Canadiens opět bez bodů a tentokrát i bez branek
V první třetině si připsal gól po pěkné střele na první tyč Beauviller, ve druhé třetině zvyšoval náskok Islanders Lee, když svou střelou nedal Priceovi šanci. Ve třetí třetině jsme viděli gól do prázdné branky po střele Tavarese. Domácí útočníci si vylámali zuby na dobře chytajícím Greissovi a skóre je tak 0:3.
Diskuse
Pokud chcete diskutovat přihlaste se
Reakce na příspěvek:
Přesto Julien může pomoci a je vidět, že s Kirkem by mohli trochu tým takticky ztmelit.
Ohledně hvězd i talentu mé tvrzení může ale hodně vyvrátit Chucky, Shaw a Gally, pokud se nenechají vylučovat. Po odchoud PK, ale potřebujeme komplexnější bruslivé obránce (nic proti Websovi, který nehraje špatně), ale PK i přes minely, které opakuje i u Preds uměl rozehrát útok. A u nás je střední pásmo zatím strašně mrtvá zóna.
Jsem rád za body - v naší divizi nejsme nejtalentovnější tým ani nejhvězdnější, faktor č. 1 je bohužel pořád Carey.Přesto Julien může pomoci a je vidět, že s Kirkem by mohli trochu tým takticky ztmelit.
Ohledně hvězd i talentu mé tvrzení může ale hodně vyvrátit Chucky, Shaw a Gally, pokud se nenechají vylučovat. Po odchoud PK, ale potřebujeme komplexnější bruslivé obránce (nic proti Websovi, který nehraje špatně), ale PK i přes minely, které opakuje i u Preds uměl rozehrát útok. A u nás je střední pásmo zatím strašně mrtvá zóna.
Reakce na příspěvek:
No pozor, já DD jemně pochválil, že to nebyla až taková bída, ale názor jsem na něj určitě nezměnil a nikdy nezměním :D Pořád je nad slunce jasné, že do NHL nepatří, ale jak jsem psal včera, tak jeho nadsazení do sestavy je logický krok. A nakonec i vynechání Maca a Pateryna nijak neuškodilo. Tím, že ten zápas měl velký význam pro oba týmy, tak tam nebyly bitky a celkově nebyl zápas moc fyzický, ale spíš rychlý.
Gally ano, letos mu to bohužel nejde, ale včera byl takový záblesk, který by mohl naznačit zlepšení, uvidíme.
Chucky si snad zvýší po těch dvou bodech sebevědomí, že to s ním nebylo v pořádku bylo krásně vidět za stavu 1:0, když jeli Gally a Chucky 2 na 2. Chucky skoro mezi kruhy a místo aby vystřelil pod nohama beka, tak nahrál pokrytému Gallymu...
Radu byl celkem neviditelný po dvě třetiny, ale v třetí třetině tam lítal a třeba ten Chuckyho gol začal u něj, což on tak dělá celou sezonu, vybojuje spoustu puků a pak má třetí asistenci, která se samozřejmě neeviduje, ale je kolikrát důležitější než tam první nebo druhá.
Nový první obranný pár vypadal zvláštně, ale dal bych jim šanci víc zápasů na to se ukázat.
Jinak nepadla taky pochvala Plekymu a Shawzimu za ten OT winner, nemůžu z toho, jak Shawzi pak rozsekal na mantinelu :D já bych se zrakvil.
Já teda v našich textech nevidím rozdíl, ty ses jen víc rozepsal, na což já neměl skoro ve 4 už sílu. Naprosto s tebou souhlasím ve všem. Ten zápas byl hodně rozkouskovaný do úseků, kde měl každý tým dost navrch a pak zase útlum, takže se to blbě posuzuje, ale Leafs byli určitě "hokejovější" a takové ty věci jako přechod do pásma, nějaké složitější kombinace atd. jak zminuješ, měli oni určitě lepší.No pozor, já DD jemně pochválil, že to nebyla až taková bída, ale názor jsem na něj určitě nezměnil a nikdy nezměním :D Pořád je nad slunce jasné, že do NHL nepatří, ale jak jsem psal včera, tak jeho nadsazení do sestavy je logický krok. A nakonec i vynechání Maca a Pateryna nijak neuškodilo. Tím, že ten zápas měl velký význam pro oba týmy, tak tam nebyly bitky a celkově nebyl zápas moc fyzický, ale spíš rychlý.
Gally ano, letos mu to bohužel nejde, ale včera byl takový záblesk, který by mohl naznačit zlepšení, uvidíme.
Chucky si snad zvýší po těch dvou bodech sebevědomí, že to s ním nebylo v pořádku bylo krásně vidět za stavu 1:0, když jeli Gally a Chucky 2 na 2. Chucky skoro mezi kruhy a místo aby vystřelil pod nohama beka, tak nahrál pokrytému Gallymu...
Radu byl celkem neviditelný po dvě třetiny, ale v třetí třetině tam lítal a třeba ten Chuckyho gol začal u něj, což on tak dělá celou sezonu, vybojuje spoustu puků a pak má třetí asistenci, která se samozřejmě neeviduje, ale je kolikrát důležitější než tam první nebo druhá.
Nový první obranný pár vypadal zvláštně, ale dal bych jim šanci víc zápasů na to se ukázat.
Jinak nepadla taky pochvala Plekymu a Shawzimu za ten OT winner, nemůžu z toho, jak Shawzi pak rozsekal na mantinelu :D já bych se zrakvil.
Reakce na příspěvek:Price (jemu velká pochvala, má na bodech lví podíl), ale přesto si myslím, že i když jsme nebyli herně aktivnější, těch opravdových gólovek jsme měli o něco víc. Desharnais se mi nelíbil, i když, jak říkáš, tam občas něco bylo, ale celkově prostě bída - toho hráče tam nechci! O Gallagherovi jsem chtěl psát už dříve - po tom zranění je sotva poloviční, není to ten zarputilý bojovník a rváč. Včera se tedy snažil o něco víc, ale není to ono.
Celkově mě úplně drásá nervy, když vidím, jak nejsme schopni pořádně si přihrát a zpracovat puk - to je něco neskutečnýho, kolik puků nám takhle uteče nebo tím zazdíme solidní šanci... Ale abych jen nekritizoval, potěšila mě tentokrát alespoň bojovnost a Galchenyuk. Jsem taky rád za Andrighetta, moc tentokrát nebyl vidět Radulov. Hodně nešťastné je podle mě spojení Weber-Markov, protože fakt nevím, kdo z téhle dvojice to v případě potřeby ubruslí...
Nevím, čím to je, ale poslední dobou máme dost často jiný pohled na věc - a dnes tomu nebude jinak.... Zápas jsem viděl tak, že Toronto hrálo a my měli šance, které jsme ale trestuhodně neproměňovali. Samozřejmě, i Leafs měli šance a některé z nich famózně vyřešil Celkově mě úplně drásá nervy, když vidím, jak nejsme schopni pořádně si přihrát a zpracovat puk - to je něco neskutečnýho, kolik puků nám takhle uteče nebo tím zazdíme solidní šanci... Ale abych jen nekritizoval, potěšila mě tentokrát alespoň bojovnost a Galchenyuk. Jsem taky rád za Andrighetta, moc tentokrát nebyl vidět Radulov. Hodně nešťastné je podle mě spojení Weber-Markov, protože fakt nevím, kdo z téhle dvojice to v případě potřeby ubruslí...
Ou yeah! Opět hodně atraktivní zápas, oba týmy měly své úseky dominance a oba týmy měly kupu šancí, Leafs možná přeci jen víc, ale Carey fantasticky podržel a v vezeme si výhru v OT. Zápory se najdou a těmi jsou opět (ne)efektivita v koncovce, ale vše je druhořadé, když bereme tak důležitou výhru.
Všechny lajny se mi líbily a to dokonce i čtvrtá. DD zkazil pár puků, ale měl překvapivě své momenty. Druhá Chuckyho lajna byla super, vidět byl hodně Gally.
Takže jen tak dál a v NJ na to navázat.
Všechny lajny se mi líbily a to dokonce i čtvrtá. DD zkazil pár puků, ale měl překvapivě své momenty. Druhá Chuckyho lajna byla super, vidět byl hodně Gally.
Takže jen tak dál a v NJ na to navázat.
Reakce na příspěvek:
Dnes tedy opravdu jdeme do zápasu s Ghettem, Nesterovem a Desharnaisem. Sedět tím pádem budou asi Flynn, Mac a Pateryn. Myslím, že dělá CJ chybu, v takovém matchupu budou Pateryn a hlavně McCarron chybět.
Leafs jsme porazili 12x v řadě, ale to nic neznamená. Dnes to bude hodně důležitý zápas, v podstatě o 4 body.
V pohodě, názory máme tedy úplně rozdílné, ostatní si udělají obrázek sami. Ale určitě se shodneme na tom, že posilovat tým skrz UFA trh je dost ošemetný a většinou dost drahý úkol. Dnes tedy opravdu jdeme do zápasu s Ghettem, Nesterovem a Desharnaisem. Sedět tím pádem budou asi Flynn, Mac a Pateryn. Myslím, že dělá CJ chybu, v takovém matchupu budou Pateryn a hlavně McCarron chybět.
Leafs jsme porazili 12x v řadě, ale to nic neznamená. Dnes to bude hodně důležitý zápas, v podstatě o 4 body.
Lajny na tréninku včera:
Pacioretty – Danault – Radulov
Lehkonen – Galchenyuk – Gallagher
Byron – Plekanec – Shaw
Andrighetto – Desharnais – Mitchell
Druhá lajna se mi moc líbí, jen jim dát čas. Bohužel to asi vypadá na DD v sestavě, ale to se dalo čekat. Kouč musí v takovém zoufalství dělat i zoufalé kroky a prostě zkoušet všechny hráče, i ty tragické jako je DD. Možná je to i pokud ho ukázat před blížící se TDL, ale to je spíš utopie. Ghetto v sestavě chválím. Ale i tak by měl být v sestavě McCarron, když se hraje s rivalem, který se nebojí hrát fyzicky. Navíc hrajeme po dlouhých letech zápas s Leafs, který bude mít opravdový náboj, neb jsou oba týmy na PO pozicích, viz.
https://www.youtube.com/watch?v=NlLiSCm5oXI
Před TDL nemám žádné očekávání, rumorů je jako vždy tři prdele, takže uvidíme. Jisté je to, že MB týmu podle mě věří a rozhodně bude chtít posílit, ale taky říkal, že nebude obětovat prospecty, tak uvidím, co zplácá, jestli vůbec něco.
Já osobně bych v týmu nechal oba golmany, Webse, Petryho, Chuckyho, Gallyho, Maxe, Rada, Byrona a Lehkonena. Všechny bych klidně byl ochoten vyměnit.
Pacioretty – Danault – Radulov
Lehkonen – Galchenyuk – Gallagher
Byron – Plekanec – Shaw
Andrighetto – Desharnais – Mitchell
Druhá lajna se mi moc líbí, jen jim dát čas. Bohužel to asi vypadá na DD v sestavě, ale to se dalo čekat. Kouč musí v takovém zoufalství dělat i zoufalé kroky a prostě zkoušet všechny hráče, i ty tragické jako je DD. Možná je to i pokud ho ukázat před blížící se TDL, ale to je spíš utopie. Ghetto v sestavě chválím. Ale i tak by měl být v sestavě McCarron, když se hraje s rivalem, který se nebojí hrát fyzicky. Navíc hrajeme po dlouhých letech zápas s Leafs, který bude mít opravdový náboj, neb jsou oba týmy na PO pozicích, viz.
https://www.youtube.com/watch?v=NlLiSCm5oXI
Před TDL nemám žádné očekávání, rumorů je jako vždy tři prdele, takže uvidíme. Jisté je to, že MB týmu podle mě věří a rozhodně bude chtít posílit, ale taky říkal, že nebude obětovat prospecty, tak uvidím, co zplácá, jestli vůbec něco.
Já osobně bych v týmu nechal oba golmany, Webse, Petryho, Chuckyho, Gallyho, Maxe, Rada, Byrona a Lehkonena. Všechny bych klidně byl ochoten vyměnit.
Reakce na příspěvek:
Nech to být, tady se prostě neshodneme a vůbec to nemá v tomhle případě nic společného s mým názorem na Radulova - to je blbost. A principiálně je to úplně stejný případ u Plekyho nebo Backese nebo Radulova - to mi nevymluvíš. A nějaké Bollandy či Clarksony sem vůbec netahej, to je extrém zase z druhé strany - já jsem uvedl, že existují hráči netoužící jen po prachách, tihle jsou naopak příklad přesně opačný. A samozřejmě je to důkaz demence některých GM...Tak předně jsme se bavili o Radulovovi, tedy o hráči s jednoletým kontraktem, nemá žádné závazky z minulosti nic, proč by musel podepsat znova u nás se slevou. A ty vytáhneš Plekyho, což je srovnání jablek s hruškami. Tak jsem ti ten rozdíl vysvětlil na Plekym a Backesovi, tak na mě nechod s tím, že si snad protiřečím. Rozdíl je snad z toho příkladu jasně patrný, jenom ty ho možná nechceš vidět.
Pokud si myslíš, že ne úplně starý hráč na UFA trhu s takovým ofenzivním skillem a po 60 boodové sezoně není horkým zbožím, tak teda nevím, kde si ses poslední roky mimo podpisy Habs díval. Stačí si projet jaké smlouvy podepisovali i horší hráči v posledních letech. A to už vůbec nemluvím o totálních průserech jako byly kontrakty Hortona, Bollanda či Clarskona.
Ale bavíme se o ničem, znovu opakuji, že ty máš na Radua pivku od samého počátku, já se na to dívám střízlivýma očima z pohledu dění v NHL za poslední roky. Dopadnou to vše může úplně jinak.
Pokud si myslíš, že ne úplně starý hráč na UFA trhu s takovým ofenzivním skillem a po 60 boodové sezoně není horkým zbožím, tak teda nevím, kde si ses poslední roky mimo podpisy Habs díval. Stačí si projet jaké smlouvy podepisovali i horší hráči v posledních letech. A to už vůbec nemluvím o totálních průserech jako byly kontrakty Hortona, Bollanda či Clarskona.
Ale bavíme se o ničem, znovu opakuji, že ty máš na Radua pivku od samého počátku, já se na to dívám střízlivýma očima z pohledu dění v NHL za poslední roky. Dopadnou to vše může úplně jinak.
Reakce na příspěvek:White doplnění o poctivé bojovníky Weavera, Gorgese nebo Prusta. Vpředu to celkem "lepilo" Pacimu s Vanekem a Desharnaisem (dnes kupodivu ), i když v rozhodujících momentech tahle řada trochu pohořela, hlavně tedy nasazením. A hlavně nám ten idiot Kreider tehdy odrovnal Price... .
No tak úplně takhle to zase nevidím - rozhodně nemůžu říct, že tenhle tým nesahal tomu, co zmiňuješ, ani po kotníky... Je to těžké srovnání, ale asi to tehdy bylo lepší, to ano. Hlavně ta výkonnost byla konzistentní, ne jako teď poslední dvě sezóny. Ten tým byl tehdy postavený pro play-off lépe ve smyslu bojovnosti - byli tam takoví ti poctivý "bijci" Moen, Weise, Reakce na příspěvek:
Já myslím, že nejlepší tým, který jsme za poslední léta měli, byl tým ze sezony 2013/2014. Vsadím se, že kdybychom ho měli i dnes, nebyli bychom v takové krizi. Byl to tým, který uměl hrát srdcem. Nebýt podělaného finále východní konference proti rangers, tak by na nejvyšší metu ten tým rozhodně měl. Na druhou stranu i kdybychom se v té sezoně do finále SC dostali, Kings by si na nás stejně asi smlsli, ale třeba ne. Kdyby tento tým byl i v současnosti, já bych se vůbec nezlobil Mcarron a Lehkonen, co to je za hráče oproti Dale Weisovi nebo Larrymu Ellerovi? Ty bychom potřebovali zpět. Dále třeba Josh Georges, také to byl pro nás také velmi důležitý hráč. Co bych dal za to, kdyby se tento tým vrátil. Ten současný mu kvalitou nesahá ani po kotníky. S tím musíš souhlasit.Reakce na příspěvek:
No tak ty mi napíšeš, že kde to žiju, že NHL je business a slova fér a vstřícnost tam neplatí - prostě všeobecné tvrzení, nic o tom, že existují výjimky. Já ti to vyvracím, tak mi neříkej, že jsi to netvrdil... A znovu opakuji, že si myslím, že na Radulova by nebyla dlouhá fronta za údajných jeho podmínek kontraktu, které prosákly na veřejnost - pokud by slevil, tak samozřejmě zájemců bude asi dost. I když 60 bodů není až tak úchvatných, aby za to někdo namazal takový prachy - když zůstaneme u toho Plekyho, udělal je taky a svého času byl mnohem užitečnější hráč pro mužstvo.Reakce na příspěvek:
Ty Radulova od počátku nesnášíš, takže jsou tvé názory dost zkreslené. Pokud si myslíš, že se nebude stát fronta na hráče s takovým ofenzivním potenciálem a na konci sezony, kdy udělal 60 bodů (což jdu trochu do budoucna, ale on takové body udělá), tak podle mě nemáš pravdu. Už loni jsme rozhodně nebyli sami, kdo měl zájem, takže nevidím důvod, proč po takové sezoně těch týmů nemohlo být třeba deset.
Jinak je asi zbytečné se o tom bavit, médii padají odhady, spekulace a různá čísla, ale nic z toho není potvrzené a nikdo neví, co jeho agent chce. Četl jsem něco o sedmi mega za sezonu na pět let, no je to darda a risk, ale to je na UFA trhu asi všechno.
Já jsem taky neřekl, že takoví hráči neexistují, viz pár hráčů Chicaga, třeba Pleky nebo i další. I když Pleky je jiný případ. Je to franchise player, celou kariéru hraje u nás a vedení mělo zájem prodloužit, tudíž se nedostal na UFA trh. Třeba takový Backes taky celou kariéru odehrál u St. Louis, ale už nebyl v jejich dalších plánech, tak šel na trh. Kdyby byl tohle případ i Plekyho, tak nebudme naivní, dostal by jinde velice podobný kontrakt. Ty Radulova od počátku nesnášíš, takže jsou tvé názory dost zkreslené. Pokud si myslíš, že se nebude stát fronta na hráče s takovým ofenzivním potenciálem a na konci sezony, kdy udělal 60 bodů (což jdu trochu do budoucna, ale on takové body udělá), tak podle mě nemáš pravdu. Už loni jsme rozhodně nebyli sami, kdo měl zájem, takže nevidím důvod, proč po takové sezoně těch týmů nemohlo být třeba deset.
Jinak je asi zbytečné se o tom bavit, médii padají odhady, spekulace a různá čísla, ale nic z toho není potvrzené a nikdo neví, co jeho agent chce. Četl jsem něco o sedmi mega za sezonu na pět let, no je to darda a risk, ale to je na UFA trhu asi všechno.
Reakce na příspěvek:
Jj, naprosto souhlasím a já bych Radulova za astronomické podmínky nechtěl. Jde o to, jestli o něj někdo bude stát. Možná překvapí, každopádně MB bude mít krušné chvíle a to jak teď při TD (co vůbec dělat a jestli něco, když to jde vše do kopru), tak v létě. Pořád se utěšuji posledními 12 zápasy, kde máme soupeře, kteří budou s námi bojovat o PO, takže pokud tam máme opravdu patřit, tak musíme vyhrát, pokud ne, tak co bychom tam dělali...Reakce na příspěvek:Radulov jde jenom a pouze po penězích, sorry, můj názor na něj se nezmění. Takže to, co jsrm napsal, není zdaleka jen utopie. Proč Pleky kývl zhruba ve stejných letech jen na dvouletý kontrakt, i když dost mastný? A teď ví, že půjde s penězi hodně dolů?
Vůbec si nejsem jistý, že bude stát dlouhá fronta na Radulova za takových požadavků - pro každé mužstvo je to velká zátěž a je tady memento v podobě Sjomina, Kovalčuka apod. Asi by se někdo našel, ale že by to byla nějak veliká přetahovaná za těchto podmínek, tomu já nevěřím.
Není to pravda, najdou se hráči, kteří upřednostní vidinu úspěchu na úkor peněz - tak to prostě je! A jestli Vůbec si nejsem jistý, že bude stát dlouhá fronta na Radulova za takových požadavků - pro každé mužstvo je to velká zátěž a je tady memento v podobě Sjomina, Kovalčuka apod. Asi by se někdo našel, ale že by to byla nějak veliká přetahovaná za těchto podmínek, tomu já nevěřím.
Reakce na příspěvek:
Rozpustit půl týmu a začít přestavbu jde, ale je to zdlouhavý proces vyžadující velké koule a souhlas majitele. Taky fanoušci, dokážeš si to v Montrealu představit? V Torontu se to děje léta a taky město nepodpálili, ale víš jak to je.
Je to všechno strašně těžké v dnešní NHL udělat úspěch.
Tak ono je otázka, co je to úspěch. Když si člověk udělá summary vlastně ery MT po katastrofální sezoně 11/12, tak to období z jednoho úhlu pohledu úspěšné bylo. Vyhrály se 3 PO série, došlo se do finále konference, v PO jsme chyběli jednou, což jsou všechno fakta a výsledky, o kterým se spoustě týmů může jenom zdát. Seru ted na nějaké kecy, že tam bylo to, tam ono, tam Tampa neměla golman a kecy v kleci stejně jak se všichni snaží znehodnotit náš run v roce 2010. Ale největšícho úspěchu jsme samozřejmě nedosáhli a já tady nikdy nezvedal SC nad hlavu po deseti výhrách v řadě nikdy neprohlašoval, že jsme SC contender a když, tak někdy v období, kdy se nám hodně dařilo jsem tomu možná na okamžik věřil. Ale vždycky jsem na druhou stranu věděl, kolik máme děr v soupisce (jaké to jsou všichni víme) a vím, jak těžké je SC vyhrát. Takže na SC nemáme, ale tým patřící do PO jsme a zase nějaké série vyhrát můžeme a to třeba i letos, pokud se tam (zázrakem?) dostaneme, proč ne, ale ono je o otázce, jestli to je úspěch končit v před branami finále konference nebo SC. Odpovím si, není. Takže ne, na SC ten tým nemá, ale na PO jo. Rozpustit půl týmu a začít přestavbu jde, ale je to zdlouhavý proces vyžadující velké koule a souhlas majitele. Taky fanoušci, dokážeš si to v Montrealu představit? V Torontu se to děje léta a taky město nepodpálili, ale víš jak to je.
Je to všechno strašně těžké v dnešní NHL udělat úspěch.
Reakce na příspěvek:
Vstřícnost, fér... sorry, ale kde žiješ. Sami hráči to furt dokola opakují, je to business. Je to prostě tak, jak říkám a je to jednoduché. Pokud takový kontrakt chce, což chtít bude, tak ho dostane ať už u nás nebo jinde. A pak už je jen na nás, jesli o něj tolik stojíme nebo ne. Já na to nemám vyhraněný názor, teď si Radua všichni pochvalujeme, ale v posledních letech kontraktu to může být akorát přítěž, ale i MB vidí, že ofenzivní hráče nemáme a bude na něj velký tlak, aby ho utéci nenechal. Už poněkolikáté říkám, že jsem rád, že to nestojí na mě Reakce na příspěvek:
A ještě k tomu tvému předchozímu příspěvku - ano, byla to řečnická otázka, ale konečně jsi jí alespoň položil, z čehož usuzuju, že nad kladnou odpovědí na ní hodně váháš... Já ne, ten současný tým na úspěch rozhodně nemá! To by se musely stát věci, které nějakým zázrakem probudí v těch hráčích skryté dovednosti.... A v návaznosti na současný stav bych se rozhodně dost začal zaobírat otázkou, zda jít do trade deadline z pozice nakupujícího či prodávajícího - skoro bych se přimlouval za tu druhou variantu s výhledem budování úplně nového týmu... . Reakce na příspěvek:Radulov nás teď ofenzivně táhne, ale podle mě to za nějaký tučný kontrakt na 6 let nestojí! A pokud Radulov vzal tohle angažmá u nás jako odrazový můstek pro to, aby mohl na trhu vyjednávat s kýmkoli o takhle šílené smlouvě a vůbec v tom nezohlední fakt, že my mu tu šanci dali a mohl by tedy být ve vztahu k nám vstřícnější, tak jen potvrdí to, co si o něm myslím! Kdyby si řekl o smlouvu na 4 roky, myslím, že je to fér pro všechny. Pokud ne, klidně bych nechal hrát mladíky a holt zase několik let čekal, že si to sedne - stejně už já čekám taková dlouhá léta a ať tu bylo mužstvo jakékoliv, nikdy to kvalitativně na tu nejvyšší metu nebylo...
A to si zase já třeba nemyslím... Vím, že Reakce na příspěvek:Radulov v NHL hrající po letech nebo loni Backes, Erickson, Kessler a spousta dalších, je to fuk. U všech to bude průser po nějaké době, všichni půjdou s výkony dolů, ale abys je udržel, tak jim ten konktrakt dát musíš, jinak ti nepodepíšou a půjdou jinde. Tak to prostě funguje. Každému je jasné, že by bylo ideální těmto hráčům dát dvou, tří letý kontrakt, ale to by ten hráč musel být na hlavu.
A zrovna s naší nemohoucností v koncovce a nedostatkem čistě ofenzivních hráčů si nemůžeme dovolit o Radua přijít. Takže když to přeženu, tak mu MB musí dát, co mu na očích uvidí.
To je prostě v prdeli s UFA hráči ve věku kolem 30-33 let. A je úplně jedno, jestli to je A zrovna s naší nemohoucností v koncovce a nedostatkem čistě ofenzivních hráčů si nemůžeme dovolit o Radua přijít. Takže když to přeženu, tak mu MB musí dát, co mu na očích uvidí.
Reakce na příspěvek:Radulov bude požadovat kontakt na 6 let, tak bych byl sakra opatrný a 100x si to rozmyslel, více, co to s Rusy dělá... Teď hraje o budoucnost a to se hraje jinak, než s doláči v kapse...
No pokud Takhle blbě mi nebylo ze hry a výkonů Montrealu ani v sezoně 2011-2012. Tam se to sralo celý rok a soupiska za moc nestála.
Teď tu máme druhý rok po sobě kolaps a já se ptám kde udělali soudruzi chybu? Jasně, že to není žádná záruka, ale všichni co letos změnili kouče se hned zvedli začali hrát lépe a hlavně vyhrávat. Ale u nás ne, u nás to jde více do sraček, jinak to říct neumím. Většina týmů, co bojují o play-off nebo na špici šlapou řádně na plyn, my jsem absolutně mimo. Vždyť i Arizona je na to poslední týdny mnohem líp (kdo taky ne že?).
Možná to nikoho nenapadlo, ale v takovéhle atmosféře se těžko bude znovu podepisovat Radulov, když tu máme platové stropy, jeho odchod bych nesl těžce. A co zbytek týmu? Skoro bych se nebál použit slovo "přestavba", protože ať Carey pustí dva góly nebo dostane búra je to jedno. X roků se ví, že potřebujeme prvního centra a posilnit útok, odpověď vždy byla, že tací hráči na trhu nejsou a když už tak zadraho. Čekám rušné léto. Ofc teď můžem najet na vítěznou sérii, ale to ted považuju za sci-fi...
Teď tu máme druhý rok po sobě kolaps a já se ptám kde udělali soudruzi chybu? Jasně, že to není žádná záruka, ale všichni co letos změnili kouče se hned zvedli začali hrát lépe a hlavně vyhrávat. Ale u nás ne, u nás to jde více do sraček, jinak to říct neumím. Většina týmů, co bojují o play-off nebo na špici šlapou řádně na plyn, my jsem absolutně mimo. Vždyť i Arizona je na to poslední týdny mnohem líp (kdo taky ne že?).
Možná to nikoho nenapadlo, ale v takovéhle atmosféře se těžko bude znovu podepisovat Radulov, když tu máme platové stropy, jeho odchod bych nesl těžce. A co zbytek týmu? Skoro bych se nebál použit slovo "přestavba", protože ať Carey pustí dva góly nebo dostane búra je to jedno. X roků se ví, že potřebujeme prvního centra a posilnit útok, odpověď vždy byla, že tací hráči na trhu nejsou a když už tak zadraho. Čekám rušné léto. Ofc teď můžem najet na vítěznou sérii, ale to ted považuju za sci-fi...
Jj, jako den a noc. Taková již klasika. Nechápu, doma teď nedokážeme zahrát vůbec nic, vypadá na ledě jako lemry. Teď Toronto přerusí sérii proher proti nám, nebo předvedeme zase denní výkon?
Související zápas
vs. New York Islanders
Nejnovější články
Napsali jsme 04.12
- 2022 | Z Edmontonu jede Montreal s prázdnou
- 2019 | Konečne výhra! Canadiens zvítězili nad Islanders
- 2015 | Rozjetý Washington zcela vykradl Bell Centre
- 2014 | Dobrý výkon a dva body proti Coloradu, čtyřicet minut bídy a prohra s Wild 1:2
- 2013 | Tentokrát Habs zavítají přímo do Ďáblova doupěte
- 2011 | Markov na operaci, návrat se odkládá
- 2011 | Hamilton po šesti prohrách konečně zabral
- 2011 | Ubránené body z Los Angeles
- 2010 | Žraloci nikoho nepohrýzli
- 2010 | Jak ostré budou žraločí zuby?
- 2010 | Přestřílení soupeře na body nestačilo
- 2010 | Markov si v této sezoně už nezahraje
- 2009 | Šílené Buffalo. Jaký bude Boston?
- 2005 | Další domácí bitva, tentokrát s LA King dopadla dobře pro Montreal.
Tabulka
P. | Tým | Z. | Skore | B. |
---|
Aktuálně z fóra