Canadiens vyhráli v Dallasu v proloužení

01.01.2019, 09:27 | Reportáž ze zápasu |  Martin Formánek
 

Canadiens zaznamenali čtvrtou výhru z posledních pěti střetnutí. Stars neuspěli po dvou vítězných zápasech. Vítězný gól obstaral po pouhých 14 vteřinách nastaveného času obránce Jeff Petry.

Branky a nahrávky: 24. Faksa (Ničuškin), 37. Benn (Seguin, Klingberg) - 17. Danault (Kulak, Benn), 50. Danault (Weber, Tatar), 61. Petry (Byron, Domi).

B. Bishop (DAL) - odchytal 60:14, 35 zákroků, 92.1%
A. Niemi (MTL) - odchytal 60:14, 45 zákroků, 95.7%

1. hvězda utkání: Jeff Petry (MTL)
2. hvězda utkání: Phillip Danault (MTL)
3. hvězda utkání: Jamie Benn (DAL)

 
 
 
 
 
 

Diskuse

 
 
05.01.2019 23:24 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
Avatarhttps://www.nhltraderumors.me/2019/01/breaking-habs-player-demands-trade.html

 
AvatarReakce na příspěvek:Souhlasím, naši mladí jsou nyní velmi dobří a nadějní, což dlouho nepamatuji a že už toho u Habs pamatuji celkem dost...smajlik. Kdo mě ale včera úplně nadchnul, to byl gólman Primeau - fantasticky klidný a jistý, připomínal mi tím Price v jeho nejlepších sezónách! Jestli takhle vydrží, máme fakt na dlouhou dobu v brankovišti vystaráno - tady naprosto souhlasím s Theem. Jak už jsem řekl dříve, neskutečně mě také zaujal Romanov, tvrdý a bruslivý bek, navíc to má i v rukou. Od Poehlinga jsem to už tak nějak očekával, je už v téhle kategorii zkušenější a taky to ukázal. Suzukiho jsem viděl jen jednou, nebyl tak výrazný, ale nebyl ani nijak špatný.
Co se začlenění Suzukiho a Poehlinga do mužstva od příštího roku týče, pořád si myslím, že by měli dostat šanci oba dva, když už tak mladý jí letos dostal Kotkaniemi - podle mě jsou silově oba na NHL lépe připraveni než mladý Fin. A také souhlasím s Pardou, že bych klidně vyzkoušel KK nebo Poehlinga na prvním centru mezi Drouinem a Domim, no a toho druhého v centru druhého útoku, Danault ve třetím. Ještě příští sezónu na to bude přijatelný čas zabudovat je do mužstva, pak bychom už měli plně využívat jejich potenciálu a stavět na nich!
 
04.01.2019 16:48 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarJinak co se centrů týče snad po 20 letech vypadáme, že máme na centru vystaráno co se talentu týče. Snad jeden z KK,Suzukiho,Poehlinga naplní očekávání a stane se za 2-3 roky tím NO. 1C na kterého čekáme.
Osobně favorizuju Poehlinga ale KK se jím stát také může. Čím dál více je to v NHL o šikovnosti než-li o postavě.

Jinak v ALLSTAR na WJC máme v každé skupině prospecta což je výborná vizitka scoutingu.

Forward: Ryan Poehling, U.S. - The tournament’s leading scorer with a natural hat trick vs. Sweden, a back-breaking goal vs. Finland to secure second place and a key force with the absence of Jack Hughes.

Defenceman: Alexander Romanov, Russia - Tournament scoring leader among defencemen and his bold play on the blue line, without taking a penalty, has been felt in all areas of the game.
 
04.01.2019 16:42 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Já taky nikde netvrdím a netvrdil že Danault je centr do top 6 a nechápu proč o tom vůbec mluvíš.
Diskuze byla o příštím roce.

Celé to teď převracíš----
já pouze tvrdím, že je nemožné aby za rok hrál Suzuki a Poehling v týmu.
Na což ty jsi reagoval hned první větou tvého příspěvku = cituji :\" Ty máš někde křišťálovou kouli? Není to nesmysl.\"

Dále cituji \"tak by byl dle mého ideální scénář KK a Poehling jako centři prvního dovu útoků\"

Tak se teď prosím tě nehádej. Navíc nechápu proč do toho motáš Kopitary, Ellery apod...nonsence
 
04.01.2019 16:13 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
Reakce na příspěvek:No já bych Domiho na centru taky nezatracoval - když se zadaří tak ho tak za 3 roky (možný dýl) KK, Suzuki nebo Ryan def. vytlačí, ale zatím by byla škoda z něho dělat za každou cenu křídlo - možná mu ten centr totiž opravdu svědčí víc.

Benn je zázračnej - a možná je to ten důvod proč mu Julien tak důvěřoval - že to na trénincích vypadalo podobně. Jen to Powerplay pořád špatný ale to je tak trochu vizitka Julienových týmů...
 
AvatarReakce na příspěvek:Já jsem na něj pěl chválu, ale nikdy jsem neřekl, že je to pro mě top centr kterého tak hledám, franchise centre chceš-li. Všichni ho tak nějak bereme jako náhradu než doroste KK, Poehling a ostatní. Stejně jako Danault není centr top 6, resp. ano je, ale v opravdu silných týmech a aspirantech pro SC by vždy hrál 3C. Něco jako Larry Eller, u nás jsme ho zkoušeli do top 6, ale nikdy to nevyšlo, u Caps je na své pozici a je perfektní. A on stejně jako Dany jsou perfektní i jako 1C nebo 2C v záskoku při zranění, ale dlouhodobě nebo na nějaké opravdový PO run to není. Já myslím, že je ten rozdíl zjevný.

Nechápu tvůj dotaz. Jasně, že KK ještě není lepší centr než Domi, ale jednou a podle mě velice brzy bude. Má 18 proboha smajlik Myslím že u něj jde jasně vidět opravdový potenciál na to být opravdovým tím vysněným franchice centrem jako Toews nebo Kopitar. Stačí si ho srovnat s Galchenyukem v rookie season. Chucky byl sice o něco starší a bodů měl o něco víc, ale rozdíl v jejich hře je propastný, hokejové IQ, návyky, vhazování, ne náhodou hraje centra hned od 18 let pod koučem jako je CJ.
KK zatím:
41z 4g 15a 19b
Chucky v rookie season:
48z 9g 18a 27b

Nikdy jsem neřekl, že mají být naši dva centří příští rok, kde jsi na to přišel. Cituji se: \"Ale od toho nás dělí ještě hodně času a práce, spíš jsem se jen tak zasnil\"

Poslední odstavec nechápu co jsi tím chtěl říct.
 
04.01.2019 13:39 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Ty aby jsi ne-nesouhlasil....smajlik

Jasně - Domi podle tebe není top 6 centr? Nedávno jsi tu na něj pěl chválu jako všichni. Ptám se kdo tedy ano - Kotkaniemi - výkonostně jako na houpačce a hráč který měl letos dost možná hrát jinde než v NHL. K tomu Poehling, který je možná papírově slušný centr, ale prověřený je leda univerzitou. Jestli tohle mají být za rok centři našich prvních dvou útoků se mi zdá nepravděpodobné až nemožné i bez koule.

Zajímalo by mne jak by sis tu rval vlasy a spílal, kdyby to nebylo z tvé hlavy ale z Bergevinovi. smajlik
 
AvatarReakce na příspěvek:Já bych řekl, že naše hra se poslední 3-4 zápasy dost zlepšila oproti tomu, jak jsme hráli 10 zápasů zpět. Dnes do druhé branky dobrý, pak jsme začali až moc bránit a jelikož jsme mistři námazů a ztrát puků, tak jen díky Careymu z toho nebylo drama. Benn sice namazal, ale opravdu hraje dobře, na něj skvěle poslední zápasy. U nás to vypadá, že kdo ne(na)maže, tak nejede. Budou nás mít moc rádi, jestli Petersson vypadne na delší dobu. Přesilovky doznaly změn v sestavě, ale ve stylu moc nesmajlik máme pořád pomalé nahrávky a puk nám vždy odskočí, když nemá, ale už jsme procenta vyhtáhli skoro ke 14smajlik smajlik
 
AvatarReakce na příspěvek:Přesně, je škoda, když už jsme opět tu výhru tak nějak uhráli, že všichni okolo nás také vyhráli... Výkon nic extra, Vancouver byl přes polovinu zápasu trochu lepší, ale je pravda, že postupem času to plynulo spíš z toho, že my jsme vedli a čekali a oni museli hrát. Price výborný a hlavně mě udivil svým neskutečným klidem, který mě připomněl jeho nejlepší léta... Jsem strašně rád za návrat Armii, který hned při prvním gólu předvedl, v čem je jeho síla - získávání puků. Pak sice v druhé části předvedl neskutečný námaz, Carey naštěstí vytáhl výborný zákrok. Jinak ale musím říct, že tahle naše hra se mi moc nelíbí a kdo ví, jak by to dopadlo, kdyby jsme Peterssona nezranili, protože on by v těch přesilovkách byl hodně cítit.
 
AvatarReakce na příspěvek:Ty máš někde křišťálovou kouli? smajlik
Není to nesmysl, Domi není opravdový top 6 centr, stejně jako Drouin, nikdy nebyli a nebudou. Danault je naopak opravdoový centr, ale ideálně do třetí lajny. Jelikož si pořád představuju, že top centr do top 6 by měl mít i trošku větší postavu, tak by byl dle mého ideální scénář KK a Poehling jako centři prvního dovu útoků, Suzuki na křídlo a Danault C třetí lajny, to by byla depth na C jako už dlouho. Ale od toho nás dělí ještě hodně času a práce, spíš jsem se jen tak zasnil smajlik

Proti Vancouveru to prostě umíme, super win, super nula pro Caryho. A Benn for Norris :D
 
04.01.2019 12:16 | reagovat
RTW | HHECTOR@azet.sk
AvatarReakce na příspěvek:Len škoda, že všetci súperi, s ktorými susedíme v tabuľke vyhrali tiež. S výnimkou Tampy je to od 2. až po 9. miesto na východe neskutočne vyrovnané.
 
AvatarReakce na příspěvek:Tak směrem dopředu to z naší strany mohlo být rozhodně lepší. Benn mě vytočil hned v úvodu tou chybou, po které Petersson jel sám na branku a kdo ví, jak by to dopadlo, kdyby proměnil. Naštěstí to potom Benn napravil tím gólem. Směrem dozadu musím říct, že to byl naprosto výborný výkon, hlavně Carey zazářil. Nutno podotknout, že Vancouver nepředvedl nic světoborného a spoustu jeho střel byly jen lahůdky pro Careyho do lapačky. Samozřejmě, že tam bylo pár větších šancí, ale Carey byl prostě neprůstřelný a hlavně se nám hodně střel podařilo zablokovat. Drouin byl díky tomu gólu alespoń nějaký způsobem vidět. Dopadlo to přesně, tak jak jsem si přál, zakončili jsme první polovinu ZČ výhrou. Myslím, že pokud budeme hrát stejně jako během první poloviny ZČ, PO je jisté.
 
04.01.2019 07:47 | reagovat
RTW | HHECTOR@azet.sk
AvatarDôležité dva body sú doma a veľkú zásluhu má na tom Carey...
https://www.nhl.com/canadiens/video/price-denies-horvat-with-glove/t-277437414/c-64601403
What a save... smajlik
 
03.01.2019 14:38 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:No tak vidět oba v prvním týmu je nesmysl. Máme v něm KK, Danaulta a Domiho...a vymetat s nimi mi smysl nedává, tuplem ne dávat talentované centry jako je Suzuki a Poehling do 4 lajny jen aby si zahráli.

Suzuki bude povoláván - zaskakovat za zraněné či HS. Poehlinga vidím na celý rok v AHL. Pokud tedy netrejdneme někoho ze 3 výše zmíněných a to bych nerad.

Romanova jsem tu chválil jen co turnaj začal. Snad se k nám brzy vydá.
 
AvatarReakce na příspěvek:Naprostý souhlas s Romanovem - do tohot MS jsem ho neznal, ale viděl jsem 2 zápasy Rusů a byl výborný! Poehlinga už beru na příští rok jako snad stabilní součást prvního týmu, to samé čekám od Suzukiho.
 
AvatarReakce na příspěvek:Proč zfetovaný? Pokud chtějí bafuňáři celou ligu víc a víc vyrovnávat, je tohle drobné zvýhodnění (pořád ten nejhorší celek nemá první místo jisté, je tam loterie) jednou z cest, jak toho dosáhnout. Neříkám, že je to ideální a třeba na případě Toronta vidíš, jak dlouho se museli potácet téměř na úplném dně, než vybudovali to, co teď straší celou ligu... Na druhé straně je tu ale příklad Edmontonu, který doslova pro*ebal několik prvních výběrů a pořád se motá někde v průměru NHL.
 
AvatarReakce na příspěvek:Takže největší šanci Hughese získat bude mít nejspíš LA nebo ubohá Ottawa, vzhledem k tomu debilnímu systému, kdy největší šanci na jedničku draftu má nejhorší tým ZČ. Ten, kdo tohle vymyslel musel být zfetovaný nebo ožralý.
 
03.01.2019 10:43 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:To jako vážně? :)

Jack Hughes je na 99% jednička draftu 2019 - tolik k šancí na jeho získání :)

Jinak hlásím od zdroje z hlediska Habs prospectů je to zatím výborný turnaj. Poehling vypadá pořád líp a líp, připomíná mi Jordana Staala. Obrovská zodpovědnost, na urostlou postavu dobrý bruslař a zlepšil koncovku. Na tohohle kluka se moc těším už od draftu, snad po konci na univerzitě v pohodě podepíše s Habs.

Romanov je nejlepší ruský bek na turnaji. Levák!. Potvrzuje se, že s jeho výběrem \"už\" v druhém kole oproti předpokladům, Timmins viděl skrytý talent. Chce zůstat ještě dvě sezony v KHL, pak by mohl být hodně zajímavý.

Cayden Primeau ukazuje, že o brankoviště se opravdu bát z dlouhodobého hlediska nemusíme.

Ylonen je bruslař mého gusta. Rychlejších hráčích na turnaji moc není, je to raketa.

Brook Suzuki slušný turnaj, snad jen od nich jsem měl trochu větší očekávání. Ale Kanadě se (stejně jak Česku) absolutně nedařilo střelecky (výjimka zápas s Dány) a svezli se s tím i oba naše velmi nadějné prospecty, které by už v příští sezoně mohli (měli) nakouknout do prvního týmu.

To \"světýlko na konci tunelu\" zas svítí o něco lépe :)

Cheers, Yours MB :)
 
AvatarSleduje někdo z vás podrobně Mistrovství světa Juniorů? Myslím, že je tam spoustu nových talentů, na které bychom se mohli třeba zaměřit. Jinak výkon naší dvacítky proti Američanům křečovitý, stejně tak jako celý turnaj. Z Američanů se mi hodně líbí Jack Hughes, kterého by rozhodně nebylo špatné získat. Já dokonce viděl něco, že už jsme si na něj zálusk dělali. Nevíte někdo něco Bližšího o tom jakou máme šanci ho získat? Proti Vancouveru by dneska bylo dobré urvat dva body.
 
AvatarReakce na příspěvek:Já netvrdím, že musím mít nutně lepší přehled o hráčích, když sleduji těch zápasů víc, ale ten pocit jsem v posledních zápasech měl a přišel mi hrozně utahaný, unavený...
 
AvatarReakce na příspěvek:Nechci ti brát tvůj názor, ale mě nepřijde, že by Weber byl nějak mimo. Naopak si myslím, že náš tým s ním a bez něj je velký rozdíl. Jeho návrat nám vlil krev do žil a předvádíme mnohem lepší výkony. Já si naopak myslím, že hraje s naprostým přehledem a když má puk, tak se člověk opravdu nemusí bát žádného maléru. V posledním zápase, který jsem viděl, což byl zápas proti Tampě mi jeho hra nepřišla nijak pomalá ani váhání s rozehrávkou jsem u něj nezpozoroval. Na druhou stranu, já všechny zápasy nesleduji. Ty ale sleduješ každý zápas, takže máš rozhodně lepší přehled o herním projevu jednotlivých hráčů než já.
 
AvatarTakže opožděně ještě všem tady hodně štěstí a zdraví v novém roce a pokud to jen trochu půjde, tak radost z výkonů Habs.
K poslednímu zápasu snad jen tolik, že jsme sice nebyli lepším týmem, ale ubojovali jsme to, dali 2 celkem šťastné góly a v prodloužení to byla paráda od dua Byron-Petry - já bych ocenil zvláště střelce, protože to, jakým způsobem si nabruslil do střelecké pozice, bylo famózní, protihráč ani nezachytil jeho pohyb... A nesmím zapomenout na Niemiho, který se po nevydařeném zápase v Tampě předvedl náramně! Co mě trochu naopak znepokojuje, to už je tak druhý, třetí zápas Weber - přijde mi, že je najednou strašně pomalý, dost váhá s rozehrávkou ve vlastní třetině (hlavně za bránou) a zkrátka na mě nepůsobí zrovna nejlepším dojmem... Tak snad je to jen můj pocit a ne nějaký znepokojující stav jeho zdraví...
 
AvatarZajímavější zápas než na Floridě, který jsme dotáhli do kýženého výsledku. Stars kousali, ale my taky a konečně jsme Bishopovi dali nějaké goly, on tu bilanci proti nám má šílenou. Dany, KK a Nemo super výkony, ale nikdo vyloženě nepropadl. Jen Domi a Drouin musí začít zase produkovat, zatím bodujeme i bez nich, ale nemusí dlouho trvat.

KK má těch tyček fakt mraky, to je neskutečná smůla, ale musí vytrvat a makat dál, protože máme šanci sledovat velice zajímavého hráče, na svůj věk hraje fakt místy neskutečně. A když už má tyhle dovednosti, tak body přijdou.

Shaw zraněný, ale má se vracet Armia.
 
AvatarNo nic moc extra to teda nebylo. V obraně jsme hodně hořeli a nebýt výborného výkonu Niemiho, odjeli bychom s pořádným debaklem. Dallas byl celkově lepším a sebevědomějším týmem, který si možná tu výhru zasloužil více. Jsem ale rád, že ty body proti tak silnému týmu máme. Danault opět vynikající a souhlasím, že konečně začíná plnit pozici prvního centra. Prodloužení bylo hodně rychlé, Byron nakopl motory neskutečně a ukázal, že rychlost je prostě jeho největší předností. V dalším zápase bychom měli se slaboučkým Vancouverem získat bez problémů plný počet bodů a zakončit první polovinu ZČ výhrou. Také ještě jednou všem fandům Habs přeji šťastný nový rok.smajlik
 
01.01.2019 14:41 | reagovat
lordrahl | l.rahl@seznam.cz
AvatarParáda z možných 12 bodů venku urveme 8. To je u nás věc nevídaná. A to ještě v Tampě jsme na bod měli. Niemi jak říkáte výborný zápas Danault taky. Netáhnou nás sezonou žádné velké individuality, ale vždy to tam někomu napadá což je fajn. Jen teď ty body nerozdávat doma...čekají nás Nucks,Preds a Wild - tak se 4 body budu spokojený.
 
01.01.2019 13:40 | reagovat
DenTennessee | dhavas@seznam.cz
Reakce na příspěvek:Nádhera. Vybojovaný do poslední chvíle. Je vidět, že ten tým i když mu dojdou síly (a tady bylo vidět, že Dallas je bruslivější) tak pořád jsme schopný zahrát takovou tu poctivou bramboračku.

Krásná přihrávka Kulaka. Zadní řady díky Kulakovi a Bennově lepší formě docela drží. Byron s Domim a Drouinem je zajímavej útok. Drouin se klasicky vytrácí a pak zas bude mít pár zápasů lepších. Doufejme.

Niemi - klobouk dolů. Hezky se na to opravdu nekouká, ale jak jsem si říkal, že dnes musí nasadit Claude Mcnivena jinak jsme v loji, tak se Nemovi na dálku pomyslně omlouvám a děkuju mu za hezkýho Silvestra. smajlik
 
AvatarTrip se sakra povedl. Dnes naopak Niemi podržel. Jak řekli komentátoři, hezky se na něj nedívá, z hokejové učebnice to také není, ale je to účinnésmajlik Danault konečně začíná plnit funkci prvního centra, Benn poslední zápasy opravdu chytl formu, takže doufejme, že to takto bude i celém novém roce. Shaw mimo, uvidíme, kdo naskočí. Přijde mi, že Kotkaniemi má snad z celé NHL nejvíce tyček, dneska zase jedna po krásné akci... Na MS se mladí také velmi dobře ukazují, tak snad se jejich vývoj nezastaví... Všem ještě jednou hlavně pevné zdraví v novém rocesmajlik
 
 
Související zápas
 
 
detail zápasu
 
 
vs. Dallas Stars
 
 
přehled všech zápasů
 
 
Nejnovější články
 
 
archiv článků
 
 
Napsali jsme 24.11
 
 
 
 
Tabulka
 
P.TýmZ.SkoreB.
 
celá tabulka
 
 
Aktuálně z fóra
 
  • Tak to je škoda, že jsem o tom nevěděl, ... | více
  • A já byl, po letech. Máte tam příjemnou atmosféru. ... | více
  • Ne, nebyl jsem, i když jsem to původně plánoval ... | více
  • Nejlepší zápas v sezoně od Habs. Poctivej, vybojovanej, takhle ... | více
  • Vybojované vítězství a souhlasím, že v první třetině nás ... | více
 
 
 
 

© Copyright - Všechna loga a známky NHL, jakožto další zde zobrazené vlastnické materiály jsou vlastnictvím NHL, NHL Enterprises, L. P. a příslušných týmů. © NHL Enterprises, L.P. Všechna práva vyhrazena.

Web created by Martin Formánek (martin.formanek(at)gmail.com) | design by Aleš Koňařík