Domácí debakl s Rangers

23.10.2024, 07:36 | Reportáž ze zápasu |  Martin Formánek
 

New York Rangers skórovali ze svých prvních dvou střel na branku a s přehledem porazili Montreal Canadiens 7:2.

Filip Chytil z Rangers si zapsal dva góly, oba vstřelil v přesilové hře. Další střelci hostí byli Mika Zibanejad, Jonny Brodzinski, Reilly Smith a Braden Schneider. Igor Igor Shesterkin chytil 21 střel a zajistil tak vítězství.

Za domácí skóroval dvakrát Nick Suzuki, což byly jeho první góly v sezóně.

Sam Montembeault začal v brance Montrealu, ale byl nahrazen Caydenem Primeauem poté, co inkasoval čtyři góly z 10 střel. Primeau následně zaznamenal 32 zásahů.

Shrnutí

Montreal dokázal udržet lídra bodování NHL Artemi Panarina na jedné asistenci, ale Rangers, kteří dosud neprohráli v normální hrací době, ukázali svou kvalitu.

Canadiens se nedokázali vypořádat s absencí Juraje Slafkovského a Kaidena Guhleho, kteří jsou mimo hru kvůli zraněním horní části těla.

Klíčový moment

Zápas byl prakticky rozhodnutý, když Zibanejad otevřel skóre v čase 54 sekund a Brodzinski zvýšil na 2:0 v čase 2:05, první třetina skončila hrozivě 1:4.

Klíčová statistika

Montembeault byl stažen ze hry poté, co Chytil vstřelil svůj přesilovkový gól a zvýšil vedení Rangers na 4:0 v čase 11:05.

Co dál?

Rangers hostí ve čtvrtek Panthers. Canadiens hrají v sobotu proti Blues.

 
 
 
 
 
 

Diskuse

 
 
AvatarDebakl z toho byl. Montembeault byl dnes opravdu jen sněhulák, ale přijde mně, že naše začátky jsou opravdu děsivý a hlavně doma. To bylo fakt smutný. Škoda, že nedal Hutson na 2:4, mohlo to být ještě zajímavější. Sam měl jít z branky už za stavu 0:3. Z tohoto zápasu opravdu nic nebrat a rychle zapomenout...
 
AvatarNo tvl, to je ještě strašidelnější 1.třetina než proti Rangers...smajlik! Co to tam předvádí??? To si chlapci rychle sedli na zadek po těch dvou výhrách - a Montembeault jim tentokrát taky nijak nepomáhá... Snad z toho nebude debakl smajlik.
 
AvatarTo byla samozřejmě nadsázka smajlik problémy trvají dál a trvat budou, ale když to do sebe zapadne, tak jsme dobrý tým s velkou budoucností. Jen to chce vyrvat a být trpěliví.
 
AvatarPřesně, svět je v pořádku jen v Globusu smajlik. A na tom nic nezmění ani naše 2 vítězství. Jinak všechny ostatní problémy přetrvávají a trvat nějakou dobu, bohužel, budou...
 
AvatarTo jsem taky nechápal, asi nikdo krom rozhodčích, kteří za blbost vyloučili a naopak ne borca, který se tam přiřítí jako třetí. Pardo, svět je v pořádku jenom v globusu...
 
AvatarGallyho nahravka zlomenou holi pobavila všechny ?? a vylouceni Xhekaje byl totalni vysmech, to nepochopil krome sudich asi nikdo ? naštěstí nase PK je solidni a PP jakbysmet. A po B2B wins je svet zase krasny, pesimismus je pryc ? ale nic ve zlem, ono nic neni tak horke jak se nekdy zda.
 
AvatarTvl, jak se dokážeme podělat v posledních minutách a zdramatizovat zápas, který máme jasně ve vých rukou... Škoda pro Primeaua, zbytečně si pohoršil statistiky v zápase, kde zachytal spolehlivě. Jinak vzadu je to s oběma mladíky výborný - o Hutsonovi se nemá smysl bavit, to je zatím krásná podívaná. Ale i mně se líbí i Mailloux a to i v tom zápase s Blues, kde mi nepřipadal nějak špatný. Jinak tedy nádherná asistence Gallaghera Evansovi smajlik.
Ale viděl jsem taky něco, co asi nikdy nepochopím a nechápali to ani komentátoři - Xhekaj chce potrestat trochu tvrdší zákrok Coutouriera, ten shodí rukavice první, do té potyčky přiletí jak blázen druhý hráč Flyers a ven jde Xhekaj za nesportovní chování... smajlik. Jako nadáváme kolikrát na naše rozhodčí, ale na tohle nemají smajlik.
 
AvatarJj, zaslouženě bereme 2 body, krom posledních několika minut dobrý zápas. Dach je víc vidět a snad pak pozvedne druhou formaci, bylo by potřeba. Nadáváme na přesilovky, ale jsme v top ten. Jen asi dost i inkasujeme... Hutson, toho prostě žeru. Bruslení, klíčky, nahrávky a i střela solidní, škoda tyčky. Zdolat Utah a 3 výhry v řadě by nás vrátily na solidní start...
 
AvatarNa ten jeho podpis v Dynamu od další sezóny jsem uplne zapomněl takze to dava smysl, i kdyz porad to je mlady perspektivni kluk za veterana za zenitem ale pravda je ze aspon neodešel zadarmo.

Back to back nam vysel opravdu naramne, kluci si ten trapas s rags hezky vynahradili. Skoda toho odflaknuteho konce, ktery to trochu zdramatizoval, rikali jsme si o to posledních 8 minut, ale jinak jsme byli lepsi většinu zapasu a win si zaslouzili. Sebevedomy Dach byl videt, kapitan pokracuje po slabsim zacatku v beast modu a CC to tam furt pada. Par Savard Hutson se mi docela zamlouva se sedi si, Mailloux taky hral skvěle po nepovedenem zapase s Blues. Tak jen tak dal.
 
AvatarV přímým přenosu mně normálně jel anglicky mluvený stream. Naše hra byla solidní, Montembeault výborný. Jsem moc rád za Evansův gól, za tu pracovitost si ho zasloužil jako málokdo... Dostali jsme 2 laciné góly, hlavně u druhého jsem moc nepochopil Caufieldovo chování při bránění smajlik. Vynahradil si to tím nádherným gólem smajlik. Dvorak byl alespoň tentokrát trochu vidět, Dach první gól, tak snad mu to pomůže.
Parda: Ten trejd Kondelíka byl pro nás spíš menším přínosem než prohrou - uvědom si, že Kondelík měl už dopředu podepsanou smlouvu od další sezóny v Pardubicích a ten debil Dědek to profláknul záměrně ještě před začátkem téhle sezóny v domnění, že mu Motor povolí a dá mu ho o rok dříve. Nestalo se, tak teď proběhla tahle výměna i v kontextu toho, že Motor prostě nějakou změnu potřeboval jako sůl a alespoň něco za Kondelíka dostal. Zohornu nemám rád, ale typově takového,tak trochu hajzlíka, potřebujeme, jsme moc hodní a do play-off je to málo...
 
AvatarJj, francouzsky mně to jelo. Výkon dobrý, využitá přesilovka a dva body doma. CC krásný gól, mít 7 gólů je skvělý. Oslabení jsme hráli moc dobře, skákali hráči do střel, to potřebujeme...
 
AvatarV pohledu na trenera se vazne neshodneme, to nema cenu dal resit. A co rikas na trade Kondelika? Nechapu ho, to je jak v NHL vytradovat Dawsona Mercera za Coryho Perryho.

Super bounce back zapas s Blues, opravdu se na to dalo divat a jsem s naším výkonem spokojeny. Goly dali z ničeho a jen z našich zmatku a chyb. Dost zmateny byl Mailloux, ale to nevadi, hlavně ho netrestat a hrat dal. Jinak super vvykon i v tak oklestene sestave. Dach, Evans super, CC luxusní gol a hlavne ze jsme se nesesypali po tom co nas tak nestastne a se stestim dotahli a vyrovnali. Xhekaj se taky vratil do sestavy solidnim vykonem.
Jo a vy co mate nhl.tv, taky vam sel jen french stream?
 
AvatarAno, přesně, co teď píšeš v první větě, tady já píšu od samého počátku - tak jsme se konečně shodli smajlik. A jinak - já nikde nevolám po odvolání trenéra, jen opět poukazuji na to, že ta práce trenérského týmu by měla za takovou dobu být na tom mužstvu alespoň trochu vidět. A to já si myslím, že tam žádné pokroky nevidím, hlavně v přechodu do útočného pásma a v přesilovkách - a že na to určité typy hráčů máme, o tom se snad bavit nemusíme... Tzn., že jen neumíme využít jejich dovedností, kterými disponují - prostě ušít ten styl na míru.
 
AvatarMíro, já taky nevím jak se vyjádřit smysluplněji, ano trenér dává ksicht týmu, resp. měl by mu dát nějaký styl a rámec hry, otázak je jak se mu to daří, jaký má tým, jeslti to je schopen realizovat nebo jestli na to má kvalitu. Ale pořád to tam musí odjezdit hráči, je jedno jestli hrají zaďoura nebo vše dopředu, můžeš naordinovat nejlepší styl na světě a být Scotty Bowman, ale když tu kvalitu v hráčích nemáš, tak je ti to hovno platné. Prostě trenér je jen doplněk, je schopen ovlivnit strásně málo na výsledku týmu, to mi nikdy nikdo nevymluví a tak to prostě je. Prost se vždy za břicho popadám jak si někdo myslí, že ukvapeným vyhozením trenéra něco změní, v ČR jsme na to specialisti, takové ty padáky po šesti zápasech. Samozřejmě to někdy chce změnu, trenér ztratí kabinu, jeho styl si nesedí s týmem atd. atd., ale prostě pořád to je jen doplněk týmu mající roli velmi malou, byť se tváří jako ta skoro největší. Proto jsou taky platy trenéru mizivé oproti hráčům. A ad systému, že je MSL neumí naučit hrát podle něj, a ty víš jaký systém hrajeme? Co je učí? Nevíš a já taky ne a zase, buď je systém MSL tak geniální a hráči nekvalitní, že podle něj neumí hrát, nebo systém blbý, hráči špatní a výsledky tomu odpovídají a nebo je prostě systém dobrý, ale hráči na něj zatím nemají a doufá se, že se do něj dostanou. A nebo je systém dobrý, ale jen proti někomu a na další tým nefunguje. A zrovna PP je věc ošemetná a spíš o improvizaci, to je hodně různorodé i napříč ligou, Oilers se taky třeba často v PP trápí a co tam umí postavit oni a co my.

Jinak Theo opět mi mluvíš z duše o rebuildu, těch různých příkladů jak to jde nebo nejde po něm je X, vždy ukazuji na mé oblíbené Buffalo, kolik talentu tam už prošlo, kolik měli vysokých voleb v draftu a sakra furt nic, furt se točí na místě a v PO nebyli snad 15 let. To se nás snad týkat nebude, ale trpělivosti to ještě chce hodně a kdo jí nemá se z toho asi zblázní smajlik A že už nemáme generační talent to asi nemluvím, jak by se nám hodil teď Price ve 22 letech, to by byl stavení kámen pro ten talent před ním.
 
AvatarAle Theo, já chápu, že ta přestavba prostě může nějakou dobu trvat. Já jen chci vidět postupné krůčky k lepšímu a to je to, co mě. slušně řečeno, dosti znepokojuje, protože tam nic takového nevidím - a to si myslím, že s těmi hráči už nějakou dobu pracují a třeba takové přesilovky, když na to typy hráčů máme, by mohly být určitě lepší...
O Motoru mi ani nemluv, to měl být lehký rýpanec...smajlik? Tvl, tam je to ještě podivnější - kvalitativně se ten kádr vylepšil, ale hrajeme daleko hůř než loni - nechápu... smajlik.
 
24.10.2024 20:47 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarDvorak byl panic move Bergevina, v offeseason, kde si totálně po ...celkové renomé. (Asi nepřekvapí, že zrovna já jsem jeho CV viděl lépe než 90% Habs fans).

Ano, třetí. Druhý reálný, protože tu sezonu po finále snad nejde ani počítat. Do dnes pamatuju, co jsme nasadili v zápase na Floridě na Vánoce. Tak slabou sestavu Habs za celou svoji existenci nikdy neměli. Mix AHL a ECHL borců, úplný dno. Já tě Míro ale vůbec nepotěším. Bude to ještě dlouhý, než real contender, podívej na komplet rebuildy trvaly (ty úspěšné Chicago, Oilers, Pens a to ještě tam přidali generační talenty na draftu, které my nemáme) - no jsme tak někde v půlce :D

A pak, jak jsem již psal, jsou ty, které nevedly vůbec k ničemu. Názorný příklad borci v naší divizi. Buckle up baby, ještě že máš ten Motor za humny :)

PS: Já i přes bídný start myslím (věřím), že to stavějí smysluplně a jako zmínění z divize neskončíme, protože točit se v kruhu je největší peklo.
 
24.10.2024 20:47 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarDvorak byl panic move Bergevina, v offeseason, kde si totálně po ...celkové renomé. (Asi nepřekvapí, že zrovna já jsem jeho CV viděl lépe než 90% Habs fans).

Ano, třetí. Druhý reálný, protože tu sezonu po finále snad nejde ani počítat. Do dnes pamatuju, co jsme nasadili v zápase na Floridě na Vánoce. Tak slabou sestavu Habs za celou svoji existenci nikdy neměli. Mix AHL a ECHL borců, úplný dno. Já tě Míro ale vůbec nepotěším. Bude to ještě dlouhý, než real contender, podívej na komplet rebuildy trvaly (ty úspěšné Chicago, Oilers, Pens a to ještě tam přidali generační talenty na draftu, které my nemáme) - no jsme tak někde v půlce :D

A pak, jak jsem již psal, jsou ty, které nevedly vůbec k ničemu. Názorný příklad borci v naší divizi. Buckle up baby, ještě že máš ten Motor za humny :)

PS: Já i přes bídný start myslím (věřím), že to stavějí smysluplně a jako zmínění z divize neskončíme, protože točit se v kruhu je největší peklo.
 
AvatarTakže jen v krátkosti:
Parda: Já už nevím, jak bych to smysluplně řekl smajlik, ale když napíšeš tohle \"i kojenci ví, že Jalonen hraje zaďoura, taky ho s námi hrál a pak se celá republika divila tomu, že hrajeme zaďoura\", tak ty naopak potvrzuješ má slova, že trenér udává ten směr toho týmu, nemyslíš...? Já bych obecně vůbec neměl s MSL žádný problém, ale za ty 2 sezóny (téměř) nic s tím systémem jeho štáb neudělal, pořád je to stejný a to stejný chaos. Proč hráči Rangers předváděli perfektní rotaci hráčů v útočném pásmu, na kterou jsme jen koukali? No asi proto, že jednak na to mají hráče, ale hlavně je to někdo MUSÍ UČIT!
Theo: Ano, o trpělivosti s rebuildem už tu od vás čtu kolikátý rok - třetí? Takže jistou trpělivost mám, ale budu se opakovat - když po takové době nevidím skoro žádný progres, je na tom asi něco špatně a něco by se mělo změnit, ne? Největší radost mi dělá Hutson a možná i Mailloux, což mě u prvně jmenovaného nepřekvapuje, ale hlavně - oba jsou nováčky, kteří s prací trenéra nepřišli předtím moc do styku, takže to není jeho prací. Jinak o Dvorakovi jsem tu psal hned po jeho příchodu a prvních zápasech, že tam nevidím vůbec žádný přínos, ale tehdy mi tu bylo řečeno, že jsem netrpělivý a mám mu dát čas - vůbec nic se nezměnilo... U Andersona jsem doufal, že se zlepší, protože po jeho příchodu k nám se mi moc líbil - bohužel to vypadá, že je taky odepsaný. No a Dacha je mi líto, přesně tohle jsem čekal loni po tom ošklivém zranění, ale doufal jsem, že to bude v reálu jiné - bohužel, zatím není... smajlik
 
AvatarNemám co bych dodal, souhlas. A opakuji znovu, máme po Buffalu druhý nejmladší tým ligy, a to o parník. Náš obranný pár tvoří kluci Hutson-Mailloux, v NHL mají odehráno velké nic, včera to bylo hodně vidět, ale kluci to jsou chytří a ponaučí se z toho.

S těmi štědře placenými veterány to vidím úplně stejně, Dvorak je platný leda na buly, bohužel. Bottom six neexistuje, to tady taky melu furt. Ovšem poslat někoho z nich na farmu je rozhodnutí GM, pokud se nemýlím, a to by mělo určitě přijít i jako message celému týmu. Ovšem posadit někoho z nich před tím na tribunu je taky cesta, Beck či Roy by mohli taky dostat zase čuchnout nahoře.

Dacha jsem nekritizoval, protože jsem to o něm četl taky, ten hit loni byl prostě totální shit, co se bohužel stal, my musíme doufat a věřit, že mu nepodělal celou kariéru.

Ano, za mě NHL taky není jen o Montrealu, to by člověk přišel o hodně.
 
24.10.2024 09:33 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarČekal jsem to teda tady horší pánové :)

O Rebuildu souhlas s Pardou. Trpělivost, nic jíného nezbývá. Vidíme, jak to u některých trvá i 6-7let a teď vás naseru chlapi - víc rebuildů neuspěje než uspěje, takže i to se může stát. Vedení dělá ve většině dobré kroky, ale s tou kopou (dlouhodobých!!) zraněních, co každý rok máme, to klidně nemusí dopadnout dobře. To je holt riziko kompletního rebuildu. Obzvlášť když ho děláš poprvé v historii klubu.

K trenérovi jsem tak někde napůl. Vliv trenéra je fakt spíš na pokec někde u piva. Za chaos v obranném pásmu a nulový defenzivní systém (nechce hrát man to man a ti borci jeho defenzivní koncept jednoznačně nedávají) za mě nese svůj velký podíl. Na druhou stranu pracuje s tím, co má k dispozici. A zcela narovinu, tenhle kádr (bez Guhle, Slafa a Laineho obzvlášť) je prostě Bottom 5-7 v lize a podle toho v X aspektech hry vypadá. Co bych od kouče letos ocenil je \"hard decisions\". Má pevnou pozici, stejně by ho vedení jen tak k vodě nepustilo. Když někdo (ač je draze placen) hraje dlouhodobě prd, proč ho neposlat na tribunu. Ano, pane Dvoraku, váš impact na tým je nulový. Armia si loni zkusil Laval, jak mu to pomohlo. Dvorak you are up, Anderson se může taky připravit (Aspoň se chytl dobře na oslabení, a je tam přínosem). Gallagher dře jak mezek, sice ho přebruslí JJ68 ještě s vestou, ale snaha tam je 100%. Moderní Bottom 6, ale takhle vypadat nemůže. Musí mít identitu. Na tož jak jsme mladý tým, čekal bych, že budeme rychlejší. Dachova operace byla kompletní rekonstrukce kolene, z toho to trvá dlouho. Bohužel na ledě je momentálně slabinou. Bude to trvat. Jsme zas u kdyby, ale kdyby se loni nezranil a hrál celou sezonu, dnes věřím, že je 2. nejlepší útočník týmu a tahoun. What if (Reinbacher, Laine, atd...) je to grind, co vám budu. Proto sleduju celou ligu a přeju aspoň nějakým sympaťákům.

 
AvatarŘíkal jsem, že když si vše sedne, nejlépe placení hráči budou mít formu a hlavně budou zdraví, tak máme na to o PO zabojovat, že by to ale bylo vyloženě na PO a tedy že jsme PO tým jsem nikdy neřekl a to říkám i teď, já na rozdíl od vás všech tady pořád tvrdím, že se to o čem píšu výše může stát a neházím flintu do žita po 9 nebo kolika zápasech z 82. Ale tým, který by mohl výrazně promluvit do bojů uvnitř konference, to rozhodně nejsme a myslím si, že jsem nohama na zemi. A kdo čekal něco víc je prostě naivní a nemá přehled v NHL, protože opravdu silné týmy vypadají jinak a my mezi ně ani náhodou nepatříme.

A že vás to nebaví ty marné výsledky už několik let? Koho ano, ale pokud není trpělivost vaše silná stránka, tak to máte dost blbé v dnešní NHL smajlik Prostě jsme v rebuildu a ten trvá dlouho, tak to prostě je. A taky vůbec neznamená, že na konci rebuildu budeme relevantní tým.

S tím co jsem psal o trenérovi. ano, jasně že trenír nadiktuje systém a tým podle toho pak hraje nebo nehraje, když to je s konkrétním týmem neproveditelné, ale rozhodně to není nic co by nemohl udělat nebo nastínit kdokoliv jiný z trenérského štábu. HC v NHL má dnes tolik funkcí, mimo jiné taky tiskového mluvčího, takže ano, je to součást týmu, ale ne nijak důležitá na které by to stálo, za tím si stojím a nikdo mi to nevymluví.

A ještě Ad Jalonen, to vlastně potvrzuješ má slova, to byla taky eskapáda, i kojenci ví, že Jalonen hraje zaďoura, taky ho s námi hrál a pak se celá republika divila tomu, že hrajeme zaďoura smajlik smajlik Takže asi tolik k tomu. MSL je mladý kouč, který chce hrát moderní bruslivý hokej, ale bohužel má mladý tým ale neúlný tým, takže i kdyby k nám přišel třeba John Cooper, tak opravdu s tím týme najednou nebude hrát o nic líp ani hůř, než hraje pod MSL.
 
AvatarNaprostý souhlas, trenér rozhodně není jenom doplňek. Herní styl týmu může být ovlivněn například tím, jak jsou poskládané jednotlivě formace a to má nastarosti právě trenér. Sorry Pardo, ale když napíšeš, že trenér je jenon doplněk, je to stejné jako napsat, že je úplně k hovnu. Bohužel co se týče názorů na náš posun a herní styl, jsem jednoznačně na straně Míry a také mě nebaví už 3 roky pořád poslouchat, jak je potřeba trpělivost a jak máme mladý a nezkušený tým.
 
AvatarJá v těch slovech rozpor vidím a podstatný, ale to je jedno. U trenérského týmu se s tebou rozhodně neshodnu, myslím, že takovým klasickým příkladem je herní styl repre pod Jalonenem a nyní pod Rulíkem - nebe a dudy. A pokaždé tam přece byli hráči, co ten hokej hrají od mala, ne...? A určitě to nebyli žádní nazdárkové, když byli v repre... A tím rozhodně nenarážím na to, že jsme teď získali zlato, ale už jen na Euro Hockey Tour od prvního zápasu pod Rulíkem to byl úplně jiný styl hokeje - agresivní, aktivní napadání, bruslivý atd. Bylo to vidět na první dobrou. Takže ne, trenér rozhodně není jen doplněk a pokud tomu tak někde je, je to špatně!
 
AvatarAno, psal jsem boj o PO, k tomu ještě klidně můžeme dospět, že v PO budeme, nebo se tam snad nedejbože budeme moci nějaké to kolo udržet, tak od toho jsme na míle daleko, v tom žádný rozpor nevidím a myslím si, že ve svých odhadech a prohlášeních jsem konzistentní smajlik

Trenér je doplněk. Ad systém, to je tolik systémů jak to hrát v dnešní NHL? Řekl bych že jsou jeden dva co fungují, jinak je kouč hlavně mentor a motivátor. Ti chlapi to hrajou od 4-5 let všichni, vědí co mají hrát moc dobře, resp. to stačí naznačit co a jak, zase z toho nedělejme vědu, víš přece jak to říkával pan Hlinka. Vždycky se musím smát takovým těm vzhlížením k trenérovi jako k bohu co má prinést spásu. Pokud to někdy stalo tak leda proto, že ten předchozí už byl osina v prdeli, ztratil kabinu a nikdo pod ním nechtěl hrát, trenér sám o sobě nespasí nikdy nic. A tohle ti potvrdí mimo záznam každý hráč. Viz různé rozhovory s hráči, kteří se toho nebáli ať už třeba jak to fungovalo pod Alojzem v repre a nebo třeba i pod Therrienem u nás.
 
AvatarMě nenasereš, já od tebe takovou reakci čekal smajlik. Já ti nevím, ale před sezónou jsi psal něco ve smyslu, že bychom se mohli pokusit bojovat o osmou příčku - teď píšeš, že jsme věděli všichni už před sezónou, že to na PO nebude... Ano, jsi bezbřehý optimista, ale já tu nechci ještě další 2 roky poslouchat pořád tu samou písničku jako poslední 3 roky, protože si, zřejmě bláhově, myslím, že nějaký posun by měl rozhodně být znát - ale já ho tam nevidím. A s tím trenérem jako doplňkem jsi to, doufám, myslel jako vtip - kdo jiný by měl mužstvu vštípit a naučit ho nějaký herní systém???
 
AvatarTeď vás tu naseru já s bezbřehým optimismem, máme za sebou 8% sezony a máme po Buffalu druhý nejmladší tým v lize, s velkým náskokem. A to jsou fakta, s kterýma se musí počítat, s juniorkou mezi chalapama nevyhraješ nikdy nic, to tak prostě je.
Ale ano, já zápas jen projel, stalo se tam toho mraky a dívat se na to nedalo, dobré to není, určitě jsem to i já čekal lepší, ale bohužel, opakuji se posté, bottom 6 není, nezkušená obrana do toho a to je výsledek. Slaf chyběl a není kde brát top útočník, když ani ti dva ostatní Newhook a Dach nefungují, vše nemůže hrát první lajna. Záblesky Kapanena a Heinemana se snaživým Gallym nás nikam neposunou. Sezona bude dlouho, věřme, že se to trochu ještě zlepší, ale na PO to není, to asi víme všichni, resp. věděli jsme to před sezonou.

Ad MSL. Trenér se posuzuje těžko, já jsem toho názoru dlouhá léta, že je trenér jen doplněk, gro tvoří stejně hráči a trenér ovlivní pramálo, otázka co by z tohoto týmu vytřískal někdo jiný, já myslím že nic extra navíc.
 
AvatarJe pro mě tak staršně moc těžké vymyslet vůbec nějaké vyjádření k tomuto zápasu, ale pokusím se. Buď hrajeme tak, že se na to nedá dívat nebo si vytváříme šance, ale absolutně nejsme schopní je proměnit a soupeř promění vše co si vytvoří nebo co mu darujeme. Šance jsme měli, nemůžu zase říct, že by tomu tak nebylo. Mě tak neskutečně sere ta naše PP, nejlepším příkladem byla naše úplně poslední v zápase, kdy naši hráči jen stojí a vyměňují si mezi sebou puk a vymyslet střeleckou pozici jim trvá hodinu. a kydyž už nějaká střela příjde, tak trefíme blokujícího hráče před sebou. To To MSL nevidí do prdele? Docela by mě zajímalo, jestli k tomu hráčům vůbec něco říká. Já se ptám, když už konečně přijde nějaký progres a přijde vůbec v letošní sezoně? Musím, říct, že jsem se na tuhle sezonu těšil a to hodně, ale zatím to vypadá, že to bude jedno utpení vedle druhého. Už se to vážně nedá.
 
AvatarAle jinak s tebou naprosto souhlas s Dachem, tohohle jsem se obával a je nyní naprosto evidentní, že ta pauza a povaha toho zranění jeho hru výrazně ovlivňuje - je míň než poloviční...smajlik. Od Newhooka jsem taky čekal malinko víc, ale tady čekám, že trenér najde správné složení k němu a on na to má, aby svůj potenciál plně prodal.
 
AvatarJo a Theo - v tomhle případě jsem realistou dlouho já, ty jsi tak trošku bezbřehým optimistou...smajlik.
 
AvatarAle no tak, že by to vadilo už i někomu jinému, než mně a pár jedincům zde...smajlik? Strašidelnější začátek, než byl v tomhle zápasu, si dlouho nepamatuju a hlavně nechápu vůbec ten druhý gól - za prvé pro mě úplně nepochopitelně neodpískaný icing a za druhé 2 naši obránci jedou jak troubové (a to teď nesrovnávám s tím debilem na druhé straně...) za branku, aby si tam asi popovídali a na podnose nabídnou jejich útočníkovi jednu z nejlehčích tref... smajlik.
Až teď tedy poznámka k tomu debilovi Troubovi - opět dostál svého jména a to doslovně, co mě ale zase neskutečně dostalo je to, že za te zákrok nevyfasoval vůbec nic!!! Co se tedy má pískat - až někoho přizabije? Vždyť ten dement to dělá pořád, všichni to ví a asi se opravdu čeká na něco tragičtějšího!
Hutson šel po té chybě při třetím gólu výkonem hodně dolů, je vidět, že psychika u něj ještě pracuje moc a moc, ale to se snad spraví postupem času. Herní systém tu vůbec řešit nebudu, ten neexistuje, což jsem tu ale psal už loni a pořád dokola... Opravdu jediným pozitivem je Suzukiho gólové probuzení a možná i sympatické působení dvojice Kapanen, Heineman. Jestli chceme hrát důstojnou roli, musí se toho strašlivě moc změnit!
 
23.10.2024 09:18 | reagovat
Frankie33 | patrick33@seznam.cz
AvatarUdělal PAN TRENÉR něco nebo jen koukal? Zatím to nenapíšu, abych nenakrknul matadory a ještě chvíli budu vyhlížet ty lepší zítřky, které...
 
23.10.2024 09:14 | reagovat
Theo33 | Matts88@seznam.cz
AvatarDnes tu čekám Flaaaame...

Ale je fér uznat, že takhle špatný jsem to nečekal ani já realista :). Supertěžký schedule na startu, kopa zraněných (opět), Dach rok bez hokeje je bohužel absolutní non faktor a 2. lajna neexistovala a poprvé od začátku začínám mít i já pochybnosti o MSL systému. Hecovačka a udělání kabiny na jedničku, ale defenzivní systém (není), co předvádíme není na úrovni NHL. Horší jsem naposledy viděl snad jen u Ducks 2 roky zpět pod Eakinsem, a jak dopadli.

Chtěli být in the mix, kouč poprvé od svého angažování bude cítit tlak.



 
AvatarNo, tak aspoň se trefil Suzuki smajlik smajlik smajlik
 
 
Související zápas
 
 
detail zápasu
 
 
vs. New York Rangers
 
 
přehled všech zápasů
 
 
Nejnovější články
 
 
archiv článků
 
 
Napsali jsme 21.11
 
 
 
 
Tabulka
 
P.TýmZ.SkoreB.
 
celá tabulka
 
 
Aktuálně z fóra
 
  • Nejlepší zápas v sezoně od Habs. Poctivej, vybojovanej, takhle ... | více
  • Vybojované vítězství a souhlasím, že v první třetině nás ... | více
  • Skvely zapas, jeden z nejlepších letos zatím. Zpočátku bylo ... | více
  • Skvely zapas, jeden z nejlepších letos zatím. Zpočátku bylo ... | více
  • Theo: Naprostý souhlas, facebook habsczech.com je někdy fakt naprostá ... | více
 
 
 
 

© Copyright - Všechna loga a známky NHL, jakožto další zde zobrazené vlastnické materiály jsou vlastnictvím NHL, NHL Enterprises, L. P. a příslušných týmů. © NHL Enterprises, L.P. Všechna práva vyhrazena.

Web created by Martin Formánek (martin.formanek(at)gmail.com) | design by Aleš Koňařík