Drouin dovedl Canadiens k výhře nad Flames

24.10.2018, 07:57 | Reportáž ze zápasu |  Martin Formánek
 

Montreal nadále překvapuje všechny odborníky. V noci dokázal uspět v kanadském souboji s Calgary v poměru 3:2. Hlavní hvězdou večera byl Jonathan Drouin, který vstřelil vítězný gól a ještě přidal asistenci. Hostům nepomohl ani český golman David Rittich.

Branky a nahrávky: 36. Petry (Drouin, Domi), 38. Gallagher (Petry, Domi), 40. Drouin (Ouellet) - 17. Frolík (Tkachuk, Backlund), 52. Lindholm (Backlund, Tkachuk).

C. Price (MTL) - odchytal 60:00 minut, 21 zákroků, úspěšnost 91,3 %
D. Rittich (CGY) - odchytal 58:54 minut, 37 zákroků, úspěšnost 92,5 %

1. hvězda utkání: Jonathan Drouin (MTL)
2. hvězda utkání: Max Domi (MTL)
3. hvězda utkání: Jeff Petry (MTL)

 
 
 
 
 
 

Diskuse

 
 
AvatarReakce na příspěvek:Sorry, Parda tedy katastrofické scénáře ne, nicméně taky mluví o něčem jiném než já...smajlik.
 
AvatarReakce na příspěvek:Bože můj, vy tady oba vytahujete skoro až katastrofický scénáře typu DiPietra, ale já nic takového přece neříkal...! A ani jeden z těch příkladů není stejný jako u Price - nikdo z nich nechytal tak kvalitně takovou dobu. Prostě si přečtěte, co jsem napsal - že to bude kvalitní gólman, ale už ne výjimečný, kterým určitě býval!
 
26.10.2018 22:54 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
Reakce na příspěvek:myslím, že Carey je technicky až moc dobrej brankář na to, aby po zranění ztratil veškerou svou kvalitu. Roli může hrát psychika, té může pomoci pocit, že vše nestojí na něm a dobrá nálada v kabině. Ta snad konečně je.

existuje jen pár splasklých bublin u hráčů Careyho kvalit - Jim Carey (ale ten nikdy neměl tak dobrá čísla, byl mladej a PRově sexy díky jménu, vezinu ale vyhrál spíš náhodou), potom možná Cristobal Huet, ale to byl spíš případ Niemiho resurekce - technicky, reflexy, bruslením, pohyblivostí je Niemi za Careym, to je prostě fakt - umí se postavit, ale pokud přijde dorážka, málokdy se nemotá na nohou)

Možná ještě z nedávný historie Jose Theodore, tomu ublížilo zranění a výluka v těsném sledu. Carey bude pořád jedničkovej brankář, a možná se zase dostane i do takový top5, když se bude dařit týmu před ním.

Rozhodně není Dipietro a zmíněný příklady.
 
AvatarReakce na příspěvek:Dobře, ještě jednou - věk jsem vůbec neměl na mysli, protože ten u gólmanů není až takovým limitem, příklady jsi dal ty. Mluvím o tom, co nyní vidím a jak se to liší od toho, co jsem u něj viděl dříve. Z toho plyne moje domněnka, nic víc, nic míň! A věř mi, že bych byl moc rád, kdybych se mýlil...
 
AvatarReakce na příspěvek:Tak jeho věk s tím snad logicky souvisí. A zranění měl Carey stejně jako měl Rinne, Quick a další. Carey není jediný brankář, jenž byl někdy zraněný smajlik
Já jen říkám, že asi nikdy nezopakuje sezonu 14/15, to bylo extra životní sezona, ale nechápu to tvé prohlášení, že už nikdy nebude tím Pricem, který nás vždy vytáhl z bryndy. A to je rozdíl. Já mluvím o životní sezoně, ty o Priceovi ze současnosti. Na to ti říkám, že nevidím důvod, proč by to tak nemohlo být a dal ti názorný příklad brankářů, kteří i v letech a po zraněních drží své týmy.

Ne nevidím rozdíl v jeho hře. V PO 2017 proti Rags nebyl Carey o nic horší než v 2014 nebo 2015, jen tým před ním nedával góly a po jedné špatné sezoně názor nezměním. Třeba máš pravdu a jeho výkonnost bude klesat k pouhému průměru, ale k tomu je třeba víc takových sezon, což se doufejme nestane.
 
AvatarReakce na příspěvek:A o čem jiném jsem asi tak mluvil...??? Že nás vždy v kritických chvílích tahal nahoru a jsme na to zvyklí, ale už se to, podle mě, v takové míře nikdy dít nebude! A to nemá vůbec nic společného s jeho věkem, nevím, proč to sem taháš, o tom jsem přece nepsal ani slovo...smajlik. Jak psal Theo, jeho výkonnost bude s velkou pravděpodobností mít souvislost s jeho zdravím, tam je ten zakopaný pes. Nebo ty snad nevidíš ten rozdíl v jeho chytání nyní a třeba před 2-3 roky?
 
AvatarReakce na příspěvek:Já nechápu kde se tohle bere. Obrana a útok dnes patří mladým, ale podívej se na brankáře po celé lize. Spousta brankářů přes 30 z nichž je spousta ještě dalkeo starší než Carey a předvádí perfektní výkony a týmy na ně spoléhají. Rinne vyhrál Vezinu v 35 letech, Lundqvist ač ho nesnáším, tak má taky pořád výkonnost v 36 letech, Anderson z Ottawy v 37 letech taky pořád výborný i přes tu loňskou bídu za bídným týmem. Luongo čtyřicátník a když je zdravý, tak je pořád jednička. MAF je taky starší než Carey a jak čape. Corey Schneider, Rask, Crawford, Dubnyk... Všechno Caryho vrstevníci - rok a jsou to jasné jedničky. Ano, Carey nezopakuje sezonu kdy všemu vládl, ale pořád na něm stavíme a nevidím důvod o něm pochybovat.

Pokud ty mluvíš o té naprosté dominanci, tak ano, my jsme si na to zvykli za ty roky, tak proto se pak každý inkasovaný gol tak hodnotí a nedejbože aby to byl byť jen náznakem soft gol smajlik Ale to je montrealská anomálie.
 
AvatarReakce na příspěvek:Jaká potrefená husa, píšeš o světle na konci tunelu a to jsem tady napsal já, tak jsem to bral jako reakci na mě smajlik

Já to nebral jako bernou minci nějaké komentáře na facebooku nebo kdekoliv jinde, i když jich je stovky. Mezi Habs je spousta debilů, protože obecně je v lidstvu hodně debilů a kde je něčeho hodně jako fandů Habs, tak je tam velká pravědpodobnost, že tam bude hodně debilů smajlik Ale ty zase musíš uznat, že vedle spousty dobrých kroků udělal MB spoustu špatných včetně odchodů fans favourite players, takže se tomu nelze divit. Ale to není až tak důležité a nemyslím si, že by tady byl někdo nějak nefér svou kritikou vůči vedení.

\"A že \\\"egomaniak zřejmě ví co dělá\\\" ti přijdou jako silné řeči, tak na to fakt už nevím ani co říct :)))))))\"
No, teď se do mě asi znova pustíš, ale bez urážky, to že se má dnes NHL tým, jenž to myslí v lize vážně, ubírat tímto směrem, tzn. dobře draftovat, sázet na mladé, dynamické a dobře bruslící hráče, to ví \"každé malé dítě\". To není přece o tom, že ví co dělá. Jedním dechem je pak třeba dodat, že to může ale nemusí znamenat úspěch jak okamžitý tak dlouhodobý, viz třeba Arizona. Správný odborník a štědře placený GM jako Bergevin by měl třeba vědět, že nemá dávat dlouhodobý mastný kontrakt někomu jako je Alzner, což mi tady pořád podstrukuješ, že jsem si jeho příchod chválil. Já si můžu dovolit říct, že jsem to prostě nevěděl a Alznera neznal a dal na to, že byl v ratingu v top 5 UFA hráčů toho léta, já nejsem štědře placený GM s kupou poradců okolo sebe smajlik Ale Bergevin v tom není sám, Matt Beleskey byl po té své životní sezoně u Ducks taky top free agent, i my ho tady chtěli a jak dopadl, dnes to je koule na noze potácející na waiveru a farmě.
Ale to jsem odbočil, každopádně je třeba Bergevinovi dát spousta kreditu, o tom ani potom, jak ten několikrát zmiňovnaý Reilly, Armia a spousta dalších věcí, třeba i draft Kit Kata, i když je samozřejmě pořád strašně brzo, ale i to že Zadina neudělal tým v bídném Detroitu a KK u nás ano možná málo o něčem svědčí. Ale znova, je strašně brzo na to cokoliv hodnotit jak v naší sezoně, natož draft.

A taky, já nebudu Bergevina chválit po pár týdnech ligy, když poslední 3 roky předváděl to co předváděl. Na to mě snad už znáš dobře smajlik Nějaký směr je nastolený správně, ale jak píšu nahoře, to ještě nic neznamená. Je třeba stále tvrdě pracovat. Předně, Bergevin může být rád, že svou židli GM stále má. Protože on teď uklízí bordel, ale uklízí svůj bordel a ve světě sportu není běžné, aby k tomu dostal příležitost. Ve většině případů by byl odvolán a jeho špatnou práci by napravoval někdo jiný. Tak proto mi je trochu proti srsti jej chválit takhle časně za něco, co sám způsobil. Ale jak jsem psal, já nemám problém veškerou kritiku proti němu (byť jej je i za co chválit) vzít zpět, já jsem člověk co své názory mění a je schopen uznat, že se spletl. Ale k něčemu takového je ještě hooodně daleko smajlik
 
25.10.2018 22:29 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Míro: do puntíku souhlasím. Jak s mladým týmem a na co má/nemá a že to samozřejmě nevydrží. Tak zřejmě i s tím Pricem - kde se to odvíjí hlavně od zdraví, které prostě není dobré.


wp2t: Myslím, že pravidelný čtenář tady ví, jak jsem to myslel s trejdem Drouin/Sergačev. Budu jen rád, když Drouin bude hrát, jako poslední 4 zápasy, protože já ho měl už od juniorky rád a do Habs jsem ho chtěl už dřív. To nic nemění na tom, když tvrdím, že se Sergačava bude skvělý obránce.
Na zbytek, stejně jak jindy u vás, nemá smysl ani reagovat. Přeji hezký den - internetový diskutére/trolle.
 
25.10.2018 21:33 | reagovat
wp2t | wp2t@seznam.cz
Reakce na příspěvek:Že ty, který tomu podle vlastních slov jediný rozumíš, můžeš tady kárat ostatní za neuvážené kritizování MBéčka a jednotlivých hráčů, když si tady v jednom z předešlých příspěvků začal po cca dvou zápasech letošní sezony přehodnocovat výměnu Sergačov- Drouin.

Ty woe to je fakt nářez.
Udělalo to na mě takovej dojem, že se ti doneslo zas něco z blízkého okolí MBéčka a ten už si vybral dalšího obětního beránka(dalšího Paciorettyho), kdyby se mu ani druhá přestavba(výstavba) mužstva nepovedla.

Buď nevíš co píšeš v předešlé diskuzi nebo vás to píše víc?
 
25.10.2018 19:26 | reagovat
Mireaux | lang@mestolysa.cz
Avatarhttps://www.ifortuna.cz/cz/sazeni/tiket/index.html?ticket_id=MTk5MDE4Njk4Njk5MjAwMDrNM+kUXjPpNVfZuGQ=&kind=MAIN
 
AvatarTheo33: Myslím, že ani ty jsi sám nečekal, že takhle odstartujeme sezónu, ruku na srdce...smajlik. Počítám, že každý normální fanda Habs je tímhle velmi mile překvapený, počítaje v to sebe, a přeje si, ať to trvá co nejdéle, protože, jak píšeš, bylo by hodně naivní si myslet, že tenhle mladý tým to vydrží valnou většinu sezóny! Pořád tam je spousta věcí, které je třeba hodně zlepšit, hlavně mám na mysli hru v našem obranném pásmu - tam dokážeme strašně téct. A v tomhle vyniká, mimo jiných, i Reilly, který je jinak směrem dopředu perfektní, to bez debat! Bohužel, je tu pro mě jedno trochu nemilé zjištění, které se snad úplně nenaplní - Price už nikdy nebude tím Pricem, který nás v kritických momentech VŽDY vytáhnul z bryndy... Bude to celkem kvalitní gólman, ale už ne výjimečný. O to víc musíme právě zamakat na té defenzivní hře. Směrem dopředu se mi to zatím neskutečně líbí, takhle nějak si představuju moderní hokej.
 
25.10.2018 14:07 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Jak je to s tou \"potrefenou husou\"? :)

Sranda je, že zrovna jsem tebe v tomhle výjimečně opravdu nemyslel. Nevzpomínám si totiž, že by i Molson u tebe byl za \"nejhoršího majitele v NHL\". Označili ho tak jiní.

Ale to je koneckonců buřt.

Podstata příspěvku nebylo nějaké světlo. Ale fakt, že vše není tak černobílé, jak to vypadá na první pohled. A já doufám, že i takový kontrast jako teď některým otevře trochu oči.

Příšernost loni/\"zázračný\" start letos. Je u toho velká porce dalších věcí. (štěstí, zranění, týmová chemie, očekávání atd) a jak loni MB dost pokazil a dost okolností šlo nečekaně i proti němu, tak letos to vypadá na mistrovskou práci.

Ač pořád si myslím, že rok v suterénu z dlouhodobého hlediska by byl jen a jen dobře.

A ještě malá odbočka k těm \"fans\" Canadiens. Takový argument mi příjde jako naprostý joke. Samozřejmě čtu i diskuze, vidím co \"fans\" píšou. Ale to snad nejde vůbec brát jako argument. Dřív mě to zajímalo, dnes maximálně tak The Athletic, kde tím, že je to placené, fakt nepíše každý mistr od klávesnice či internetový troll.

Od ní totiž dokáže každý napsat cokoliv a je jedno, jestli jde o sport, politiku, kulturu cokoliv. Tohle neuznávám v žádném měřítku a záměrně se tomu vyhýbám.

Řeknu za sebe: Byl jsem v pěti arénách v Kanadě a na čtyřech v USA. Všechno \"bašty\" hokeje. Oboje několikrát a k fanouškům \"Habs\" chovám velký respekt. Možná i největší. Ti na stadionu jdou za týmem, vytvoří skvělou atmosféru a podle mě většina tenhle \"retool\" dnes už chápe vzhledem k situaci. Na druhou stranu Canadiens mají ve svých řadách (právě těch internetových) i velký počet hysteriků a ti pak vytváří tu vlnu, že vše je dopředu špatně. Jakýkoliv krok GM dopředu shozen, protože v jejich očích je to šílenec, který rozumí hokeji a nhl prostředí než oni sami. (A pak vylejzají u Alznerů, zalejzají, když vidí, jak hraje Domi, Reilly a další). A takové pod zahraničními články o Habs už opravdu nečtu a nezajímám se o jejich názor - to je fakt :)

A že \"egomaniak zřejmě ví co dělá\" ti přijdou jako silné řeči, tak na to fakt už nevím ani co říct :)))))))
 
AvatarReakce na příspěvek:Čekal jsem kdy podobný příspěvek přijde smajlik smajlik

Ale to bych nebyl já, abych k tobě neměl několik poznámek.

Tak předně, já napsal, že nevidím světlo na konci tunelu ve smyslu, že bychom v blízké době bojovali o opravdu vysoké pozice v PO či rovnou o SC (a s tím související situací okolo Webera a Price). Tomu jsme dle mého byli dost blízko v letech 2013-2015, ale to jste mě tady peskovali, že na Cup nemáme a že jsem přehnaný optimista. Takže až dokážeme s tímhle novým týmem a vším okolo to, co s týmy ve zmiňovaných letech, tak klidně vše vezmu zpět, prohlásím se za hokejového analfabeta a budu Bergevinovi líbat nohy, já nemám ego jako on, snesu to smajlik. A silné řeči, že egomaniak ví co dělá bych asi ještě nechal na později :-).

Zatím je to moc fajn pohled na naší hru i výsledky, přesně to, vo co jsme doufali před sezonou. Můžeme jen překvapit a zatím se nám to daří, z týmu srší dobrá nálada a zápal pro věc. Otázka je zda to vydrží. Je to přeci jen pár zápasů.

Já nevím co kde ty všechno čteš, ale pokud máš nás nebo resp. mě za extra pesimisty, kteří jen nadávají, tak bych tě rád odkázal na vlastně každou diskuzi kanadských fans pod články o Habs. To nevím co bys říkal na ně, my ještě naše vedení dost šetříme smajlik
 
24.10.2018 15:11 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarDobrý den,
před cca měsícem tady hledal někdo nějaké světlo. Nevíte o nějakém světlu na konci tunelu, nebo najednou je tam halogenovej reflektor? :D

Ne, teď vážně. Nejsem naivka, že by tohle vydrželo dalších 70 zápasů :) Pořád si stojím za tím, že jsme tak někde na 8-11 východu, PO by bylo nad plán a spíš další top 10-15 pick by ještě se v budoucnu mohl hodně hodit.

Jen bych rád zopakoval, co tady tvrdím tak rok a půl. Nikdy není vše tak černo/bíle a jak se všechno loni sralo a na co MB šáhl to spadlo, tak teď najednou každý jeho krok v létě vypadá velmi dobře. Domi (což jsem čekal) je Galagher 2.0 s lepším hokejovým myšlením a míň gólový. Luke a Dominique přinesli na lávku, co bylo potřeba. Stabilitu a poctivou práci s mladými. V Lavalu došlo k dobrým změnám.

Max (ač ho mám rád) se trápí, Tatar zapadl, Suzuki hazí mraky bodů do pytle v juniorce a ještě máme druhý kolo draftu.

Kotkaniemi (já jsem pořád proto, že rok jinde by mu pomohl z dlouhodobého hlediska - Galchenyuk, Bennet budiž varováním) vypadá v mezi hře dobře. Reilly je steal roku a mladýho talentu máme teď kopu v Evropě i v juniorce.

Najednou se mi zdá, že ten egomanik opět ví, co dělá :)

Ne opravdu chlapci a slečny, v NHL není vše černé a bílé a tenhle nejhorší GM v lize s nehorším majitelem (jak byl místními československými fandy) označen si zaslouží nějaký kredit, protože tohle bude správná cesta a kabina působí zdravě až sem.

Zas se někdy, třeba až tam nebude ten halogen :)
 
AvatarReakce na příspěvek:Za mě zasloužené vítězství. Calgary možná v první bylo lepší, ale my měli jasné 2,3 tutovky. Rittich chytal neskutečně, naštěstí jsme jeho kouzlo zlomili. Pěkné akce, navíc přesilovky zafungovali. Drouin šel konečně nahoru, poslední 2 zápasy super i dozadu a navíc body. Price spolehlivě, navíc pár klíčových zákroků. Další dva bodíky proti silnému soupeři hodně potěší...
 
AvatarTěžký zápas, Cagary je silné mužstvo a v první části byli lepší a navíc Rittich si přenesl formu z posledního zápasu a chytal výborně. V druhé části jsme dominovali my a konečně odčarovali jeho kouzlo a našli takové trochu jeho slabší místo (mezi rukou a tělem), kam dostal 2 góly - všechny góly moc pěkné! I ve třetí tam šance byly, ale po tom snížení jsem se hodně obával o výsledek. Price zachytal velmi dobře a dosáhl významného milníku z pohledu Habs - gratulace. Jinak výborný Drouin, Domi, Gallagher, Armia a také Kotkaniemi, v obraně určitě Petry.
 
24.10.2018 08:15 | reagovat
RTW | HHECTOR@azet.sk
AvatarSúperov gólman chytal výborne, takže dlho držal zápas vyrovnaný. Našťastie presilovkové góly nám pomohli k dvom bodom. Carey má na konte ďalší historický zápis. Podľa mňa by však všetky tieto krásne míľniky vymenil za SC. Bodaj by sa mu to podarilo v drese Habs. smajlik
 
 
Související zápas
 
 
detail zápasu
 
 
vs. Calgary Flames
 
 
přehled všech zápasů
 
 
Nejnovější články
 
 
archiv článků
 
 
Napsali jsme 23.11
 
 
 
 
Tabulka
 
P.TýmZ.SkoreB.
 
celá tabulka
 
 
Aktuálně z fóra
 
  • Tak to je škoda, že jsem o tom nevěděl, ... | více
  • A já byl, po letech. Máte tam příjemnou atmosféru. ... | více
  • Ne, nebyl jsem, i když jsem to původně plánoval ... | více
  • Nejlepší zápas v sezoně od Habs. Poctivej, vybojovanej, takhle ... | více
  • Vybojované vítězství a souhlasím, že v první třetině nás ... | více
 
 
 
 

© Copyright - Všechna loga a známky NHL, jakožto další zde zobrazené vlastnické materiály jsou vlastnictvím NHL, NHL Enterprises, L. P. a příslušných týmů. © NHL Enterprises, L.P. Všechna práva vyhrazena.

Web created by Martin Formánek (martin.formanek(at)gmail.com) | design by Aleš Koňařík