi to nedává.
Máme mladý tým, to se mi taky líbí. Pleky je jediný forward nad 30 let. Ale kvalita hlavně obraně hodně chybí. Světlo na konci tunelu někde je, ale je ještě hodně práce, abychom jej viděli, natož se k němu přiblížili.
Pořád jsi mě nepřesvědčil, dlubat do mě můžeš, to je mi jedno, ale nemám rád, když mi někdo řekne, že nemám pravdu, udělá si ze mě srandu, ale sám neřekne k věci vůbec nic, je to zkrátka hloupé. Ale to je tvoje věc. A já vím, že to není osobní, ani to tak neberu, zas tak to nežeru jak si možná myslíš.
Ale MB řekl, že tady Máme mladý tým, to se mi taky líbí. Pleky je jediný forward nad 30 let. Ale kvalita hlavně obraně hodně chybí. Světlo na konci tunelu někde je, ale je ještě hodně práce, abychom jej viděli, natož se k němu přiblížili.
Pořád jsi mě nepřesvědčil, dlubat do mě můžeš, to je mi jedno, ale nemám rád, když mi někdo řekne, že nemám pravdu, udělá si ze mě srandu, ale sám neřekne k věci vůbec nic, je to zkrátka hloupé. Ale to je tvoje věc. A já vím, že to není osobní, ani to tak neberu, zas tak to nežeru jak si možná myslíš.
Reakce na příspěvek:
Tak je to pořád klučina, ale první fík tam vymetl pěkně. Za to první námaz v přesilovce také solidní, ale to vše k přípravě patří. Viděl jsem jen sestřih, takže nemůžu nic nesoudit, každopádně je dobře, že už to začalo...Takže první přátelák za námi a byla to opravdu příprava se vším všudy - tzn. s nepřestnostmi, s nesehraností a takovým tím počátečním (doufám) chaosem. Viděl jsem jen kus, který přesně tohle nabídnul. Kotkaniemi je pořád kluk, který musí zpátky mezi mladé, aby se ještě vyhrál - na NHL ještě nyní nemá a to hlavně fyzicky. Ze včerejší obrany jasně nejlepší Mete, nejvíce se snažil hrát.
Parda: I ty kluku. Nic osobního. Občas dloubu pravda, občas to moc prožíváš. Tak mě baví tě poškádlit trochu s \"Radu love\" atd.
1) v rebuildu jsme, bez ohledu, jak to člověk/gm pojmenuje. Tohle je slušná přestavba.
2) kdo by teď momentálně Price vzal za slušnou protihodnotu? :D Vždyť byl loni sotva v top 50 gólmanů lize a je placený jako nejlepší :) Až se zvedne zpět do TOP 5, tak až případný trejd mu můžeš přát :) Teď žádný GM nebude takový blázen...
3) Proč se nerozepíšu, protože vždycky když se do toho pustím, tam s každým odstavcem - vysvětlením - plyne další why/because a na to už nemám trpělivost :) Klidně bych se vyjádřil někde na srazu...
Já se na sezonu už docela těším. Nebudeme silní, ale nebudeme tak odevzdaní jak loni a mládí poroste (moc se těším na letošní WCJ, jak už jsem psal), tam věřím, že Habs prospects budou hrát stěžejní roli.
1) v rebuildu jsme, bez ohledu, jak to člověk/gm pojmenuje. Tohle je slušná přestavba.
2) kdo by teď momentálně Price vzal za slušnou protihodnotu? :D Vždyť byl loni sotva v top 50 gólmanů lize a je placený jako nejlepší :) Až se zvedne zpět do TOP 5, tak až případný trejd mu můžeš přát :) Teď žádný GM nebude takový blázen...
3) Proč se nerozepíšu, protože vždycky když se do toho pustím, tam s každým odstavcem - vysvětlením - plyne další why/because a na to už nemám trpělivost :) Klidně bych se vyjádřil někde na srazu...
Já se na sezonu už docela těším. Nebudeme silní, ale nebudeme tak odevzdaní jak loni a mládí poroste (moc se těším na letošní WCJ, jak už jsem psal), tam věřím, že Habs prospects budou hrát stěžejní roli.
Související zápas
vs. New Jersey Devils
Nejnovější články
Napsali jsme 04.12
- 2022 | Z Edmontonu jede Montreal s prázdnou
- 2019 | Konečne výhra! Canadiens zvítězili nad Islanders
- 2015 | Rozjetý Washington zcela vykradl Bell Centre
- 2014 | Dobrý výkon a dva body proti Coloradu, čtyřicet minut bídy a prohra s Wild 1:2
- 2013 | Tentokrát Habs zavítají přímo do Ďáblova doupěte
- 2011 | Markov na operaci, návrat se odkládá
- 2011 | Hamilton po šesti prohrách konečně zabral
- 2011 | Ubránené body z Los Angeles
- 2010 | Žraloci nikoho nepohrýzli
- 2010 | Jak ostré budou žraločí zuby?
- 2010 | Přestřílení soupeře na body nestačilo
- 2010 | Markov si v této sezoně už nezahraje
- 2009 | Šílené Buffalo. Jaký bude Boston?
- 2005 | Další domácí bitva, tentokrát s LA King dopadla dobře pro Montreal.
Tabulka
P. | Tým | Z. | Skore | B. |
---|
Aktuálně z fóra