Canadiens porazili Red Wings 6:3
Canadiens po třech domácích výhrach zavítali do Detroitu. V první třetině se ujal vedení domácí tým, ale zbytek zápasu byl již v režii Montrealu. Nejprve vyrovnal Hudon a posléze Shaw poslal Habs do vedení. Další góly přidali Galchenyuk, Gallagher a Pacioretty. Na konečných 6:3 už jen korigoval Nielsen.
Price i celý tým podal kvalitní výkon a protáhl sérii výher na 4!
Diskuse
Pokud chcete diskutovat přihlaste se
Reakce na příspěvek:Rose s Carrem pěkný výkony celé 4.lajny. Třeba se ještě z De La Rose stane typickej skandinávskej obranář s vytvrvalostí ale bez třeba Lehtinenovi techniky. To by bylo mý přání velký :D
Teď se nenechat unést a opatrně na St Louis.
A Paulovi nájezdy na branku, kdy zapne godspeed level 99 jsou něco co podle mě od Lafleura a Maurice Richarda v Bell Centru chybělo:)
To byla krasojízda. :) Díky Theo za článe k Michelovi. Kéž by si teď Julien Chuckyho vypiplal a dodal mu sebedůvěru i trochu přísnost, aby rostl - a padalo mu to tam dál. Obrana se sehrává dál, Carey je Carey... krásný. A De la Teď se nenechat unést a opatrně na St Louis.
A Paulovi nájezdy na branku, kdy zapne godspeed level 99 jsou něco co podle mě od Lafleura a Maurice Richarda v Bell Centru chybělo:)
Faktor Price jede na plné obrátky, ale proč si to neužít? Ani v 86 a 93 jsme nebyli nějakými favority... všechno je možné, ať si kdo chce pokládá za nějakou frázi....Montreál Oléééééé
10:1 krása, Když už i JDLR dá fíka, tak to už je něco :)
http://www.cbc.ca/news/canada/montreal/daniel-briere-michel-therrien-book-1.4424672 Parda, jak ses ptal na rozdíl mezi CJ a MT, tak tady to máš krásně napsané. Tohle by CJ nikdy neudělal, proto je taky daleko lepší kouč podle mého názoru. Ač jsou si třeba v něčem dost podobní...
http://www.cbc.ca/news/canada/montreal/daniel-briere-michel-therrien-book-1.4424672 Parda, jak ses ptal na rozdíl mezi CJ a MT, tak tady to máš krásně napsané. Tohle by CJ nikdy neudělal, proto je taky daleko lepší kouč podle mého názoru. Ač jsou si třeba v něčem dost podobní...
Nooo dokoukal jsem až konec, ale asi jsme se vážně probrali z letargie....jen houšť
Webby se asi vrací do sestavy a nejdou máme hodně beků- Davidson na waiveru. To mě mrzí, jsem jeho fanda a on když hraje pravidelně, tak je to špičkový bek do třetího páru. Ale Morrow ho přehrál svou vyrovnaností a, Schlemko je lepší a Mete je budoucnost. Takže dnes asi budou sedět Morrow a Jeřábek, ani pro Kubu to nevypadá dobře, leda až a jestli půjde Mete na U20 WCH.
Nic nepadlo o brankovišti, ale asi tam bude Nemo, už tak jsem čuměl, že Careyho dali do obou zápasů B2B.
A ještě k tomu našemu úspěchu, neúspěchu, s oběma souhlasím. Jen teda k té odvaze, ono ten GM a kouč by samozřejmě měli jakousi imunitu, kdyby se ta organizace vydal směrem přestavby, tak by asi vedení neodvolali po roce bez PO. Však jak dopadli Leafs v prvním roce s Babcockem na lavičce. Ale to je jedno, stejně k tomu nedojde.
Nic nepadlo o brankovišti, ale asi tam bude Nemo, už tak jsem čuměl, že Careyho dali do obou zápasů B2B.
A ještě k tomu našemu úspěchu, neúspěchu, s oběma souhlasím. Jen teda k té odvaze, ono ten GM a kouč by samozřejmě měli jakousi imunitu, kdyby se ta organizace vydal směrem přestavby, tak by asi vedení neodvolali po roce bez PO. Však jak dopadli Leafs v prvním roce s Babcockem na lavičce. Ale to je jedno, stejně k tomu nedojde.
02.12.2017 19:55 |
reagovat
wp2t | wp2t@email.czTak sem valil oči, že to kluci vytáhli na postup, o bod před gumídkama, co maj ale čtyři zápasy k dobru.
Je prima jak nám zebry chráněj Careyho. Jak mu proti Columbusu pomáhali držet tu nulu a ty fauly na něho - jak na něho strčil Schlemko toho senátora a hráli sme přesilovku......
Po celý lize řežou brankáře jak nezvedený malý kluky, přes ruce, přes záda, dělaj si z nich odpaliště pro puky, ty uznaný góly už sou někdy až k smíchu.
To už fakt musí skončit, je prima, že s tou ochranou začali u nás.
Je prima jak nám zebry chráněj Careyho. Jak mu proti Columbusu pomáhali držet tu nulu a ty fauly na něho - jak na něho strčil Schlemko toho senátora a hráli sme přesilovku......
Po celý lize řežou brankáře jak nezvedený malý kluky, přes ruce, přes záda, dělaj si z nich odpaliště pro puky, ty uznaný góly už sou někdy až k smíchu.
To už fakt musí skončit, je prima, že s tou ochranou začali u nás.
Reakce na příspěvek:
Zbývá nám tedy doufat, že nějakými hoodně vydařenými trejdy (nejspíš utopie...) ten kádr oživíme a taky se modlit, aby výchova našich mladých se zvedla alespoň na solidní průměr.
Tohle můžu do puntíku podepsat... Montrealští fanoušci a novináři by každý případný pokus o razantní rebuild, který by třeba nedopadl úplně podle představ, dali dotyčným lidem ve vedení řádně sežrat, takže se do něčeho takového bude těžko někdo pouštět. To už by musel ten člověk na tohle mít pořádné "koule"...Zbývá nám tedy doufat, že nějakými hoodně vydařenými trejdy (nejspíš utopie...) ten kádr oživíme a taky se modlit, aby výchova našich mladých se zvedla alespoň na solidní průměr.
Reakce na příspěvek:
Díky tomu všemu není skoro myslitelné zahájit nějakej hardcore rebuild, protože vidina toho že se třeba 3-5 let nepodíváme do PO je skutečně neodpustitelná a kterýkoli trener GM by se pakovali, proto se do toho nikdo po hlavě nevrhá a vrhat nebude. Už jen kvůli tomu jaká tam byla cca 10 let v řadě nálada co se Toronta týče. Celej MTL se usmíval kdykoli přišla řeč na Leafs s tím že jsou marný a PO neviděli jinde než v TV, proto představa že to bude teď naopak by každýho zvedala ze židle.
Takže co takovému GM zbývá? jistě že snažit se snažit, aby se udělalo PO, protože na to všichni občané slyší a je to splněný cíl řekl bych i u majitele. Cokoliv navíc je jen bonus a ono to třeba nějak zázračně vyjde, jenže my hardcore fandove víme že nevyjde a dost možná to vědí i naši hráči, proto se pakujeme každý rok už v 1 kole v klídku se slovy " no třeba za rok" hlavně že jsou všichni spokojený.
V Montrealu to je zvláštní a vždycky bylo. Stěžejní je tam veřejné mínění. To, že neúspěch Habs je tam propíranej v každym bistru, večer v barech a je to taková ta konverzace, ala dneska zase fouká a má se ochladit no a Habs se zranil Weber. Prostě tam má každej o týmu povědomí i když ho to nezajímá, je to součást města a každej o tom mele, je to takovej konverzační balast, nevíte o čem mluvit tak spustíte o hokeji a on se každej chytí, tak jako má v ČR každej občan názor na Babiše i když ho politika nezajímá má každej z MTL a okolí názor na Habs.Díky tomu všemu není skoro myslitelné zahájit nějakej hardcore rebuild, protože vidina toho že se třeba 3-5 let nepodíváme do PO je skutečně neodpustitelná a kterýkoli trener GM by se pakovali, proto se do toho nikdo po hlavě nevrhá a vrhat nebude. Už jen kvůli tomu jaká tam byla cca 10 let v řadě nálada co se Toronta týče. Celej MTL se usmíval kdykoli přišla řeč na Leafs s tím že jsou marný a PO neviděli jinde než v TV, proto představa že to bude teď naopak by každýho zvedala ze židle.
Takže co takovému GM zbývá? jistě že snažit se snažit, aby se udělalo PO, protože na to všichni občané slyší a je to splněný cíl řekl bych i u majitele. Cokoliv navíc je jen bonus a ono to třeba nějak zázračně vyjde, jenže my hardcore fandove víme že nevyjde a dost možná to vědí i naši hráči, proto se pakujeme každý rok už v 1 kole v klídku se slovy " no třeba za rok" hlavně že jsou všichni spokojený.
Reakce na příspěvek:
ale mi prostě od toho 93 cca (pak jsem ještě sebrali Koiva) neumíme draftovat ani ten tým stavět...mohli bysme mít picků kolik chceme a stejně to stojí za prd. Když jsme vyhrávali, tak jsme draftovali z pozdějších kol a stejně se ten tým rodil. Hrálo se na čtyři lajny a ikdyž potom už třeba v 80. a 90. letech jenom na 2 lajny, tak jsme měli 3. a 4. napěchovanou bojovníkama a v zadu 3 elitní beky.
od 94 se průběžně mačká tlačítko restart, Demers de pryč, Gm de pryč a když se kouknete na trejdy který jsme od pol. 90. let udělali, je to na strychninovej drink - to nechápete.
Front Office a jeho system se v určitym čase v montrealu podivně změnil na Quebecký kulturní centrum, kterym vždycky tak trochu byl, ale dříve to bylo prostě proto, protože tým a lidi okolo, byli dobrý a když ne - přišli schopnější a Quebec reprezenovala nejlepší kvalita.
Bergy s Julienem je v současný době pořád obrovskej upgrade a jsou vlastě nejlepšíma článkama Staffu. ALE buď je to Molson, nebo nějaká jiná entita, která stejně ten Rebuild nikdy neudělá pořádně.
Je to trochu jako Sparta - kecá do toho tolik lidí, že nikdo se svěží vizí nedostane prostor a volný ruce. To by musel přijít nový vlastník a vykašlat se na všechny vazby, který ten tým čtvrtstoletí táhnou dolů.
Nevidím do toho moc dobře, ale přijde mi podezřelý, že Geoff Molson z tak slavný rodiny studoval na dost kritizovanym MBA programu a ne narozdíl od jeho předků na prestižnějších školách. A je majitelem i prezidentem klubu - to není zas tak běžné - proč má toronto Shanahana, NY Rangers Sathera (i když už má nejlepší léta za sebou, je to legenda hokeji rozumí jako málokdo) a my MBA byznysmena, který navazuje na tradici Molsonů - kteří byli taky prezidenty klubů - ale v dobách kdy to bylo běžné a hráči-legendy takovou práci nedělali.
atd atd... Canadiens jedou samospádem a možná jsou na tom pořád poměrně dobře.
já tě chápu, sleduju Montreal od 92 roku (teda to mi bylo 7 a jen díky tomu že jsem sbíral kartičky a SC jsem skoro bohužel nevnímal-nebo nepamatuju a nebylo to alkoholem :D )ale mi prostě od toho 93 cca (pak jsem ještě sebrali Koiva) neumíme draftovat ani ten tým stavět...mohli bysme mít picků kolik chceme a stejně to stojí za prd. Když jsme vyhrávali, tak jsme draftovali z pozdějších kol a stejně se ten tým rodil. Hrálo se na čtyři lajny a ikdyž potom už třeba v 80. a 90. letech jenom na 2 lajny, tak jsme měli 3. a 4. napěchovanou bojovníkama a v zadu 3 elitní beky.
od 94 se průběžně mačká tlačítko restart, Demers de pryč, Gm de pryč a když se kouknete na trejdy který jsme od pol. 90. let udělali, je to na strychninovej drink - to nechápete.
Front Office a jeho system se v určitym čase v montrealu podivně změnil na Quebecký kulturní centrum, kterym vždycky tak trochu byl, ale dříve to bylo prostě proto, protože tým a lidi okolo, byli dobrý a když ne - přišli schopnější a Quebec reprezenovala nejlepší kvalita.
Bergy s Julienem je v současný době pořád obrovskej upgrade a jsou vlastě nejlepšíma článkama Staffu. ALE buď je to Molson, nebo nějaká jiná entita, která stejně ten Rebuild nikdy neudělá pořádně.
Je to trochu jako Sparta - kecá do toho tolik lidí, že nikdo se svěží vizí nedostane prostor a volný ruce. To by musel přijít nový vlastník a vykašlat se na všechny vazby, který ten tým čtvrtstoletí táhnou dolů.
Nevidím do toho moc dobře, ale přijde mi podezřelý, že Geoff Molson z tak slavný rodiny studoval na dost kritizovanym MBA programu a ne narozdíl od jeho předků na prestižnějších školách. A je majitelem i prezidentem klubu - to není zas tak běžné - proč má toronto Shanahana, NY Rangers Sathera (i když už má nejlepší léta za sebou, je to legenda hokeji rozumí jako málokdo) a my MBA byznysmena, který navazuje na tradici Molsonů - kteří byli taky prezidenty klubů - ale v dobách kdy to bylo běžné a hráči-legendy takovou práci nedělali.
atd atd... Canadiens jedou samospádem a možná jsou na tom pořád poměrně dobře.
Reakce na příspěvek:
Já nevím jak z toho ven, ale já bych udělal kompletní rebuild, zkusil to nějak po montrealsku urychlit, aby teklo co nejméně krve, zbavil bych se kromě jasných jmen každého, kdo má hodnotu a výsledky by mohly přijít poměrně rychle, protože gro jsou Caryho silné roky, jenž ubývají.
Tak jsem si pobrečel a jdeme dál :D
Možná jo Ale člověk nemusí být génius, aby se nad tím zamyslel. Co si budeme, náš tým je opravdu pouze průměrný, povznést tým dokáže jen Carey s pomocí pár hráčů. Ale jak už se několikrát ukázalo, tak ten tým on dokáže donést do PO na velice silných pozicích, ale v PO to chce už kompletní tým, aby byl schopen uspět. A to jsme dříve měli lepší soupisky a Carey byl mladší. My prostě přešlapujeme na místě, nejdeme cestou tankování a rebuildu ani cestou all in (jo, nedám pokoj s Radulovem). Neříkám, že se mi výhry nelíbí, tým jde nahoru a Carey je zase za boha, ale taky už mám něco za sebou, myslím si, že do NHL vidím a povedená základní část a rychlý exit v prvním kole mě už neuspokojí. Opět si plivnu na MB, dělá svou práci nesystematicky, chaoticky a bez nějaké vize. Jo, on si na tiskovce řekne ty svoje typické žvásty o tom že hlavní cíl je udělat PO a pak se může stát cokoliv a bla bla bla. On si možná udělá čárku, Molson mu to možná sežere, ale kdo sleduje dění v Montrealu trochu víc, tak víc svoje. Diváci v Montrealu jim to už nežerou ani jednomu, nejsou hloupí. Já nevím jak z toho ven, ale já bych udělal kompletní rebuild, zkusil to nějak po montrealsku urychlit, aby teklo co nejméně krve, zbavil bych se kromě jasných jmen každého, kdo má hodnotu a výsledky by mohly přijít poměrně rychle, protože gro jsou Caryho silné roky, jenž ubývají.
Tak jsem si pobrečel a jdeme dál :D
Reakce na příspěvek:Lehkonen ten už ani nevím, že u nás hraje, kdyby ho nezmínil komentátor, že je zraněné
Tak spíš od Tebe to zní divně Já si myslím, že druhá a třetí část děs nebyly, první ano, tam jsme byli jak na rybníku. Díky Careymu jsme se zvedli, navíc opravdu lépe bráníme a třeba dneska se mi líbil Paci, který dřel, to často u něj nebylo vidět. Navíc je potřeba si uvědomit, že jsme hráli bez Drouina, Webere a třeba Matt Duchene has 1 goal, 0 assists, and is a -10 in 9 games as a Senator.
ještě že jsme ho nevzali my, to už by asi MB neustal. Osobne nechapu co v Ottave delaji na papire vypada jejich tym vyborne.
ještě že jsme ho nevzali my, to už by asi MB neustal. Osobne nechapu co v Ottave delaji na papire vypada jejich tym vyborne.
Reakce na příspěvek:
Jinak zápas herně fakt děs... Ale W je W, otázka je, jestli s naší herní formou jsou ty výhry k něčemu :D Já vím, zní to divně.
Carrova cesta do týmu vede v tom, aby přehrál Deslauirese a zůstal tak v týmu on po návratu Drouina.Jinak zápas herně fakt děs... Ale W je W, otázka je, jestli s naší herní formou jsou ty výhry k něčemu :D Já vím, zní to divně.
Reakce na příspěvek:Jeřábek se mu jen přibližuje
Akorát jsem se na to díval, Pleky je prostě v této sezoně platný, jen by měl mít vzhledem k platu tak o 5 branek více. Ale já jsem s ním spokojený, líbí se mi, jak hraje a jeho /- body jsou toho jasným důkazem, zvlášť v obrovském kontrastu s naší první formací a vůbec všemi ostatními. Reakce na příspěvek:
ps k plekymu plus7?Reakce na příspěvek:
Kéž by se Jeři udržel a mimochodem - i když Pleky bodově už prostě i kvůli věku tolik neskóruje...všimli jste si že v té bídě má 7?
Carrovi bych taky přál aby se s Hudym chytnul a mohl zůstat v týmu - jinak se už do NHL pořádně nepodívá...
Ahoj! jsem strašně rád že to tam klukům dneska i začalo padat! Pricey je myslím i kromě toho, že je zpátky v plný formě důležitým faktorem, že umí narozdíl od ostatních našich brankářů dobře rozehrát - je to fakt náš 3 d men tak trochu)Kéž by se Jeři udržel a mimochodem - i když Pleky bodově už prostě i kvůli věku tolik neskóruje...všimli jste si že v té bídě má 7?
Carrovi bych taky přál aby se s Hudym chytnul a mohl zůstat v týmu - jinak se už do NHL pořádně nepodívá...
Super, krom první třetiny, kde to byla neskutečná bída a Price podržel. To, co jsme předvedli v přesilovkách A pak v ní dáme i branku, která ale neměla nic společnýho s dobře odehranou přesilovkou. Kolikrát jeli domácí v oslabení 2 na 1? Tak 5x? Nevěřil jsem. Od druhé části jsme makali mnohem lépe. Obrana hraje poctivěji a všichni šli nahoru, hlavně se mi moc líbí Petry. Jeřábek opět výborný, vybojoval 2 přesilovky. Plekyho lajna opět kvalitní. Teď to chce potvrdit doma...
Související zápas
vs. Detroit Red Wings
Nejnovější články
Napsali jsme 22.12
- 2023 | Canadiens vybojovali bod na ledě Wild
- 2022 | Habs odolali Coloradu a prohráli až v prodloužení
- 2019 | Třetí zápas venku Montreal vyhrát nedokázal
- 2015 | Montreal prohrál počtvrté v řadě, přesto zůstává na čele Atlantické divize
- 2015 | Zemřel Richard Moore
- 2013 | Výhra nad Predators, ale bola vážne nutná tá dráma?
- 2013 | Zaostrené na Bulldogs - týždenný výsledkový súhrn
- 2011 | Vztek, zloba, frustrace. To všechno má pomoci k otočení šílené situace
- 2011 | Víťazstvo? Pre Montreal pojem neznámy!
- 2010 | Mizéria Canadiens pokračuje
- 2010 | Hamilton deklasoval Houston 5:0. Desharnais vede bodování AHL
- 2009 | Plekancova noc
- 2006 | Vítězná šňůra pokračuje směle dál - po trochu překvapivé výhře v Buffalu jsme v pohodě zdolali Philadelphii.
Tabulka
P. | Tým | Z. | Skore | B. |
---|
Aktuálně z fóra
- Hodně vydařený B2B s Wings, dnes jsme je prejeli ... | více
- Jj, to jsem zapomněl napsat. Dva góly Hutsona, ale ... | více
- Theo: Bavíš mě těma příměrama k mé osobě, nicméně ... | více
- Hokej celkem slušnej. Vynikající Evans, škoda, že trefil hokejku ... | více
- Jo, četl jsem pár článků, kde to vysvětlují, že ... | více