S hodně oslabenou sestavou jsme doma s Washingtonem vyválčili bod

01.12.2009, 00:43 | Reportáž ze zápasu |  Míra Vyskočil
 

Poslední dva zápasy v Pittsburghu a doma s Washingtonem vypadaly, jako by na led nastoupilo v našich barvách spíš hodně posílené mužstvo Hamiltonu než Canadiens... Ze základu nám chybělo 9 respektive 8 hráčů! To asi zanechá stopy na herním stylu snad každého mužstva a u letošních Habs to platí skoro dvojnásob.

Zápas v Pittsburghu nenabídl žádnou extra krásu a bylo to o tom, kdo dá prvního góla. Pokud bychom to byli my, mohli jsme pomýšlet na to, že domácí potrápíme co nejdéle. Co si budeme povídat, jen snílek mohl v takové sestavě počítat s plným bodovým ziskem. Naneštěstí jsme ale první inkasovali my a tím bylo vlastně hotovo, protože od té chvíle už bylo celkem jasné, že dva body zůstanou doma. Sice jsme celkem brzy nato neproměnili jasnou gólovku, ale postupem času takových příležitostí rychle ubývalo a skórovat jsme dokázali až za stavu 3-0 pro domácí. Gól vstřelil Pacioretty.

Hned den poté na nás v Bell Centre čekal další soupeř a dost možná ještě kvalitnější - Washington Capitals. Navíc určitě s touhou odčinit nedávnou domácí prohru v posledním vzájemném zápase. Dobrou zprávou bylo, že se do sestavy vrátil alespoň jeden marod a to Špaček.

První třetina odpovídala papírovým předpokladům. Nám se vůbec nedařilo, i když poměr střel tomu neodpovídal. Ale hosté byli nebezpečnější a dostali se do dvougólového vedení. Ani začátek druhého dějství nenasvědčoval tomu, že bychom mohli něco udělat se skóre. Pak jsme dostali možnost přesilové hry, která nám však vůbec nešla. Na jejím konci ale jako blesk z čistého nebe přišla bomba Špačka od modré a rázem to vypadalo veseleji. Tomuto okamžiku ale předcházel vynikající zákrok Priceho proti nájezdu Ovečkina právě po chybě Špačka - kdyby tam spadnul třetí gól, bylo by asi po zápase... Takhle se stal pravý opak, přesilovkový gól nás přece jenom "nakopnul" a větší bojovností jsme si dokázali nějakou tu šanci vytvořit. Ale přitom se stále činil Price, opět vytáhl jeden ze svých famózních zásahů proti Bäckströmovi a vysloužil si skandování svého jména zaplněnými tribunami... Vyrovnání jsme se nakonec přece jen dočkali, Plekanec se po Hamrlíkově nahození nejlépe zorientoval na hranici brankoviště a bekhendem poslal puk pod Varlamovem do brány. Hosté byli evidentně zaskočeni a mohli být rádi, že neinkasovali ještě jednou, neboť Pyattova šance byla stoprocentní...

V prvních minutách poslední části šel nejdříve trochu přísně ven Giroux (podle některých fandů Capitals neoprávněně) a za chvíli po něm i Laich, takže jsme měli příležitost hrát 1:16 min. přesilovku 5 na 3. Ovšem dokázali jsme jen střílet od modré. Štěstí se na nás usmálo, až když už byl soupeř ve čtyřech - Bergeron prudce nahodil puk od modré a Moen těsně před Varlamovem změnil směr jeho letu - 3-2! Capitals se samozřejmě snažili vyrovnat, ale jejich snaha sklouzávala až do křečovitosti. Hamrlík se Špačkem si pohlídali Ovečkina a vůbec obranná hra mužstva byla velmi obětavá. Už to vypadalo, že si vydřené vítězství udržíme, ale přišla poslední minuta a 16 sekund před koncem naprosto nesmyslné vyloučení Mary za souboj, kterých je v zápase mraky. Hosté se šesti hráči v poli zaúřadovali rychle - vyhraná buly (i když nevím, jak je to s pravidlem o přikopnutí puku spoluhráči po buly nohou), střela Ovečkina a dorážka Fehra - 3-3.

Prodloužení žádnou vyloženou šanci nepřineslo a tak se šlo na nájezdy. Ze začátku sezóny naše parádní disciplína, nyní nám ale chybí dva pravidelní exekutoři a je to znát. Cammalleri svou obvyklou střelou neuspěl, Lapierre těsně minul a Plekyho vychytal Varlamov. Na druhé straně si na Priceovi vylámali zuby Fleischmann s Ovečkinem, ale poslední nájezdník Bäckström rozhodl o druhém bodu pro Washington.

Je to smůla, že jsme vedení neudrželi i těch 12 sekund do konce základní doby, ale na druhé straně, hráči předvedli v druhé polovině utkání velice bojovný výkon, což je v současné situaci asi ten jediný recept na úspěch. Doufejme, že stejné odhodlání předvedou i v úterním derby proti Torontu.

 
 
 
 
 
 

Diskuse

 
 
04.12.2009 17:02 | reagovat
RTW | HHECTOR@azet.sk
AvatarAle keď dopadne takto sezóna tak podľa mňa odvolajú najprv trénera. Bob toho sa tak skoro nezbavíme. smajlik
 
04.12.2009 16:44 | reagovat
Frankie33 | patrick33@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Válet tam může,ostatně celej tým NY hraje klasiku!!!Gomez byl prostě mega hovadina,která se líbila jen Bobovi,místo nšj tu mohli být minimálně dva jiní hráči se stejným bodovým potenciálem!S Bobem to jde z kopce od chvíle co udělal"SUPER"kšeft s Huetem....ale to se již opakuji...
 
AvatarReakce na příspěvek:Špaček a Laraque určitě nejsou tím problémem co máme. Gomeze vyměnit ? A můžeš mi říct za koho ? S tím platem co ho má si ho neveme NIKDO ! A to ani zadarmo, natož s nějakou protihodnotou. Toho se nezbavíme do konce smlouvy, v NY si musi mnout ruce. Gaborik tam vali a my mame prd.
 
04.12.2009 14:28 | reagovat
RTW | HHECTOR@azet.sk
AvatarJa už som zmierený. e táto sezóna je stratená. PO sezóne by som najprv vymenil Gomeza, Gilla, Špačeka, Laraqua a do kádra by som doplnil jedno krídlo a jedného obrancu a to by asi aj tak stačilo. Ale tí "idioti" vo vedení to určite zasa v lete "poserú" na plnej čiare. A hlavne by osm vyhodil GM Boba alias "chuj"! Jedine toto pomôže ale to sa nestane ani za 100 rokov. smajlik smajlik smajlik
 
AvatarReakce na příspěvek:Ano, píšeš to správně, "Gomez je statisticky hluboko pod svým potenciálem"... A já říkám "to už dlouhodobě", proto celý ten obchod absolutně nechápu a je mi "proti srsti".
S těma výbornýma výkonama bych byl taky opatrný, zase tolik jich nebylo a hlavně si nepamatuju zápas, který bychom měli pod kontrolou celý - jo, vlastně snad první zápas s Islanders (5-1). Ten kádr prostě odpovídající kvalitu nemá, byť to na papíře vypadá hodně dobře. Doplnění musí přijít, jinak je s touhle sezónou amen...
S Washingtonem ten první zápas z naší strany nijak parádní nebyl, jen jsme měli střelecké štěstí a vynikajícího Priceho, jinak jsme byli jasně horším týmem. Doma už to bylo herně lepší, ale konec jsme nezvládli a není to rozhodně jen Plekyho vina, že jsme dostali toho vyrovnávacího góla - přinejmenším už to samotné vyloučení bylo víc než sporné.
 
AvatarReakce na příspěvek:No ale na to, abychom z 28 zápasů předvedli v součtu tak možná 10 zápasů celkem pohlednou a produktivní hru, je ta investice příliš vysoká, nemyslíš? Takhle bych jako investor rozhodně hospodařit nechtěl! Tohle bychom zvládli i s polovičními výdaji.
 
04.12.2009 13:04 | reagovat
newt | lukas.grygar@hrej.cz
Reakce na příspěvek:Jak nemame? Vzdyt o tom tady porad mluvim: ten stejnej tym uz letos opakovane hral vyborne (i bez Markova), tak mi nerikejte, ze to najednou uz nadosmrti smrtouci zapomneli! :) Pleky chytil zivotni formu, Cammallerimu to tam jeste nedavno padalo, aniz by se nejak zvlast snazil, A. Kosticyn (dokonce i v ramci ty vcerejsi hruzy) se probral ze zimniho spanku.. a i Gomez je statisticky hluboko pod svym potencialem. TAK spatnej, jak to vypada podle bodovani, na tom lede opravdu neni. Potrebujeme splacat dohromady par povedenejch zapasu a hned muze byt atmosfera v tymu a situace v tabulce uplne jina. Vzdyt jeste minulej tyden jsme sehrali paradni zapasy s Washingtonem (!) a nebyt Plekyho prohranyho vhazovani, meli bysme z obou plnej pocet bodu..
 
04.12.2009 12:32 | reagovat
Rexxarus | rexxarus@seznam.cz
AvatarNj všichni tady čekáme na Markova jako na smilování, ale jak psal Míra, co když už v té době nebude o co hrát? Dobře máme před sebou ještě hodně zápasů, avšak krom zmiňovaného gólmana, jež občas zachrání zápas nemáme s čím vyrukovat. To je prostě fakt...smajlik
 
04.12.2009 12:04 | reagovat
newt | lukas.grygar@hrej.cz
Reakce na příspěvek:K cemu ty investice? No vzdyt sam pises, ze jsme predvadeli utocny a kombinacni hokej a strileli goly. Gainey zamestnal zkuseneho trenera a sehnal mu hrace, kterym sedi Martinuv styl. Ze se nam to ted uplne rozpadlo je holt kruta realita a dobry pocit z ni samozrejme nemam. Kam ten trend povede netusim, ale dovedu si predstavit, ze nas nakopne jeden, dva povedeny zapasy nebo prinejhorsim navrat Markova - mel by byt zpatky uz na prelomu roku a to se jeste da o neco smysluplnyho hrat.
 
AvatarNejsem vůbec rád, že se vrátil Gomez, už ve druhé třetině vyměnil Plekyho a stálo to zaprd, už se do pásma nedostala žádná lajna... Pleky je teď v určitě lepší formě, ale pokud bude mít špatný křídla, tak to bude jedno... Dneska Boston a obávám se, že další prohra, protože Boston se dostává na úplně jinou vlnu než my... Jediné pozitivum vidím, že dal Gomez gol, kéž by ho to nakoplo a začal střílet goly nebo aspoň nahrávat Cammymu, když už ho bude mít v lajně... Pyatt a White se hodí do 4. lajny, nikam jinam jak už jsem psal... Naproto komický mi přišlo, když byl skoro sám před brankářem a minul puk a pak mezi kruhy a to stejný, tohle by se asi hráči druhé lajny nemělo stávat... S Giontou nemůžeme dlouho počítat, já bych okamžitě zkusil nějaké trejd, protože jinak půjdeme míž a níž... Toronto teď našláplo a myslím si, že půjde hodně rychle do 8čky... Dneska do branky rozhodně Price, Jardovi to bohužel nevyšlo a myslím, že si zase dlouho nezachytá... Času je rozhodně ještě hodně, stačí vyhrát 5 zápasů v řadě a je tosmajlik Bohužel v 8mi nebo kolikati zápasové šňůře na ledě soupeřů to půjde těžko...
 
AvatarReakce na příspěvek:Odmítat můžeš, samozřejmě, ale pokud ten náš herní projev sleduješ, jak seod začátku sezóny vyvíjí, tak z toho nemůžeš mít vůbec dobrý pocit. Ano, v úvodu sezóny, mimo tedy ten nepovedený trip, jsme dokázali předvádět útočný a kombinační hokej a hlavně jsme dokázali střílet góly. Postupem času, i díky zraněním, to je jasné, jsme přešli na styl nahazování puků a hru vesměs na náhodu - s výjimkou několika jedinců. A naše poslední úspěchy pak stály už jen na výborném výkonu brankáře, na ničem jiném. Tak kam ten trend povede? Jistě, až se vrátí Markov, tak bude určitě líp, ale to už nám půjde jen o to, jak v pohodě dohrát sezónu... K čemu ty obrovské letní investice? Já už od začátku protě tvrdím, že to byla naprosto nekoncepční práce, zaměřená jen na "lov" známých jmen.
 
AvatarReakce na příspěvek:Už i ty jsi pesimista...? Tak to už musí být hodně zlé smajlik .
 
AvatarReakce na příspěvek:Taky nezahazuju nic, ostatne nic nez doufat v zlepseni nam fanouskum nezbyva, protoze horsi uz to moc byt nemuze. Jen jsem na zacatku ve skrytu duse doufal ze by to mohlo klapnout hned o zacatku, obnovit spolupraci Gionta-Gomez atd. Stal se presny opak. Takze jsem uz spise pesimista ohledne tehle sezony. Samozrejme nic neni ztraceno, ale nevypada to moc dobre smajlik
 
04.12.2009 08:33 | reagovat
newt | lukas.grygar@hrej.cz
Reakce na příspěvek:Ja furt odmitam hodit za hlavu uvod sezony, kdy jsme odehrali pomerne dost vytecnejch tretin a v souperove pasmu roztaceli prvotridni kombinace.. neverim, ze hraci jako Gomez zapomneli hokej. Skoro mi prijde, ze ta smula se zaplavou zranenych "rozhodila" rytmus celyho tymu vic, nez by se zdalo. Uz aby byli sakra Markov s Giontou zpatky, sakra. Gill at si klidne jeste odpocine :)
 
AvatarMisto aby bylo lepe tak je hure a hure... s touto sezonou to nevidim dobre. Muselo by se NECO stat a to nehrozi, jak znam Boba. Ten je schopny vymenit Plekyhosmajlik ktery jediny snad snese prisnejsi meritka. Na zacatku sezony jsem byl optimista a rikal jsem si - snad Gomez vsem ukaze ze za ty prachy stoji. No bohuzel dopadlo to presne naopak smajlik Holt po dobrych sezonach prisly smutnejsi chvile. Snad se z toho tym vyhrabe co nejdrive.
 
04.12.2009 08:16 | reagovat
Frankie33 | patrick33@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:JJ bez Gomeze s Higginsem a minimálně Kovalevem by nám bylo lépe.Doufám že se to všechno v dohledné době změní k lepšímu!!!!
 
04.12.2009 08:15 | reagovat
Frankie33 | patrick33@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Dle toho co jsem si tady přečetl,tak zřejmě hoooodně piveček...
 
04.12.2009 05:37 | reagovat
newt | lukas.grygar@hrej.cz
Reakce na příspěvek:To je myslim zcela prehnana reakce. Martin videl, ze je zle, tak zkusil zmenu. Nejaky platy nebo rebely bych do toho vubec netahal.
 
AvatarReakce na příspěvek:Apropo, nepochopil jsem, proč Plekyho Martin z té řady vyhodil a dal tam Gomeze - protože má vyšší plat...? Pleky tím pádem úplně zapadl s mladším Kosticynem a Paciorettym. Ale co, přece musíme nějak tu naší přeplacenou "megahvězdu" dostat do hry, to by tak hrálo, aby nějaký český "rebel", který se nechtěl v létě podvolit našim podmínkám, teď byl lepší než naše hýčkaná hvězda... To už samozřejmě trochu přeháním, i když to tak na mě někdy dojem dělá.
 
AvatarNo chvilku jsem si snad i myslel, že bychom měli naději na srovnání skóre, ale když nedáme gól z tutovek, přišel zákonitě trest a pár sekund před koncem znovu úprava skóre do stavu, odpovídajícího průběhu utkání. Jedním slovem BÍDA! Zítra doma Boston a do třetice prohra s divizním soupeřem. Už aby byla olympijská pauza, snad se potom probereme a i když už v té době budeme mimo hru o postup, tak snad občas aspoň předvedeme solidní hokej.
 
04.12.2009 02:47 | reagovat
newt | lukas.grygar@hrej.cz
Reakce na příspěvek:U Pyatta s Whitem jsem proste jenom vyjadril svou radost z toho, ze se tihle dva mladicci ukazujou v pozitivnim svetle (jen holt ne dneska). Martin uz to kazdopadne prehazel, Gomez centruje AK a Cammyho, jestli koukam spravne.

Jinak myslim, ze hloubs - co se vykonu na lede tyce - uz snad ani klesnout nejde. Takhle spatnou hru v podani Habs nepamatuju.
 
AvatarMy dokázali dát gól a zremizovat jednu třetinu, hurááá!!! Musíme se naučit radovat z dílčích úspěchů, protože ničeho většího se v nejbližší době nejspíš nedočkáme smajlik . A ještě k tomu Gomez, to se asi tam nahoře něco stalo nebo co...
Jenom ještě jedna reakce na příspěvek tady o mladících Pyattovi a Whiteovi - ano, co jim v žádném případě nelze upřít, je bojovnost. Ale to už nám stačí tak málo ke štěstí, abychom chválili hráče za činnost, která by měla být naprostou samozřejmostí v každém zápase? Protože jinak nic jiného zatím nepředvedli, jejich útočná aktivita se omezuje na nahození puku před modrou za branku a jeho dojíždění - nic víc! A to jsou dnes prosím křídla v druhé lajně...smajlik . Jak hluboko ještě klesneme? JÁ CHCI ZPÁTKY KOVYHO, aspoň bych se občas pobavil nějakým technickým kouskem...
 
AvatarReakce na příspěvek:No, když se tak dívám na průběžné výsledky, tak Toronto nás brzy předjede naprosto v pohodě, vede v Columbusu 3-1... My soupeříme o největší příděl s Floridou ve Washingtonu...
 
AvatarHalák tragické, hra tragická, prostě vše špatně... Jdu spát, dobrou všem a ti co to vydrží až dokonce, tak pevný nervy, budou je potřebovat...
 
04.12.2009 02:09 | reagovat
newt | lukas.grygar@hrej.cz
Reakce na příspěvek:..a Jaro tomu dneska teda vubec nepomaha :(
 
AvatarTy vo.e, tohle už snad nemůžou myslet vážně??? Jeden hráč mezi třema a oni na něj koukají, co udělá a ještě mu to Bergeron přihraje zpátky, aby si mohl vystřelit? Halák bude střídat, teď už jsem o tom téměř přesvědčený smajlik . My jsme zralí na deset...!
 
04.12.2009 02:07 | reagovat
newt | lukas.grygar@hrej.cz
Tri hraci koukaji na puk.. tohle uz je asi nejakej kanadskej zertik.
 
04.12.2009 02:05 | reagovat
Rexxarus | rexxarus@seznam.cz
AvatarKonec, balím to. Teď přemýšlím kolik bude třeba vypit piv na Boston....
 
AvatarReakce na příspěvek:No tak já si myslím, že s námi "vytírají" naprosto s přehledem! Nic na tom nemění fakt, že jim to sami nabízíme - to k tomu prostě patří... Já jsem bohužel něco podobného právě očekával, protože se stačí podívat na naší produktivitu a produktivitu a styl hry Buffala - nebe a dudy! Náš potenciál je možná tak na papíře a sem tam něco ukážeme. Ale na stabilní kvalitní výkonnost letos prostě můžeme zapomenout, to jsem si celkem jistý! Zní to hrozně, ale je to tak.
 
04.12.2009 01:54 | reagovat
newt | lukas.grygar@hrej.cz
Reakce na příspěvek:Neobaval jsem se, protoze me presvedcila hra proti Washingtonu, respektive verim v potencial tymu a trpelive cekam, kdy se konecne zacne stabilne projevovat. Tu dnesni hruzu jsem si nedovedl predstavit ani v tech nejhorsich snech..

A nemyslim si, ze s nami Sabres "vytiraji" - Habs tam jednoduse spi nebo co.
 
04.12.2009 01:53 | reagovat
Rexxarus | rexxarus@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:O tom zaznamenání jsme na to stejně. K Jarovi, má to strašně těžké, nechytat tak dlouho a pak zachraňovat potápějící loď? Ne to vážně ne. Jinak ti pro-buffalští komentátoři mě štvou. Kecy typu "Canadiens think about tomorrow game" nebo "its domination, i would say" mě dostávají do kolen. Nejlepší na tom je, že je to ještě hodně mírné z jejich strany...
 
AvatarReakce na příspěvek:Začátek jako by byl okopírovaný z posledního zápasu - zase jsme měli první větší šanci, znovu Cammalleri z naprosto identické pozice jako proti Torontu a znovu nedal. Pak jsme dostali rychle dva góly, navrch pak třetí... Tohle není jen o bránění ve vlastním pásmu, to už začíná v útočné třetině, kde se celkem dostaneme na puk, ale pak ztratíme a v mžiku se na nás řítí tři hráči domácích a my vůbec nestíháme. Z toho potom ty nepokryté dorážky vlastně u všech tří gólů. Je to tragédie, jak si v defenzívě počínáme a Halák to tím prvním gólem taky nenastartoval nijak skvěle. A bude to mít ještě horší... Buffalo hraje strašně jednoduše, důrazně, rychle a hlavně - UMÍ ZAKONČIT!!! U nás to opticky vpředu nevypadá špatně, ale počet střel na branku spočítám na jedné ruce...! Pokud chceme tohle praktikovat dál, budeme pro smích v celé NHL!
 
04.12.2009 01:49 | reagovat
Rexxarus | rexxarus@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Škoda, že jsem všechny prachy na SP prosázel. Tam dát na livko (třeba počet gólů), tak jsem v balíku (já vím je to kruté, ale holt je to tak). Nic proti Martinovi, těžko však předpokládat, že hráčům přes přestávku dá nějaký impulz co by je nakopl k výšinám. Jsem realista, ne vyšinutý magor, který doufá v nemožné...
 
AvatarAno darovali ale naší naprosto tragickou hrou... Od 8. minuty jsme nevystřelili na branku, tak co potom chceme... Obrat se konat nemůže, protože se nedostaneme do šance a když jo, tak netrefíme branku... Řekl bych, že máme nejvíc střel mimo z celé NHL... Obrana tragická a Halák působí dosti nejistě, i když ho tam v tom obrana dost nechává, ale dneska se mi nelíbí... Možná by byl dobré debakl tak 8:0, aspoň by se kluci probrali... Kdo hraje v lajně s Gomezem? To je tragédie, na ledě jsem totiž zaznamenal jen Cammyho a Plekyho, jinak nikoho...
 
AvatarReakce na příspěvek:Přesně tohle jsem chtěl napsat - abychom dneska náš letošní "rekord" ještě nepřekonali...
 
AvatarReakce na příspěvek:Kdo se tu minule neobával "vytírání ledu s námi"...? Doufám, že první třetina tě přesvědčila!
 
04.12.2009 01:42 | reagovat
newt | lukas.grygar@hrej.cz
Reakce na příspěvek:Jasne, ale dneska jsme zatim Sabres vsechno darovali.. jestli se dokazeme o prestavce probrat z mrakot, muze to jeste dopadnout vselijak.
 
04.12.2009 01:37 | reagovat
Rexxarus | rexxarus@seznam.cz
AvatarJ8 spal odpoledne smajlik Btw z mrtvých vstání typu s Rangers se stává jednou za uherský rok nehledě na to, že Markov X dalších hráčů je mimo...
 
AvatarKua, může mi prosím někdo říct, co to na tom ledě předvádíme??? Vůbec nebráníme, Buffalo si dělá co chce, do útoku se dostane jen Plekyho lajna a to jen se na chvíli podívat, pak se tam zapomene a dostanou gola... Kvůli tomuhle jsem vydržel vzhůru??? No nic, nejsem masochista a po konci první části utrpení jdu spát... Buffalo jako by hrálo hokej z jiné planety oproti tomu našemu...
 
04.12.2009 01:30 | reagovat
Rexxarus | rexxarus@seznam.cz
AvatarŘekl někdo tady Vancouver revival? Dilema za všechny prachy, učit se nebo se dívat na tu hrůzu?? Bruslíme jak pometla, žádný zápal...naše krize se prohlubuje...
 
04.12.2009 01:28 | reagovat
newt | lukas.grygar@hrej.cz
Reakce na příspěvek:(po zapase je ve chvili, kdy rozhodci ukonci posledni tretinu.. viz nas legendarni zapas s Rangers)
 
04.12.2009 01:26 | reagovat
newt | lukas.grygar@hrej.cz
Tak i ja, vecnej optimista, musim v tuhle chvili zarvat: TOHLE MA BYT OBRANA, TOHLETO?! VZDYT TAM JEN STOJIME A CUMIME JAK JELITA!!!
 
04.12.2009 01:24 | reagovat
Rexxarus | rexxarus@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Spíš záčátek utrpení je ještě před náma. Už jsme stačili spálit 2 slibné šance. I když je pravda, že proti Millerovi je to dvojnásob těžké, takže možná naše střelecká nemohoucnost bude pokračovat..omg zrovna 0:3
 
AvatarTak a je po zápase a to ještě skoro ani nezačal... Druhé gol naprosto trapné a Jarda do toho rozhodně pravou nohou nevstoupil... Bohužel nevěřím, že se zvedneme, i když je celé utkání před náma...
 
04.12.2009 01:18 | reagovat
Rexxarus | rexxarus@seznam.cz
AvatarTak jde to s námi s kopce smajlik smajlik
 
04.12.2009 00:50 | reagovat
Rexxarus | rexxarus@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Jj z Bostonu začíná jít strach. Z posledních 7 zápasů 6 výher. Nějaké prognózy budu dělat ale až po dnešním zápase.
 
AvatarReakce na příspěvek:Špaček hraje výborně, ale řekl bych, že je přeplacené a myslím, že bychom ho sehnali i levněji, kdyby jsme ho nechali trochu vycukat... To stejné Gill... Bohužel Gomez slabý a spolupráce s Giontou zatím nulová, nebýt Plekyho, tak jsme místo Caroliny na dně konference... Dneska to bude peklo a obávám se další prohry, navíc zítra Boston, které se dostává do formy... Jsem zvědavé na Haláka, jestli opravdu nastoupí, tak to bude mít hodně těžké...
 
03.12.2009 23:18 | reagovat
newt | lukas.grygar@hrej.cz
Reakce na příspěvek:Chipchura mel mozna nahrano, ale White (spolu s Pyattem) se zatim ukazuji v prekvapive vybornem svetle - coz je myslim i jeden z duvodu, proc jsme Chipchuru vzdali a pustili.

Jinak dneska ma chytat Jaro.
 
03.12.2009 22:07 | reagovat
Rexxarus | rexxarus@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Překvapený nejsem, jen se utvrzuju v tom zklamání...
 
AvatarReakce na příspěvek:Snad tě to nepřekvapuje? Vždyť jsme se tu o tom bavili ještě před sezónou a bylo tu dost jasně řečeno, že je totálně přeplacený a že na to, aby se aspoň trochu vyplatil, měl by udělat minimálně 70 bodů... I tak by to bylo na hraně, já tipoval mezi 60 a 70 body, což při jeho penězích je hodně málo. Ovšem nyní je téměř jasné, že nedosáhne ani to a to je průser! Navíc je takřka nevyměnitelný, takže super obchod! To samé Gill, ten má snad naštěstí jen roční kontrakt nebo ne? I Špaček má královský plat na to, co předvádí, i když tam aspoň nějaká kvalita je. Nejlepší podpis je Mara, Moen a snad Cammalleri. Gionta uvidíme po zranění.
 
03.12.2009 17:26 | reagovat
Rexxarus | rexxarus@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Gomezovi jsme věřil prvních pár zápasů, ale teď, co všechno spálí, to je fakt investice za všechny prachy. Dobře hrajeme jinak než Rangers, ale takový Cammy jede slušně a za míň, tak proč ne i on? Sry ale "kauza Gomez" bude dle mého zklamáním roku...
 
AvatarReakce na příspěvek:Ono je to těžký, podle mě teď Price chytá skvěle a nebýt jeho, tak nemáme ani tyto body... Možná podcenil jeden dva goly, ale zachránil nás v tolika případech, že bych golmany rozhodně neměnil... Ale třeba to zkusí jako nové impulz, ikdyž o tomto dost pochybuju... Spíš to chce, aby začal hrát Gomez, to je to, co nám chybí...
 
03.12.2009 16:49 | reagovat
Rexxarus | rexxarus@seznam.cz
AvatarDneska budeme potřebovat Boží zásah, jinak nemáme šanci. Bobovi trejdy nechápu, tedy jestli nás ještě něčím neuzemní. Jinak dle mého by mohl dostat konečně šanci Jaro naposledy chytal tuším proti Calgary...
 
AvatarZapas s Torontem ani nekomentuji. 0:3 doma s nenavidenym rivalem, to mubi za vsesmajlik
Proc ale sel Chipchura pryc, to jsem opravdu nepochopil. Pulka kadru nehraje a kazdy trosku zkusenejsi utocnik se hodi (chipchura urcite ma nahrano vice nez takovy White) a Bob ho posle pryc. Kdyby ho aspon vytrejdoval za NECO ale 4. volba draftu to je vlastne zadarmo... Bobe Bobe s tebou to s nama posledni dobou jde od desiti k peti... smajlik
 
03.12.2009 11:04 | reagovat
Vlado | Ciganik.V@azet.sk
Ten náš BOBO by mal sám seba vytrejdovať a najlepšie do NBA k Charlote Bobcats a bude medzi svojimi.
 
AvatarReakce na příspěvek:Já Pouliota nehaním, jen si prostě myslím, že v Montrealu snad každý druhý hráč vyhoří, když sem přijde. Samozřejmě jsou výjimky (Kovaljov), které potvrzují pravidlo.
 
AvatarReakce na příspěvek:Aha tak dneskasmajlik A zítra si dáme Boston, parádasmajlik Jestli z toho vyválčíme nějaké bod, tak bude hodně mile překvapen...
 
AvatarReakce na příspěvek:Dostal novou výzvu a šanci, tak se toho chytl... Můžeme jen doufat, že Pouliot se pokusí zazářit podobně... Myslím, že kdyby zůstal u nás, tak rozhodně tři goly nedá... Jak jsem říkal, styl Wild mu bude sedět a zatím se to potvrzuje... Třeba u nás se mi líbil, do třetí lajny ideál, ale Pouliota jsme ještě neviděli hrát, takže ho ještě nehaňme... Čeká nás zítra Buffalo a kluci by potřebovali překvapit jak v Caps... Body a týmy nám pomale ale jistě utíkají a navíc se dotahuje Toronto, které má tým určitě na první 8čku... Spíš jsem zvědavé, co přijde za trejd, pokud nic, nebylo zbavení se Chipchury v naší situaci úplně nejlepší...
 
AvatarReakce na příspěvek:Proč jen jsem měl takový pocit, že to takhle bude vypadat...? Samozřejmě v Minnesotě, u nás si tím zdaleka tak jistý nejsem...smajlik
 
03.12.2009 08:04 | reagovat
Frankie33 | patrick33@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:To je ale hovadina co jsem napsal - samozřejmě proti Nashvillu!
 
03.12.2009 07:54 | reagovat
Frankie33 | patrick33@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:A dnes proti Minnesotě další!!!Jóóóó Bob to umí...
 
03.12.2009 06:10 | reagovat
RTW | HHECTOR@azet.sk
AvatarNáhodou väčšinou sa presadia hráči z neskorších kôl draftu tak 4 kolo nie je zlá protihodnota. smajlik
 
AvatarReakce na příspěvek:Co na to říct...? Už jsem tady svůj názor na vhodnost této transakce prezentoval...
 
AvatarReakce na příspěvek:Přesně tak, tentokrát s tebou souhlasím naprosto stoprocentně. Nějak se nám ty první volby ztrácí - Chipchura, McDonagh... Čtvrtá volba není vůbec nic a pokud to nemá další návaznost na nějaký jiný obchod, budu si opět něco o Gaineym myslet! Jinak je nutno říct, že Chipchura zdaleka nenaplnil očekávání, která byla do něj v Montrealu vkládána. Teď budu s napětím očekávat dění v příštích dnech a týdnech...
 
02.12.2009 22:21 | reagovat
RTW | HHECTOR@azet.sk
AvatarP.S. Latendresse dal v súboji s Coloradom ďalší gól za Minnesotu. A Minnesota vyhrala po samostatných nájazdoch 3-2 smajlik
 
02.12.2009 19:45 | reagovat
JaGo | HCRIOZ@seznam.cz
Avatarhrozná bída :D
 
AvatarProč ? A za co ? výběr ve 4.kole draftu ? Co to je ? !!!
 
02.12.2009 17:35 | reagovat
RTW | HHECTOR@azet.sk
AvatarSamozrejme, že to má súvislosti. "Ducks" umiestnili na waiver listinu voľných hráčov Erika Christensena, ktorý v tejto sezóne predviedol asi také výkony ako Chipchura. Ale mal väčší plat a očakávalo sa od neho viac ako od Chipchuru. A tak sa Ducks rozhodli že za lacnejšie peniaze si zaobstarajú momentálne kvalitatívne podobného hráča. A narýchlo zohnali Chipchuru, ktorý je navyše aj mladší ako Erik Christensen.
A "Ducks" majú momentálne 2-3 hráčov z útoku na maródke.
smajlik
Toto je podľa mňa pravdepodobná príčina!
 
AvatarReakce na příspěvek:Třeba se chystá nějaké větší trejd... Nějaké pořádné křídlo k Plekymu...
 
02.12.2009 17:12 | reagovat
newt | lukas.grygar@hrej.cz
U Chipchury mrzi, ze je to nekdejsi 1. volba v draftu. Ale tak aspon neco za nej a predpokladam, ze to neni trejd "jen tak", ale ze ma nejaky dalsi souvislosti, at uz by to melo byt jen uvolneni mista.
 
02.12.2009 16:59 | reagovat
RTW | HHECTOR@azet.sk
AvatarMne sa to zdá byť dobré. Určite by som za neho nechcel iného mladého hráča. A navyše máme dosť centrov a ešte aj kvalitnejších. A navyše Hamilton porobil nákupy takže určite nebude núdza o dobrých mladých hráčov. Chipchura navyše v tejto sezóne nepredvádzal až také dobré výkony ale na druhú stranu sa od neho ani nejaké extra výkony ani nečakali keď hrával v štvrtom útoku. Ale podľa mňa máme lepších centrov ako je on a nemusíme si zaťažovať už aj tak dosť napnutý platový strop. smajlik
Chipchura a Leach boli len akýmisi záplatami v čase, keď boli viacerí kľúčoví hráči zranení.
 
02.12.2009 16:15 | reagovat
Tommy | tomas148@centrum.sk
Reakce na příspěvek:akurat teraz som si precital spravu na FB ze bol vymeneny K. Chipchura do Anaheimu Ducks za 4. kolo draftu. Co si myslite o tomto trejde??
 
02.12.2009 04:47 | reagovat
newt | lukas.grygar@hrej.cz
Reakce na příspěvek:Skoda slov. Jeste ze jsem vzhuru kvuli praci, ne kvuli "hokeji", co predvadeli Habs. Vytirani ledu v Buffalu bych se ale zase tak nebal, prijde mi, ze na silnejsi soupere hrajeme lip (viz Washington!) - respektive naopak na ty slaby hrajeme buhviproc jak ponocny.
 
AvatarReakce na příspěvek:Jo, s tím návratem hráčů do sestavy a ztrátou štěstí jsem si to taky říkal... Bože můj, my nedáme doma góla ani Torontu smajlik . Kde to jsme? Ani nechci odpovídat... Buffalo s námi "vytře" led své arény...
 
AvatarA ještě jsem zapomněl, co naše hvězdy vyvádí při vyhazování puků, ať už při oslabení nebo v době, kdy jsme pod tlakem... Tečou mi při tom nervy a padají vlasy, my máme puk a místo razantního vyhození se snažíme ještě něco vymyslet, ikdyž Toronto už má vystřídaný a my jsme na ledě už dvě minuty, pak jsme další minuty uzavření v pásmu a stejně dojde k vyhození nebo musí přerušit Price... V oslabení to stejný, můžeme 2x vyhodit, ale ten puk ani nedoletí k modré... V tomto obzvlášť vyniká Bergeron, které rád kličkuje místo vyhození...
 
AvatarTrefit bránu je dneska pro nás nadlidský úkol! Jestli jsme chtěli spoléhat na to, že Toronto fyzicky po včerejšku odejde, tak jsme se šeredně zmýlili... To se stane spíš nám v pátek doma po Buffalu.
 
AvatarDneska bychom nedali fíka ani kdyby se hrálo ještě 3 třetiny... Něco tam bylo, ale zakončení žalostný... Přišel Gomez a nás opustilo štěstí:) Přesilovka už tak dobrá nebyla, neumíme zavést pořádně puk a pak ho hlavně honíme kolem mantynelů, to je naprd... Celkové výkon nebyl špatné, ale pokud se neskoruje a navíc doma, tak musí být něco špatně... Připadlo mě, že Toronto ač po zápase, tak bylo o něco živější a hlavně dravější, jako by nás s návratem některých hráčů opustila ta bojovnost, kterou jsme měli v minulých 4-5 špílech... V Buffalu opět bezchybně vzadu, jinak to nepůjde...
 
AvatarReakce na příspěvek:Kosticyn se mi dnes vůbec nelíbí, v předešlých zápasech byl lepší. Hlavně nám dnes ale chybí lepší a pohotovější střelba, Toronto je v útočném pásmu od druhé třetiny mnohem nebezpečnější.
 
AvatarReakce na příspěvek:Důvod se neví, jen říkali, že odjel Gustavson do nemocnice...
 
AvatarReakce na příspěvek:Jestli všechny tři prohrajeme, tak to bude zlý... Tohle byl asi nejhratelnější soupeř, ale známe Habs, proti silném a ještě venku to vždy nějak vyjde, tak snad to bude i takhle dál... Hra sice trošku šla dolů, ale pořád je jedna z nej, co jsem za poslední dobu viděl... Bohužel mi v Plekyho lajně nesedí Kostitsyn, nehraje špatně, ale do první lajny to prostě není... Tam chybí kvalita...
 
AvatarNevíte někdo, proč Toronto střídalo po první třetině gólmany?
 
AvatarReakce na příspěvek:Bohužel no, tragický chyby v obraně nás stojí tento zápas... Ztratit body takhle blbě a navíc proti Torontu je škoda, zvlášť když špatně nehrajeme a šance si vytvoříme, jenže pak v těch šancích ani netrefíme branku... Prostě pokud se netrefí branka v takovéch příležitostech, tak se nedá vyhrávat... Mě jen štve, že někdy hrajeme hrozně a jsou tam body a dneska pěkně a líbí se mi hokej z obou stran, ale nula bodů...
 
AvatarReakce na příspěvek:Góla dneska asi nedáme a teď už i hra upadá do šedivého průměru až podprůměru. Minule nám za stavu 0-2 pomohl Price a my se odrazili k obratu, dneska už bohužel nic takového nehrozí, protože už to bude jenom křeč. A to jsem tenhle duel považoval za ten nejlehčí ze tří v tomto týdnu...
 
AvatarReakce na příspěvek:Takže je hotovo smajlik . Jak můžeme takhle nechávat hráče za sebou na červené, to fakt nechápu... Tak jsem se na dnešn zápas těšil a teď abych se nakonec obával debaklu...
 
AvatarReakce na příspěvek:Hra Toronta hrozně klame, oni nehrají špatně, ale jejich golmani jsou naprosto tragičtí, bohužel dneska zatím chytá dobře... Nepropadat panice, času je dost... Hlavně už nesmíme inkasovat a co nejrychleji vsítit... Vyvarovat se ležérní obrany a ono to půjde... Hokej dneska hrajeme dobré...
 
02.12.2009 02:33 | reagovat
Rexxarus | rexxarus@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Ano čekání na gól. Dneska jsme na nic nečekali a tečeme 0:2. Nechme spekulace stranou a pojďme doufat v obrat. Nechce se mi věřit, že tým který dokázal přibrzdit Caps není schopen to zopakovat proti nepoměrně slabšímu Torontu. Holt Kaberle válí. Už ten únik Kessela byl smrtící....
 
AvatarReakce na příspěvek:Tak to mně rozhodně ne, dneska hrajeme hokej, v Pittsburghu to nebylo nic, jen čekání na gól. Směrem dopředu je to dneska od nás, až tedy na tu koncovku, hodně solidní výkon, ale defenzíva v našem obranném pásmu je hodně nedůsledná. Před druhým gólem Chipchura úplně zbytečně přišel ve středním pásmu o puk v době, kdy jsme dostřídávali a on to v klidu mohl jen nahodit do pásma. No, jestli dostaneme ještě jednoho, je hotovo...
 
AvatarReakce na příspěvek:Podle mě se zatím hraje velmi solidní hokej a to z obou stran... Nám tam bohužel nic nepadá a Price pustil šmudlu... Přesilovka zahrána velmi dobře, ale většina těch střel šla nad branku nebo tam ani nedoletěla... Zatím se mi líbí Gomez, má hlad po hokeji, aspoň v první třetině tomu tak bylo... Já věřím, že se golově chytneme a vyrovnáme... Uvidíme, co přinese druhá třetina, kde to chce co nejvíce přitlačit na pilu a věřím, že Torontu začnou docházet síly, když včera hráli...
 
02.12.2009 02:20 | reagovat
Rexxarus | rexxarus@seznam.cz
AvatarDruhý gól byl jeddnoznačně Priceův. Naše hra je taková platonická, naše střely prostě nenacházi cíl. Btw jsem nepochopil proč při prvním gólu nechali naši obránci projet Kaberleho až k naší bráně...Orr a dává gól? Děs! To už se mi líbil víc náš výkon v Melon Areně než toto...
 
AvatarTo snad není pravda! Toronto má snad tři jakés-takés šance a dá z toho dva góly, my to tam od začátku ostřelujeme jako u Verdunu, v přesilovce se prakticky nehneme z pásma, ale do branky to prostě dotlačit nedokážeme! Priceho se dnes to štěstí taky nějak nedrží...smajlik
 
01.12.2009 21:21 | reagovat
Rexxarus | rexxarus@seznam.cz
AvatarReakce na příspěvek:Souhlas, "farmáři" letos zatím odvádí solidní práci. Ještě přidat více vítězství a bude to ještě lepší (i když marodka je marodka). Jinak chudák Gionta smajlik
 
AvatarReakce na příspěvek:To je jasný, on to ví, že je tu dost "bláznů", kteří celkem pravidelně ponocují. Ještě jsem si vzpomněl, jak hodnotil ty mladé kluky z Hamiltonu - říkal, že ho až překvapilo, jak poctivě ti kluci makají a bojují. Že to nejsou žádní frajírci, ale opravdu solidní kluci.
 
AvatarReakce na příspěvek:No nevím, jestli mě má návrat Gomeze potěšit, protože tím pádem asi padne spolupráce Cammy - Pleky a to bude průser... D´Agostini asi bude hrát teda s Plekym, ale kdo dál k němu??? Jestli Moen... Nevím no... S Giontem si mi radost neudělal, ale nějak se to dalo čekat, když měl zlomenou čapu... Jinak doufám, že si Plekyho pozdravoval od všech pravidelnéch čtenářů habsczech a hlavně od pravidelnéch sledovačů velmi pozdních přenosů a řekl mu, že musí dřít i za nás, který to v noci sledujísmajlik
 
AvatarReakce na příspěvek:Myslím, že A.Kosticyn ještě hrát nebude, ale měl by nastoupit D´Agostini a možná i Gomez. Mluvil jsem s Plekym a říkal, že s Giontou je to nejdřív po Vánocích...smajlik . Tak uvidíme.
 
AvatarReakce na příspěvek:Price zatím chytá skvěle... Sice se ti moc nelíbil fík od Ovečkina, ale podle mě to teda nemohl, protože to byla rána jak z děla... Drží nás nad vedou a jeho čísla jsou oproti začátku sezony naprosto famozní... Bod s WSH beru, ale kdo viděl, tak musí uznat, že mohli být dva, nebýt smůli a kokota rozhodčího... Dneska to bude peklo, obzvlášť pokrýt proti nám často a hodně bodujícího Kaberleho a Kessela, kterýho se bojím ze všeho nejvíc... Doufám, že Pleky s Cammym a Andrejem opět rozjedou nějaký pěkný kombinace... Hlavně se budeme muset vyrovnat Torontu v tvrdosti, což bude asi problém... Chce to teď ve třech zápasech s divizními rivaly urvat co nejvíc bodů...
 
AvatarReakce na příspěvek:No já bych byl hodně opatrný, můžeme opravdu doufat jen v tu bojovnost a formu gólmana, nejspíš tedy Priceho.
 
AvatarVzhledem k te marodce je bod s washingtonem vlastne takova mala vyhra. Libi se mi ze kluci se nevzdavaji a bojuji i kdyz pul kadru chybi. Toronto musime rozdrtit !!! GO HABS !!!
 
 
Související zápas
 
 
detail zápasu
 
 
vs. Washington Capitals
 
 
přehled všech zápasů
 
 
Nejnovější články
 
 
archiv článků
 
 
Napsali jsme 21.11
 
 
 
 
Tabulka
 
P.TýmZ.SkoreB.
 
celá tabulka
 
 
Aktuálně z fóra
 
  • Ne, nebyl jsem, i když jsem to původně plánoval ... | více
  • Nejlepší zápas v sezoně od Habs. Poctivej, vybojovanej, takhle ... | více
  • Vybojované vítězství a souhlasím, že v první třetině nás ... | více
  • Skvely zapas, jeden z nejlepších letos zatím. Zpočátku bylo ... | více
  • Skvely zapas, jeden z nejlepších letos zatím. Zpočátku bylo ... | více
 
 
 
 

© Copyright - Všechna loga a známky NHL, jakožto další zde zobrazené vlastnické materiály jsou vlastnictvím NHL, NHL Enterprises, L. P. a příslušných týmů. © NHL Enterprises, L.P. Všechna práva vyhrazena.

Web created by Martin Formánek (martin.formanek(at)gmail.com) | design by Aleš Koňařík